Starity

Így néz ki a Meghan Markle új márkája által piacra dobott eperlekvár

2024. április 17. 16:04   |   Szerző: Four

Meghan Markle ezentúl nem csak lekvárt fog árulni: kiderült, milyen márkát alapított.

hirdetés

Meghan Markle-ről már korábban megírtuk, hogy nagy visszatérésre készül, miután a korábbi projektjei nem sültek el túl jól. 

A színésznő nemrég megalapította a saját életmód-márkáját "America Riviera Orchard" névvel, amely a Page Six szerint többek között étkészletet, asztalterítőt, pohárkészletet, szakácskönyvet, nassolnivalókat - köztük kencéket és lekvárokat fog forgalmazni. 

Markle első produktuma nemrég debütált: eperlekvárt dobott piacra rusztikus csomagolásban, és néhány barátnője már posztolt is róla Instagramon, például a dizájner Tracy Robbins, vagy Delfina Blaquier, Nacho Figueras pólójátékos felesége.

Markle egy egyelőre elég rejtélyes weboldalt indított, amelyen fel lehet iratkozni a várólistára, illetve a brand Instagram oldalán sincs a márkajelen kívül még semmilyen poszt. 

Már több mint egy éve dolgozik ezen Meghan: olyan dolgokat árul, amelyek nagyon közel állnak a szívéhez és amelyek izgalommal töltik el. 

- nyilatkozta egy bennfentes. 

A márka mellett új netflixes projektbe fogott Harry és Meghan: két sorozatuk is lesz, egy életmód-jellegű, amelyben főzésről, kertészkedésről, és az élet örömeiről lesz szó, illetve egy a lovaspóló világát bemutató produkció. 

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek