Starity

A The Walking Dead a twitterezők kedvence

2015. június 07. 18:06   |   Szerző: LoveNessa

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az AMC sikersorozatának népszerűsége egyre csak nő, amit nem csak a nézettségszáma, hanem a rajongók aktivitása is bizonyít.

hirdetés
A The Walking Dead a twitterezők kedvence
Fotó: Gene Page/AMC

A Nielsen Social nyilvánosságra hozta listáját a legnagyobb Twitter-népszerűségnek örvendő műsorokról a 2014. szeptember és 2015. május 24-ei időszak között. A sorozatok közül az első helyen az AMC zombis drámája, a The Walking Dead végzett, ugyanis legutóbbi évadának első részéről 1,3 millió tweet született, ami 7,4 millió embert ért el. Epizódonként megközelítőleg 480 ezer poszt keletkezett róla és 4,3 millió Twitter-felhasználót mozgósított.

A képzeletbeli dobogó második fokára a Foxon futó Empire került. A március 18-ai finálé 17 millió nézőt ültetett a képernyők elé, így a Grace klinika 2005-ös indulása óta a legelső újonc, ami ennyi érdeklődőt vonzott. A Twitteren 2,4 millióan csiripeltek róla, így 5,9 millió felhasználóhoz jutott el, epizódonként pedig 627 ezer tweet ért el 2,6 millió személyhez.

A The Bachelor, azaz A nagy Ő epizódonként nagyjából 3,6 embert és 156 ezer tweetet, a Trónok harca 2,8 millió felhasználót és 107 ezer posztot, az American Horror Story pedig 2,8 millió regisztrált felhasználót és 239 millió bejegyzést generált.

A Saturday Night Live 40. évfordulós különkiadása is rekordot döntött, ugyanis 1,3 millió tweet született vele kapcsolatban, ezzel 16,1 millió embert elérve. Az év legnagyobb sporteseménye, a XLIX. Super Bowl 25,1 millió tweetet generált, ami 16,1 millió embert mozgósított. Az év legjobb díjátadója pedig a Grammy Awards volt, ugyanis 13,3 millió emberhez 13,4 millió bejegyzés jutott el.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek