Starity

A termékek elemzése és praktikus kezelése webáruházban

2024. május 12. 16:04   |   

A webáruház napjaink boltja, az e-kereskedelem térnyerésével pedig lassacskán kijelenthető, hogy akinek terméke van, de nincs jelen az online térben, komoly üzleti hátrányba kerül. Az viszont, hogy online jelen van, még alapvetően nem elegendő a sikerhez. Az üzemeltetés hatékonysága a kulcs, ezért en bloc az egész webáruházat érdemes minél inkább automatizálni, a folyamatokat egyszerűbbé és gyorsabbá tenni.

hirdetés
A termékek elemzése és praktikus kezelése webáruházban

A Connestic egyfajta hiányzó láncszemként olyan értékesítési felületet nyújt a webáruház és beszállítók között, hogy segítségével szinte bármelyik nagykereskedéssel összekapcsolhatóak a termékek. Velük kapcsolatban pedig értékes adatok nyerhetőek ki, valamint az árképzés és webáruház diagnosztika is egyszerűen elvégezhető.

A termék a webáruház alfája és omegája!

Ne felejtsük el, hogy a termékek a webáruház legfontosabb elemei. Ezek azok, amik a látogatókat és a vásárlókat az oldalra vonzzák. Tegyünk meg mindent, hogy el is jussanak hozzánk! A részletes termékleírások, a keresőoptimalizálás (SEO), a fizetett hirdetések (PPC), a közösségi média egyaránt óriási segítséget jelenthet a forgalomgenerálásban. Tegyünk róla, hogy a felhasználó minél könnyebb felületen, minél gyorsabban eljusson a terméktől a kosárig és a tranzakció lebonyolításáig. Az pedig már csak hab a tortán, ha mi belülről is képesek vagyunk megérteni az ő igényeit, és levonni a következtetéseket a vásárlói döntésekből.

Webáruház diagnosztika: adatok, statisztikák és elemzések

A webáruház diagnosztika folyamata során átfogó statisztikai adatokat gyűjthetünk és elemzéseket kaphatunk az elérhető termékekről. Mindezzel könnyen és egyszerűen áttekinthetjük az azok teljesítményére vonatkozó adatokat és adateltéréseket, nyomon követhetjük a változásokat.

Az első lépés, hogy kiválasztjuk a vizsgálandó webáruházat, majd a kapcsolódást követően megadjuk az adott termék azonosítóját vagy nevét. Ez után a rendszer lekérdezi és megjeleníti a legfontosabb információkat. Amennyiben több találat is jön a keresés során, az egyes elemeket külön-külön is elemezhetjük.

A lekérdezéssel megkapjuk a termék feltöltésének időpontját is, és részletes táblázatokban hasonlíthatjuk össze, mi minden történt az azóta eltelt időszakban – vagy egy megadott ciklusban (pl. Black Friday). Diagramon keresztül is nyomon követhetjük az árak alakulását, és egyszerűen navigálhatunk a webáruházba a termék megtekintéséhez vagy vásárlásához.

Webáruház összekötése a nagykereskedésekkel

A Connestic szolgáltatásával számtalan nagykereskedés termékpalettája webáruházakba importálható és szinkronizálható. A rendszer platformként működik, a felhasználó saját fiókján belül válogathat a nagykereskedések, források, kapcsolatok közül. Akár saját webshopjai között is kialakíthat szinkront. Beállíthat árszabályokat, raktárkészlet-szabályokat, kategória és paraméter megfeleltetéseket.

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek