Idézet (Beyla @ 2014.01.22. 23:21)
Érted, ha közölte volna azt, hogy adott száz rugót egy alapítványnak segítve a betegeket és a szegényeket - fizujából kitelik -, még mindig felmerül bennem a marketing, de legalább adott valamit. Most meg valóban az jótékonykodik, aki tulajdonképpen meg is veszi. Ezzel nem is lenne probléma, hiszen hány olyat hallottunk, hogy a koncertekből befolyó összeget felajánlják hátrányos helyzetűeknek, de azért az mégis más, mint egy bevásárló szatyi, amit legfeljebb anyum arra használna, hogy a Tescoban vásárolt apróságait belerakja azért, hogy a kocsitól el tudja vinni a konyháig. Szép tett másokat arra buzdítani, hogy adjon a rászorulóknak - én meg is tenném, ha lenne pénzem -, de az gáz azért, hogy az egész úgy van előadva, mintha ő adná azt az x összeget. Ez csak egy újabb produktumjuk az ezerből, amit felajánlanak jótékony célokra. Szimpatikus húzás, de én ezt keveslem jótékonykodás címen. Persze, az ember megmosolyogtatja, mert nekem is az jutott eszembe, hogy "Komolyan?". Viccnek még elmegy, de az gázos, ha valaki ebből akar jótékonykodni. Két rugót meg tudod mikor adnék egy szatyorért, és ezzel szerintem nem vagyok egyedül. 2000 Ft-ból már rendelek két pizzát wazze.
Hát jó, legalább ez is valami, a semminél még mindig jobb. Mondjuk az is megeshet, h ő is vett egy ilyen szatyrot
Mondjuk jobbat is kitalálhatott volna, mint a szatyor.