Starity

Giorgio Armani

Giorgio Armani Giorgio Armani nemzetisége 7571. 43rajongó 2vélemény
  • Értékelés
  • tehetség: 100%
  • stílus: 100%
  • szimpátia: 100%
  • Születési név
  • Giorgio Armani
  • Becenév
  • Armani
  • Születési idő
  • 1934. július 11.
  • Születési hely
  • Piacenza, Olaszország
  • Foglalkozás
  • divattervező
  • Családi állapot
  • hajadon
  • Eredeti hajszín
  • ősz
  • Szemszín
  • kék
  • Csillagjegy
  • Rák
  • Linkek
  • Hivatalos weblap
  • Starity RSS-csatorna

Giorgio Armani életrajza

Miután orvosi tanulmányait megszakította, kirakatrendezőként, majd a milánói La Rinascente áruház férfidivat-osztálya beszerzőjeként dolgozott. 1961-1970 között a Nino Cerruti, majd az Ungaro és a Zegna divatházaknak dolgozott. 1974-ben párja, Sergio Galeotti építész bátorítására[1] született meg a Giorgio Armani férfidivatmárka, melyet 1975-ben a női részleg követett. Később ezt a kiegészítők piacán tett térhódításával növelte, így ma létezik Armani-fehérnemű, -napszemüveg, -fürdőruha,- gyermekruházat és - ékszer. 2000-ben a Forbes-Magazin az év divattervezőjévé választotta, cége 1999-es bevétele 135 millió dollárt tett ki. Számos hollywoodi film látványvilágához járult hozzá (pl. American Gigolo, Richard Gere filmje, vagy jelmeztervezés szintjén az Aki legyőzte Al Caponét Kevin Kostnerrel,Sean Conneryvel és Robert De Niroval). Azon túl, hogy számos híresség viseli a ruháit, néhányukkal szorosabb kapcsolatban is áll, így Viktoria és David Beckham második gyermekének keresztapja (nincs saját gyermeke). Vállalkozásai értékét 2007-ben ötmillárd euróra becsülték.

 

 

 

Giorgio Armani - vezető márka, 26 ország 68 márkaüzletében árusítják.

 

 

 

 

Armani Collezioni - az idősebb korosztályt célozza meg. Drágább, mint az Emporio Armani vagy az Armani Jeans, de olcsóbb, mint a Giorgio Armani. 13 üzlet árusítja.

 

 

 

 

Emporio Armani - mindenképpen a legismeretbb Armani-márka. Célközönsége a fiatal felnőttek, ez a harmadik legmagasabb árnivójú Armani-Label. 44 ország 160 üzletében árulják termékeit.

 

 

 

 

Armani Jeans - mint nevéből kitűnik, a fiatal nemzedék márkája, a többihez viszonyítva olcsóbb árfekvéssel.

 

 

 

 

Armani Exchange - a legolcsóbb Armani-Label, elsősorban az USA-ban kerül forgalomba, világszerte 110 üzlete van.

 

 

 

 

Armani Junior - gyermekmárka, sapkától cipőig kínál ruházatot.

 

 

 

 

Armani Casa- belsőépítészet és dekoráció.

 

 

 

 

Giorgio Armani Cosmetics - parfümök és kozmetikumok

 

 

 

 

Armani Privé - az haute couture-márka

 

 

 

 

Armani Libri- könyvek, a világ három üzletében.

 

 

 

 

Armani Fiori

 

 

 

 

Armani Dolci - édesség, cukrászat

 

 

 

 

Emporio Armani & Armani Jeans Caffe - 15 kávéház

 

 

 

 

Armani Bar.

 

 

 

 

Armani NoBu & Privé - sushi-étterem, ma két ilyen létezik.

 

 

 

 

 

 

Utolsó frissítés: 2010.07.11. 14:02 Alice-Crispy által


Oszd meg!   iwiw  facebook  twitter  myspace