Thalía testápolómárka reklámarca lett
Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A mexikói Genomma Lab két évre szerződtette a gyönyörű dívát, hogy legyen a Teatrical márkájú testápolókrém-család reklámarca.
Mint ismeretes, Thalía nemcsak sikeres énekesnő és színésznő, hanem éppúgy kiveszi a részét az üzleti tevékenységekből is.
Eddig számos egyesült államokbeli márka kérte fel, hogy legyen termékeik latin reklámarca a spanyol nyelvű piac számára, többek között az AT&T telekommunikációs vállalat, a Carol's Daughter kozmetikai márka, a Hershey's csokoládé vagy a Jacobs & Co. ékszerek.
Most viszont egy fiatal mexikói cég, a gyógyszereket és bőrápolási termékeket gyártó Genomma Lab szerződtette le szexi sztárt két évre, hogy legyen testápoló termékeik reklámarca, aminek keretében elsőként a Teatrical – Efectos Dérmicos bőrápolókrém-márka reklámjában láthatjuk.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Szeretne elérni vele egy újabb mérföldkövet.
Csúnyán beszóltak Sydney-nek.
Sértve érzi magát a híresség.
Közeli barátját veszítette el a színész.
Ki nem állhatják egymást.
Nagyon komolyan vette a marketinget.
Továbbra is gyászol a híresség.
A színésznő csak 24 éves volt.
A szakításról szól a klip.
Így tisztelgett előtte.