Starity

Kim Ji Soo

Kim Ji Soo Kim Ji Soo nemzetisége 1621. 276rajongó 15vélemény
  • Értékelés
  • tehetség: 91%
  • stílus: 90%
  • szimpátia: 93%
  • Születési név
  • Kim Ji Soo (김지수)
  • Becenév
  • Jisoo (지수),Jichu,Chi Choo
  • Születési idő
  • 1995. január 03.
  • Születési hely
  • Szöul,Dél-Korea
  • Foglalkozás
  • énekesnő
  • Családi állapot
  • hajadon
  • Magasság
  • 162 cm
  • Eredeti hajszín
  • fekete
  • Szemszín
  • barna
  • Csillagjegy
  • Bak
  • Linkek
  • IMDB-adatlap
  • Hivatalos weblap
  • Twitter-oldal
  • Facebook-oldal
  • Starity RSS-csatorna
  • Kapcsolódó sztárok
  • Lalisa Manoban Kim Jennie Park Chae Young

Kim Ji Soo életrajza


Jisoo - Vogue Korea 2019. július

Kim Ji Soo 1995. január 3-án született Szöulban, Dél-Koreában a család második lánygyermekeként. Tanulmányai során a koreai mellett elsajátította a japán és angol nyelvet.

2011 júliusában meghallgatás során vált a YG Entertainment gyakornokává, ahol 5 évig gyakornokoskodott. Ez idő alatt összesen 2 klipben jelent meg, az Epik High Spoiler-jében, illetve Hi Suhyun és Bobby I’m Different-jében a 2014-es évben. 2015-ben és 2016-ban nagyrészt reklámokban szerepelt, illetve modellként is karriert indított, többek között a Samsonite RED, Nikon 1 J5, LG Stylus2, X screen, X cam telefonok és a Angel Stone c. online RPG reklámarca volt. Olyan hírességek mellett dolgozott, mint az iKon vagy Lee Min Ho. Kameoszereplőként találkozhatunk vele a Producer c. dél-koreai sorozat 4., 5. és 12. epizódjában, amiben a cég énekesnő-színésznőjét Sandara Park-ot is láthatjuk.

2017. február 5-től Jisoo az Inkigayo MC-je a Got7-ből ismert Jinyounggal és Doyounggal, aki NCT tag, a posztot 2018. február 4-én hagyta el.

2018 szeptemberétől Jisoo és Rosé a KissMe márka modelljei.

A 2019. július 1-től sugárzott Arthdal Chronicles c. sorozatban mellékszerepet kapott, ez az első szereplése debütálását követően. Decembertől a Dior Beauty követe.

A 2020-as év augusztusában a YG Entertainment megerősítette, hogy Jisoo főszerepet kapott a Snowdrop c. sorozatban.

Instagramja: @sooyaaa__


BLACKPINK

Habár a YG Entertainment az új lánybanda eljövetelét már 2012-ben bejelentette, az évek során pletykák terjengtek egy Pink Punk nevű banda érkezéséről. 

A végleges felállást csak 2016. június 29-én tudtuk meg, amikor egy csoportkép érkezett a négy lányról. Előtte már június 1-jétől szóló képek érkeztek, először Jennie-t ismerhettük meg, 8-án Lisát, aki az ügynökség videóiban hamarabb, mint titokzatos személy volt említve. 15-én Jisoo került bemutatásra, aki eddigi reklámszerepeiről volt ismert, majd 22-én Rosé, aki G-Dragon Without You-jában is közreműködött. 29-én a korábban említett csoportkép mellett felfedték a csapat nevét: BLACKPINK. Jelentése összetettebb, mint első látásra tűnik. A rózsaszínt (pink) általában a csinossággal és aranyossággal asszociálják, de a fekete (black) jelzi, hogy ez nem minden, tehetség nélkül ugyanis lehetetlen érvényesülni, illetve, hogy a banda mindkettő tulajdonsággal bír.

A Square One c. debütáló lemezük megjelenését augusztus 8-án este 8 órára helyezték, amiről a lányok a Teddy Park és Bekuh BOOM által szerezett Boombayah-ot és Whistle-t promotálták, ehhez a két dalhoz videóklip is készült. Mindkét klip megjelenése után 5 nappal elérte a 10 millió megtekintést. November 1-jére a Boombayah-ot 58 millióan nézték meg, míg a Whistle-t 47 millióan. Az előbbi rekordot is döntött, hiszen a maga 5 hetével a leggyorsabban érte el az 50 000 000-t a K-POP kisvideók közül. A Nemzetközi iTunes Album Listáján is első helyen jelentek meg az augusztus 8-án. Első fellépésüket 14-re időzítették az Inkigayo-n, és már 21-én a Whistle-lel nyertek is ebben a műsorban. 

Szeptember 15-én novemberre két újabb szerzemény kiadását jelentették be. A debütálásukat követő 3. héten már a Reebok, Saint Scott és a Moonshot reklámarcai lettek.

Október 20-án a YG Entertainment hírhedt Who’s Next? képének feltöltése után fény derült a Square Two c. kislemez november 1-i érkezésére. 22-én megerősítették a banda megjelenését az Inkigayo-n és az M! Countdown-on, illetve a Weekly Idol-ban is.

A hónap végére kiderült, hogy a 2016-os Mnet Asian Music Awards-on (MAMA) három kategóriában kerültek jelölésre: Az év előadója, Legjobb új előadó (Lánybandák), Legjobb klip (- Whistle)

Dél-koreai idő szerint november 1-jén éjfélkor a YouTube-os feltöltések között feltűnt a Playing With Fire és a Stay klipje. 

December 2-án a MAMA-n a Best of Next Artist címet kapták meg, illetve a Whistle megnyerte a Legjobb klip címet nyerte el.

2017. január 15-én egy BLINK (BLack pINK) feliratú kép került fel a lányok Instagramjára. 2 nappal később Jennie megerősítette, hogy ez lesz a rajongóik neve.

Június 22-én a lányok megjelentették As If It's Your Last című szerzeményüket, ami a reggae, house és moombahton műfajokat keveri hangzásában. A dal klipje 17 óra alatt 11 millió megtekintést zsebelt be, így megelőzte a BTS Not Today klipjét, ami 21 óra alatt 10 millióval büszkélkedhetett. A kisfilm 24 óra alatt 13 400 000 embert vonzott, így a második legnézetebb K-POP klippé vált ezen az időintervallumon belül, egyedül Psy Gentleman-je előzi meg.

Augusztus 30-án adták ki Blackpink című első japán középlemezüket. Az Oricon Albums Chart tetéjén debütáltak, ezzel ők voltak a harmadik külföldi csapat, aki ezt megvalósította. (Első: t.A.T.u, második: 2NE1) 

December 25-én megjelentették Wonder Girls-feldolgozásukat. A So Hot The Black Label verzióját először az SBS Gayo Daejeon-on adták elő.

2018 legelején kezdték el vetíteni BLACKPINK HOUSE című varieté műsorukat. Megismerhetjük belőle a lányokat és mindennapjaikat.

Március 23-án jelent meg Re:Blackpink című újracsomagolt lemezük Japánban, ami az eddigi összes dalukat tartalmazza koreai és japán nyelven. A középlemez a hónapban közel 40 000 példányban kelt el.

Május 25-én Yang Hyun Suk megerősítette, hogy a BLACKPINK első koreai középlemeze június 15-én érkezik meg és a Square Up címet kapta. 4 dalt tartalmaz, ezek közül a vezérdalok a DDU-DU DDU-DU és a Forever Young. Az összes szerzemény Teddy munkáját dícséri.
A DDU-DU DDU-DU-hoz készült klipre 24 óra alatt összesen 33 713 799-en voltak kíváncsiak megdöntve saját rekordjukat. Az 50 millió megtekintést 2 nap 2 óra és 26 perc alatt érték el, ami korábban a TWICE-nak sikerült leggyorsabban lánybandák között mégpedig 8 nap és 20 óra alatt.
A Melon-on beléptek az 1 000 000-sok klubjába lánybandaként először. Egy nap alatt 1,015,669 egyedi hallgatójuk volt.

A visszatérés alkalmából minden tag megnyitotta Instagram-profilját június 15-én, és rövid időn belül mindegyik profil átlépte az 1,5 milliós követést.

Október 19-én megjelent Dua Lipával készült daluk, ami a Kiss and Make Up címet kapta. 23-án a banda az Interscope Records-hoz szerződött le, ami az Egyesült Államok-beli promóciókat fogja menedzselni.

November hónapban történt Jennie szóló debütálása, illetve az ezt követő időszakban a többi tag is megteszi ezt a lépést.

2019 januárjában kihirdették, hogy a BLACKPINK is fellép az áprilisi Coachella fesztiválon.
A hónap 21. napján a  Ddu-Du Ddu-Du vált a legnézettebb klippé a koreai bandák kisvideói között.

Az Egyesült Államokban debütálásuk a  február 9-i  2019 Grammy Artist Showcase-en történt. A Billboard márciusi magazinjának címlapján is szerepelnek, amiből 5 különböző változat készült.

Április 5-én jelent meg második középlemezük, ami a Kill This Love címet kapta.

Áprilisban és májusban a lányok világkörüli turnéjuk keretében koncerteket adnak az amerikai és európai kontinensen, illetve Ausztráliában. Augusztus közepén a japán és kínai helyszíneken történő Summer Sonic fesztiválon is énekelnek.

Második mini albumuk japán verziója is elkészült. A Kill This Love (Japanese Version) októberben került kiadásra.

A 2020-as évben, többszörös halasztás után, a YG Entertainment a lányok első stúdióalbumának megjelenéseivel kapcsolatban tervvel állt elő. Először két kislemezt jelentetnek meg előzetesen, az első a How You like That június 26-án érkezett meg. A második lemez, az Ice Cream Selena Gomezzel együttműködve augusztus 28-án vált elérhetővé. 
Maga az album október legelején jelent meg The Album címmel, amit a Lovcesick Girls c. dallal promotáltak. 1 hónapon belül 1 200 000 lemezt adtak el, ezzel az első lánybandává váltak Dél-Koreában, aki az egymilliós eladást megvalósította.

Az év továbbbi lehetőségekkel szolgált a lányok számára. Október 14-én a Netflix platformján megjelent dokumentumfilmjük, ami a Light Up The Sky címet kapta. Eredetileg december 27-re tervezett online koncertjüket, a The Show-t a koreai covid-helyzet miatt 2021. január 31-re helyezték át.

Sorozatok
[2015] Producer (cameo)
[2019] Arthdal Chronicles

Klipek
[2014] Epik High - Spoiler + Happen Ending
[2014] HI SUHYUN feat. Bobby - I'm Different

Valóságshow-k
[2016] BLACKPINK TV
[2016.11.16] Weekly Idol (277. rész)
[2016.12.11] Running Man (281. rész)
[2018] Black Pink House
[2018] YG Future Strategy Office
[2018] Blackpink X Star Road
[2019] Blackpink Diaries

BLACKPINK

Koreai diszkográfia

Középlemezek
[2018.06.15] SQUARE UP
[2019.04.05] KILL THIS LOVE

Digitális kislemezek
[2016.08.08] SQUARE ONE
[2016.11.01] SQUARE TWO
[2017.06.22] As If It's Your Last
[2017.12.25] SO HOT (THEBLACKLABEL Remix)

Közremúködések
[2018.10.19] KISS AND MAKE UP (DUA LIPA & BLACKPINK)
 

Japán diszkográfia

Albumok
[2018.12.05] BLACKPINK IN YOUR AREA

Középlemezek
[2017.08.30] BLACKPINK
[2018.03.28] Re: BLACKPINK (újracsomagolt lemez)

Kislemezek
[2018.08.22] DDU-DU DDU-DU

Utolsó frissítés: 2021.05.25. 19:07 FruFruChan által


Oszd meg!   iwiw  facebook  twitter  myspace