Így néz ki a Meghan Markle új márkája által piacra dobott eperlekvár
Meghan Markle ezentúl nem csak lekvárt fog árulni: kiderült, milyen márkát alapított.
Meghan Markle-ről már korábban megírtuk, hogy nagy visszatérésre készül, miután a korábbi projektjei nem sültek el túl jól.
A színésznő nemrég megalapította a saját életmód-márkáját "America Riviera Orchard" névvel, amely a Page Six szerint többek között étkészletet, asztalterítőt, pohárkészletet, szakácskönyvet, nassolnivalókat - köztük kencéket és lekvárokat fog forgalmazni.
Markle első produktuma nemrég debütált: eperlekvárt dobott piacra rusztikus csomagolásban, és néhány barátnője már posztolt is róla Instagramon, például a dizájner Tracy Robbins, vagy Delfina Blaquier, Nacho Figueras pólójátékos felesége.
Markle egy egyelőre elég rejtélyes weboldalt indított, amelyen fel lehet iratkozni a várólistára, illetve a brand Instagram oldalán sincs a márkajelen kívül még semmilyen poszt.
Már több mint egy éve dolgozik ezen Meghan: olyan dolgokat árul, amelyek nagyon közel állnak a szívéhez és amelyek izgalommal töltik el.
- nyilatkozta egy bennfentes.
A márka mellett új netflixes projektbe fogott Harry és Meghan: két sorozatuk is lesz, egy életmód-jellegű, amelyben főzésről, kertészkedésről, és az élet örömeiről lesz szó, illetve egy a lovaspóló világát bemutató produkció.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Ilyen megjegyzésre nem sokan számítottak tőle.
Nézd meg, milyen jelmezt választottak!
Chloë Grace Moretz coming outtolt.
Véget ért a kapcsolatuk.
Megint Nickre akadtak ki.
Lássuk, mi minden történt 1999-ben.
Még több megrázó információ derült ki róla.
Nagyon kinevette őket.
Irtó cuki fotót rakott ki.
Kiderült, mit vár el hivatalos eseményen.