rostyson profilja
- Statisztika
- 5 hozzászólást írt
- 0 témát indított
- 28 véleményt írt
- 0 cikket írt
- 0 barátja van
- 2 szavazatot kapott
- Csatlakozott
- 2014. szeptember 13.
- Csoport
- Tag
- Titulus
- új tag
rostyson még nem állította be a státuszát
Utoljára aktív: 2021.09.12. 23:11Státusz módosítva: Ma, 05:10
Vélemények
Én nem fogom az interjúja miatt lehúzni, azaz ő saját véleménye volt, és joga van hozzá, hogy kifejtse a gondolatait, hiszen a szólás- és gondolatszabadság alapvető emberi jog és ezt el kell fogadni! Az én véleményem különbözik Ákosétól, de azt tiszteletben tartom és elfogadom, max nem értek vele egyet. Ennyit a bevezetőről.
Ákos a 90-es évek végén és a 2000-es évek elején egészen jó dalokat csinált. A Keresem az utam (ami egyébként egy Jamie Winchester-dal feldolgozás), Végre, Ölelj meg újra, Láss bennem mást, Öngyilkos álmok - ezek a dalok kiemelkedőek a magyar rendszerváltás utáni zenetörténelemben, ezek közül három még topsláger is volt, és ezek kivételesen jogosan! Aztán sokáig nem sikerült nagyot alkotnia, majd 2011-ben kiadták a Katona Imája c. lemezét, ami talán a részéről újítás is volt műfajban és meglepően jó dalokat sikerült kitermelnie. Ezt követően azt hittem, hogy Ákos tovább fog fejlődni, még jobb dalokat fog készíteni, ennek ellenére 2011 óta nem kaptunk tőle igazán minőségi, jó zeneszerzeményeket. Az új dalai egyáltalán nem tetszenek, már inkább a köznek ír, populárisabb zenéket kezdett el gyártani... Szerintem eladta magát a nagyságos ZeneIparnak... Kár érte, mert több van benne!
Ákos a 90-es évek végén és a 2000-es évek elején egészen jó dalokat csinált. A Keresem az utam (ami egyébként egy Jamie Winchester-dal feldolgozás), Végre, Ölelj meg újra, Láss bennem mást, Öngyilkos álmok - ezek a dalok kiemelkedőek a magyar rendszerváltás utáni zenetörténelemben, ezek közül három még topsláger is volt, és ezek kivételesen jogosan! Aztán sokáig nem sikerült nagyot alkotnia, majd 2011-ben kiadták a Katona Imája c. lemezét, ami talán a részéről újítás is volt műfajban és meglepően jó dalokat sikerült kitermelnie. Ezt követően azt hittem, hogy Ákos tovább fog fejlődni, még jobb dalokat fog készíteni, ennek ellenére 2011 óta nem kaptunk tőle igazán minőségi, jó zeneszerzeményeket. Az új dalai egyáltalán nem tetszenek, már inkább a köznek ír, populárisabb zenéket kezdett el gyártani... Szerintem eladta magát a nagyságos ZeneIparnak... Kár érte, mert több van benne!
Szerintem eléggé hullámzó a teljesítménye zeneileg, minőségi aspektusból. Egyetlenegy dala van, ami úgy ütött, az a Hallgató c. zenéje - szövegileg és zeneileg is nagyon egyben volt. Ezt követően nem sikerült neki nagyot alakítania egészen a The Biebers projektjéig. A Biebers dalainak nincsenek nagy mondanivalói, de nagyon egyben vannak dallamilag, hangszerelésileg, már-már világszínvonalú teljesítményt értek el. Összességében nem rossz zenész.
Nem igazán tudom hova tenni, mint zenészt. Egyértelműen meghatározó alakja a maga műfajában és méltatlan hozzá, hogy nem is a saját dalaival, hanem régi dalok feldolgozásával tört be a világhírű zenészek közé, mint pl. a Tainted Love, Sweet Dreams, Personal Jesus, pedig vannak tényleg nagyon jól sikerült dalai. A Nobodies, a Torniquet, The Speed of Pain, Lamb of God, Coma Black/White, Dissacoiative, ezek a dalok elég találóak lettek, mind zeneileg, mind mondanivalóban, de a népszerűbb zenéi kifejezetten a "tömeg" részére készültek, amelyek nem olyan nehezen emészthetőek, mint pl. a Fight Song, This is the new Shit, Dope Show, stb., ezeknél a slágereknél úgy érzem, mintha eladta volna magát ebben az időszakban.
A hangja kifejezetten jó és egyedi, nagyon hullámzó a teljesítménye, ha a minőséget nézzük, ennek ellenére nagy tehetség, bár nem túl egyedi, amit csinált zeneileg, számomra egy kicsit NIN koppintás.
A hangja kifejezetten jó és egyedi, nagyon hullámzó a teljesítménye, ha a minőséget nézzük, ennek ellenére nagy tehetség, bár nem túl egyedi, amit csinált zeneileg, számomra egy kicsit NIN koppintás.
Kétségtelenül a modernkor zenetörténelmének egyik legkiemelkedőbb alakja. Egy olyan zenei stílust alkotott meg Dave Grohl és Chris Novoselic társaságában, amely ugyan elég rövid élettartamú volt, de óriási hatással van még a mai zenei világra is! Kurt egy zseni volt, azon kevés művészek közé tartozott, aki képes volt a sablonon kívül is gondolkodni. Óriási nagyot alkotott a zenei világban. Mennyire paradox, hogy azzal a dallal lettek világhírűek, amelyet eredetileg egy töltelék számnak készítettek a Nevermind c. albumukhoz (és talán méltatlan is a Nirvana-hoz)! A dalszövegei érdekesek, néhol humorosak és szatirikusak, amely még egy kis pluszt adott az alkotásaikhoz. Nyilván egy kicsit elfogult vagyok, mert én tényleg a Nirvana zenéin nőttem fel, ez a zenekar alapozta meg a zenei ízlésemet, őket hallgattam, amikor boldog voltam, amikor leckét csináltam az általános iskolában és a középiskolában, őket hallgattam, amikor depressziós voltam, amikor az életem tényleg mélyponton volt, és a mai napig hallgatom őket. Kurt Cobain nekem egyenlő szint Jim Morrison-nal, Ian Gillen-nel és Mozart-tal.
Engem nagyon utálni fogtok... Szorgalomból, és az alapműveltségem bővítése érdekében megpróbáltam végighallgatni az összes dalukat. Nos, az én személyes véleményem a következő: a rajongók, illetve maga az Ossian próbálja magát metál együttesnek beállítani magát, szerintem meg nagyon glam rockosra sikerült banda (főleg a régebbi trekkjei sikerült olyanokra), a metálra hajazó dalaik meg csak szimplán valami ócska trash metál hamisítvány. Sokkal kreatívabb riffeket várnék egy ilyen istenesített együttestől, de nagyon sablonosak zeneileg. A szövegvilág pedig a másik; sokan súlyosnak találják az Ossian dalok szövegét, holott az egész nagy kliséhalmaz, tele Coelho stílű kommerszfilozófiával, meg korai trash metál klisékkel (szürke ég, a Pokol, az ördögök, meg a rögös utak együttléte). Szép hangja van Paksi Endrének, de a munkásságáról ennyi jót tudnék mondani. Két művüket tudnám kiemelni, amik véletlenül sikerültek: az egyik a Márhívó, a másik a Repatarurgyán - ezek véletlenül jól sikerültek, ezeket szeretem hallgatni :D Mindenesetre mérföldekkel jobb, mint az eredeti verzió, meg a többi számuk.
Én nem értem, hogy mitől lettek ennyire ikonikus zenészek, és híresek, talán azért, mert Magyarországon ők próbálkoztak valami metálszerűséggel, ami végül glam rock-ra, meg valami light-easy trash metálra sikerült, nem nehezen tanulható riffekkel.
Tudom, hogy most utáltok, de nekem ez a véleményem.. :)
Én nem értem, hogy mitől lettek ennyire ikonikus zenészek, és híresek, talán azért, mert Magyarországon ők próbálkoztak valami metálszerűséggel, ami végül glam rock-ra, meg valami light-easy trash metálra sikerült, nem nehezen tanulható riffekkel.
Tudom, hogy most utáltok, de nekem ez a véleményem.. :)
Ez a Vijjuminátor egy igazi egyéniség, ha meghallom valahol egy ismeretlen trekkben, egyből megismerem a hangját, a flow-ját :D Isten-király-überbeteg kortárs rímhányó Romhányi! Nálam a favoritok között van egyértelműen!
Lehet velem nem egyetérteni, de nekem teljesen antipatikus, amit ő csinál. Hihetetlen, hogy egy olyan produktummal nyerte a dalfesztivált, amelyet bármilyen filmben bemutatott melegbárban előadnak. Képzett hangja van, ért a szakmájához, de ha csak a zenéjét, az igazi teljesítményét figyelem, tucat. Ő csak a külsejével, és a "Transzvesztita vagyok, fogadjatok el, tolerancia mindenek előtt!" megjelenésével vívta ki magának a hírnevet. Ha nem lenne szakállas transzvesztita, akkor nem hallanánk róla. És ez a borzasztó... Megint nem a teljesítmény, hanem a külső marketing számít. Ő nem azért nyerte meg az Eurovíziós Dalfesztivált, mert annyira kiemelkedő tehetség, hanem szimplán csak azért, mert ő egy szakállas transzvesztita. Igazságtalanul nyert, hiszen ha csak a zenei teljesítményt nézzük, nála voltak sokkal kiemelkedőbbek. Ő nem tehetség, hanem csak egy jelenség, akit csak a héjatípusú emberek értékelnek fel. Haragszom rá, és azokra, akik hírnévre juttatták, mert nem azt az üzenetet közvetítik, hogy a teljesítmény számít, hanem csak maga a jelenség, és ez nagyon sekélyes világnézetre vall. Ez az én személyes véleményem, és sziklaszilárd álláspontom.
Olyan, mintha látná a fejemben az összes marhaságot, ami megfordul a fejemben bizonyos szituációkban. Az ember úgymond rejtett vicces fantáziáját vetíti képernyőre, amit nem merünk másoknak elmesélni, mert félünk, hogy azt csak mi értenénk, a többiek meg csak néznének bután, mivel ezek a poénok szimplán verbálisan nem jók, ezek csak az audiovizuális teljességében megjelenítve viccesek, de úgy nagyot ütnek. Szerintem sokunk volt úgy vele, hogy az ilyen bennünk megjelenő viccekből filmet csinálna, hogy lássa mindenki, mennyire elvetemült humorunk van; Seth McFarlane a Family Guy-jal ezt megvalósította. Óriási nagy tehetség, pikáns szarkazmussal, társadalomkritikával megfűszerezve. Emellett meg nagyon szimpatikus arc. Több ilyen ember kéne világszerte, szebb világban élnénk.
Nagyon eredeti zenész, pontosan azért, ahogyan azt előttem leírták, nem a közönségnek gyárt a bandájával fogyasztói termékeket, hanem zenei műalkotásokat készítenek. Nagyon őszinte és színvonalas dalszövegei vannak a Pearl Jam-nek. Nekem az egyik kedvenc zenészem, dalszövegírom (kortárs művészem).
Szimpatikus, értelmes embernek tűnik, de nem értem, hogy miért van oda mindenki a munkásságáért... Most hagyjuk is ki a 90-es években elkövetett tetteit, mert az már kész bűncselekmény :D De amit önálló zenei művészként produkál, az sem jobb sokkal. Abszolút sekélyes dalokat, sekélyes szövegeket ír. Vannak jó ötletei, de valahogy azokat sem sikerül hitelesen csinálnia. Ő egy abszolút középszerű zenész, aki jókor volt jó helyen. A személyével nincsen bajom, csak a munkásságával.
Magyar hírességek között szerintem egy színfolt, bárcsak ilyen lenne a magyar celebség legalja. Szimpatikus, értelmes srác. A zenéit, szövegeit értem, de nem szeretem. A szövegei nem rosszak, de az általa szerzett dalok sekélyesek.
Te atyaég! A 2000-es évek SP-je :D Sosem szerettem, jó hangja van, de ugyanolyan tömegcikkeket, fogyasztói termékeket gyárt/gyártott, mint bármely akkori mainstream magyar zenei előadók gyártottak, ő azért volt eladhatóbb, mert valamiért bejött az akkori tinilányoknak (a mai napig nem értem, miért) :D Igaz, a mai mainstream "zenészekhez" képest értékes dalai vannak, hiszen ő még olyan érzelmekről énekelt, mint a szerelem, manapság meg ugye csak a buli/drog/szex :D Ehhez képest jók a számai, de ez nem azt jelenti, hogy alapvetően ő minőségi, időt álló dalokat gyártott. Szerintem sosem fogja belopni magát a szívembe - mármint a zenei tevékenysége. Mint emberrel, semmi bajom sincsen vele, normálisnak tűnik.
Szép nő, régebben, még kamaszkoromban szerettem nézni a filmjeit, még talán most is megnézném őket, ugyanakkor nem kiugróan nagy tehetség, sok ilyen nő van a szakmában, és sokan úgy űzik a szakmát, ahogyan ő. Annyiban emelkedik ki a szakmában, hogy kifejezetten szép nő. Jó pornószínésznő, de nála vannak sokkal jobbak is, az országon belül is.
Egy különc műfajban is különcként titulálható. A stílusa, a dalszövegei, a személyisége nagyon egyéni. Nagyon szeretem a Deftones-t az egyedülálló hangzásvilága miatt. Emberként is szimpatikus. Szerintem ennyi vélemény elég lenne róla, csak itt hosszabbat kell írni, szóval FUCK THE SYSTEM!
Corey munkásságát még talán 10-11 éves koromban ismertem meg a Stone Sour-ral, nekem akkor bejött, bár nem értettem, hogy miről énekel :D Ugyanebben az időszakban ismertem meg a Slipknot zenéit, ami ekkor még nem tetszett, de minél idősebb lettem, minél jobban értettem angolul, annál inkább magával ragadott a Slipknot zenei és szöveg világa. Sok igazságtartalom van az alkotásaikban. Elkerülhetetlen, hogy Corey munkásságát külön kiemeljük a Slipknot alkotásaiból. Corey nagyon egyedi előadó, egyedi gondolatokkal, egyedi énekhanggal. Kedvelem a munkásságát.
Miért lett ennyire lehúzva? Én leginkább a Stone Temple Pilots-beli tevékenységét ismerem. Sokkal jobbak a szövegei, mint az akkori rock bandáknak, és bár ő már a post-grunge műfajt művelte, az akkori időben azért valamelyest egyedi volt a bandájának a zenéje (pl. Down, Creep, Sour Girl, ezek elég komoly alkotások lettek). Nem a legjobb zenész, szövegíró, tény, de nem ilyen osztályzatot érdemel.
Muszáj felhúznom az értékelését, mert teljesen igazságtalanul húzzák le az Essemm, Bukta Rintintin, Bieber, Derulo rajongók. Csak azért lehúzni, mert nem néz ki jól... Látszik, hogy mennyire sekélyesek, felületesek az emberek. Nagyon különleges stílusa van, kedvelem a zenéit, Magyarországon kevesen vannak, akik ilyen jól űzik ezt a műfajt (etno zene). Több ilyen egyedi zenész, egyéniség kéne Magyarországon. Markovic-ék nem véletlenül dolgoztak vele együtt. Ő tényleg értékeket képvisel, és közvetít.
A már-már mainstream trekkjeit nem is minősíteném (Megeszitek a g***met, és egyéb szépségek). További trekkjei: témájuk 6000x lerágott csont (család, drog, szerelem, stb.), két dologról tud írni: fikázásról, meg frázisokról. Nem tud újat mutatni. 12 egy tucat rapper. Hogy miért lett híres? Kétség kívül nagyon jól menedzseli magát, valamennyit ért a marketinghez, kinézem belőle, hogy akár tanulhatta is. Van egy természetes üzleti érzéke. Mint üzletember, le a kalappal előtte, jól marketingeli magát, de szerintem manapság már lefelé száll a népszerűsége. Akkor fogom azt mondani, hogy üzleti zseni, ha ebben az évben felhypolja a népszerűségét (megszokott eszközökkel szerintem már nem lehet). A gengszter stílus eddig piacképes volt, de ahhoz, hogy tovább tudjon gazdagodni, váltania kéne... Most mondhatnám, hogy a DM-nél van felvétel.. :D A személyisége kissé taszító, olyan keményKEDŐ, okosKODÓ, de tudjuk, hogy a "kedők"/"kodók" valójában nem azok, akiknek beállítják magukat.
Nem tudom hova tenni. Most vagy baromi jól játssza a hülyét, vagy ő tényleg ilyen... Ki kéne szakítani ebből a szerepből, kéne valahol máshol is lehetőséget kapnia, akkor kiderülne, hogy tényleg nagy tehetség, vagy ő tényleg egy Lali...
Vitathatatlan, élő legenda. Sajnos teljesen eladta magát, emellett meg az én véleményem szerint ő már kb. 3-4 éve kiégett, neki már nem kéne új számokat alkotnia. Nagyon jó rapper, 2008-ig nagyon jó albumai voltak, manapság már átment tucatba, és már nem szenvedélyből csinálja azt, ami a hivatása. Az utolsó igazán jó albuma a Tha Blue Carpet Treatment volt, azóta nagyot nem alakított, sajnos. Kár érte, mert nagy kedvencem.