Thalía testápolómárka reklámarca lett
Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A mexikói Genomma Lab két évre szerződtette a gyönyörű dívát, hogy legyen a Teatrical márkájú testápolókrém-család reklámarca.
Mint ismeretes, Thalía nemcsak sikeres énekesnő és színésznő, hanem éppúgy kiveszi a részét az üzleti tevékenységekből is.
Eddig számos egyesült államokbeli márka kérte fel, hogy legyen termékeik latin reklámarca a spanyol nyelvű piac számára, többek között az AT&T telekommunikációs vállalat, a Carol's Daughter kozmetikai márka, a Hershey's csokoládé vagy a Jacobs & Co. ékszerek.
Most viszont egy fiatal mexikói cég, a gyógyszereket és bőrápolási termékeket gyártó Genomma Lab szerződtette le szexi sztárt két évre, hogy legyen testápoló termékeik reklámarca, aminek keretében elsőként a Teatrical – Efectos Dérmicos bőrápolókrém-márka reklámjában láthatjuk.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Sokan nem értik a változást.
Teljesen tönkretette az erős smink.
Így telnek a friss apuka napjai.
Kellemetlen élményről számolt be.
Még tovább bonyolódik az ügy.
Az SMS-ek szerint a színésznő hívta oda, amikor szoptatott.
Így randizott a két sztár.
Új filmjét promótálja a sztár.
Nagyon cukik együtt.
Új frizurával kapták lencsevégre.