Starity

Palvin Barbara

Palvin Barbara Palvin Barbara nemzetisége 27. 4958rajongó 879vélemény
  • Értékelés
  • tehetség: 75%
  • stílus: 75%
  • szimpátia: 68%
  • Születési név
  • Palvin Barbara
  • Becenév
  • BarbeQ, Barbarella
  • Születési idő
  • 1993. október 08.
  • Születési hely
  • Budapest, Magyarország
  • Foglalkozás
  • Modell
  • Családi állapot
  • hajadon
  • Partner
  • Dylan Sprouse
  • Magasság
  • 174 cm
  • Eredeti hajszín
  • Szőke
  • Szemszín
  • Kék
  • Csillagjegy
  • Mérleg
  • Linkek
  • IMDB-adatlap
  • Twitter-oldal
  • Facebook-oldal
  • Starity RSS-csatorna
  • Kapcsolódó sztárok
  • Mihalik Enikő Srej Zsófia Fórizs Adina Axente Vanessa

Palvin Barbara életrajza

KEZDETEK
Palvin Barbara 1993. október 8-án született Budapesten, Magyarországon. Az Erkel Ferenc Általános Iskola és Gimnáziumban végezte a tanulmányait, majd a Színyei Merse Pál Gimnáziumba járt. Az ICON Modellügynökségnél kezdett először dolgozni. 

Barbi kicsi korában nagyon szeretett énekelni és focizni, akkoriban ezek voltak a legkedveltebb időtöltései. 2006-ban, 13 éves korában fedezték fel Budapesten, innentől kezdve nem volt megállás, karrierje azóta is szárnyal.

KARRIER
A divatbemutatók egyik kedvenc visszatérő modellje. Több neves tervező darabjai mellett, végigsétált már többször Louis Vuitton kifutóján is. Ez után szerződtette az egyik legnagyobb modellügynökség az IMG. 2010 nyarán Srej Zsófival együtt a barcelonai divathetek bemutatóira is felkérték. A 2011. tavasz/nyári divathéten biztos helye volt A Chanel, a Vivienne Westwood, a Loewe és a Emanuel Ungaro diavtházak show-in is. Mindössze 18 éves volt, amikor már világhírű modellként tartották számon. 13 éves volt, amikor fotózták a japán Spur magazinnak. 2008-ban szerepelt egy nagyobb divatanyag ereéjig a görög ELLE magazinban is. 2009-ben szerepelt a L'Officiel és a Jalouse magazin címlapján is. 2010-ben és 2011-ben rengeteg magazin felkérését vállalta el, köztük az orosz Vogue, a koreai Harper's Bazaar, a Muse, a német Vogue vagy a Love.

Volt a New Yorker reklámarca, és egy cappucino reklámfilmben is szerepelt. Majd a Bel Air a Victoria's Secret Pink kollekciójának egyik arca lett. Emellett szerepelt a Ray Ban, a Milly by Michelle Smith, a United Bamboo és a Magenta kampányaiban is. 2012 novemberében Barbi is részt vett a Victoria's Secret éves divatbemutatóján, amely után még nagyobb népszerűségre tett szert. Fotózkodott a fellépő énekesekkel - egyikük Justin Bieber volt - amely kapcsán Justinnal rögtön összeboronálták, majd pedig egyes források Barbit jelölték meg Justin és Selena szákításának okáért, ami természetesen csak pletyka volt.

2013 tavaszán Barbi New Yorkba költözött, hogy egyszerűbben mozoghasson a nagyvárosok között, hisz a legtöbb munkáját mostanában Amerikában kapja. Nyáron Ázsiába is ellátogatott, pontosabban Dél-Korába, ám az ottaniak annyira megkedvelték, hogy novemberben ismét elrepült oda, mint a L'Oreal szépségnagykövete. A 2013-as év elhozta Barbi számára a filmes karrier lehetőségét is, hiszen 2014-ben szerepel a Hercules: The Thracian Wars című nagy költségvetésű filmben.

2013 végén, és 2014. elején felröppentek a pletykák, miszerint Barbi a One Direction szépfiújával, Niall Horannal randizik. A kapcsolat ténye homályos, ám kora tavasszal "hivatalosan" is szakítottak, ezzel pedig a direcionerek leálltak Barbi támadásával. 2014. elején Barbi Bieberrel és Mileyval is partizott, és mondhatni a 2014-es év során lett igazi hollywoodi híresség.

2015-ben a Lily divatmárka arca lett, így szeptember elején Kínában készítettek vele fotózást. Ugyanebben az évben szerepelt a szingapúri L'Officiel divatanyagában. A L'Oréalnál hajápolási- és sminktermékeket népszerűsített. Itthon az ELLE és a Glamour magazin címlapján mosolygott vissza ránk, de a svéd és a brazil ELLE, a koreai Harper's Bazaar, a német Glamour is címlapon szerepeltette. Emellett a Chanel napfényvédő termékének és ékszereinek reklámján is látható volt.

2016 mozgalmas év volt Barbi számára: A L'Oréal több kampányában is szerepelt: rózsaolajat, rúzst, arc- és hajápolási termékeket is népszerűsített, többek között a forradalmian új fekete arcmaszkot. A parfümök terén több illat arca is lett: szerepelt a Lagerfeld Private Club, a Cartier De Lune és a Giorgo Armani Di Gioia illatok kampányában is. Szerepelt a szerb, az olasz és a magyar ELLE, valamint a magyar Marie Claire és Glamour címlapján, de az angol Harper's Bazaar, az orosz Allure, a koreai InStyle is készített vele divatanyagot. Az év végén a Maxim és a Lui magazin egy-egy pikáns képsorozatot készített róla. Szintén 2016-ban a models.com Pénzes lányok nevű listáján a 14. helyet érte el, a Forbes által összeállított listán pedig, melyen a világ legfizetettebb modelljeit sorolták fel, a 17. helyen végzett. A Maxim 100 legdögösebb nőjét felsorakoztató listáján a 4. helyet érte el 2016-ban, a Sports Illustrated pedig ugyanebben az évben az év újoncának választotta. 

2017-ben a Giorgio Armani Acqua Di Gioia parfümének arca lett, a L'Oréalnál pedig sampont és sminktermékeket (rúzst, kontúrpalettát, szempillaspirált) reklámozott. Hamarosan a Sky di Gioa parfümhöz is elkészültek képei. A koreai InStyle divatanyagot készített vele, a mexikói Maxim magazin pedig májusi címlapján szerepeltette.  Júliusban a görög Harper's Bazaar diavatanyagában szerepelt, valamint elkészült a L'Oréal őszi újdonságának, a korpásodás elleni samponjának reklámanyaga is. Augusztusban az orosz ELLE magazin igazi retró, '80-as éveket idéző fotózást készített vele, amit fekete-fehér címlappal tettek hangsúlyossá. Ősszel a L'Oréal új agyagmaszkjainak promófotói is elkészültek, így Luma Gorthe, Maria Borges és Xiao Wen Ju mellett ő is az új arcmaszkok egyik reklámarca lett. A C magazin és a DSECTION magazin divatanyagában is szerepelt, valamint a kifutónis látható volt: először az Alberta Ferretti, majd a L'Oréal égisze alatt vonult fel. Novemberben a Pilgrim Jewelry hridetésein volt látható, elegáns nyakláncok, karperecek, gyűrűk és karórák társaságában. Többek között a Tod's Circus kampányban, majd a Love magazin adventi kalendáriumában is szerepelt.

A 2018-as évét rögtön a spanyol Glamour magazin címlapjával indította egy mágikus unikornis mellett pózolva, majd ismét a L'Oréal és a Giorgio Armani arcaként tűnt fel. A portugál GQ, Crepúsculo és Hide and Seek magazinok divatanyagában, majd a Sports Illuistrated új kollekciójában tündökölve köszönt vissza a lapok hasábjain. A PINKO új ruháit, majd a Solid & Striped egyik fürdőruháját hirdette, amit a portugál Vouge és az olasz Grazia magazin címlapja követett. Az Aimer és a Fendi tavaszi TV reklámjában is feltűnt. Nyáron Estella Boersma, Jack Jagaciak és Sonia Ben Ammar mellett a Nina Ricci új parfümjének, a Belles de Nina egyik változatának lett a reklámarca. A Chanel Cruise 2019 divatbemutatón a kifutón tűnt fel, majd augusztusban az orosz Tatler, valamint a tajvani Harper's Bazaar címlapján és divatanyagában szerepelt. Júliusban randizgatni kezdett Dylan Sprouse színésszel. Szeptemberben bejelentésre került, hogy öt év után ismét Victoria's Secret egyik angyalaként vonul majd a kifutón. Ezután az októberi ausztrál Harper's Bazaar szerepeltette címlapon és divatanyagában.

ÉRDEKESSÉGEK
●Egyetlen hátránya van Barbinak a többi lánnyal szemben; néhány centivel alacsonyabb az átlag „modellmagasságnál”, álmai megvalósításában azonban ez sem gátolja, hiszen babaarcát világszerte imádják.

● A The Love Magazine blogja egyik héten őt választotta a Hét Modelljének.

●2011-es kampányok: Stella McCartney for C&A, Chanel Beauty, Tommy Hilfiger, Calzedonia, H&M, Cartier, Express, Calvin Klein, Stradivarius – Chic Twist.   

● 2011-ben a magyar Glamour őt választotta az év modelljének

● 2012 elején a L’Oréal Rouge Caresse ajakrúzs arca lett 


Méretei: 82 - 58 - 89
Ruhaméret: (EU) 33
Cipőméret: (EU) 38

2014 - Herkules / Hercules - Antimache

Utolsó frissítés: 2018.09.24. 00:12 Lindsay019 által


Oszd meg!   iwiw  facebook  twitter  myspace