Szerksztettem egy képet Randy Ortonnak Születésnapjára
Bessie erről a képről beszéltem
Pankráció
2012. március 30. 16:55
Idézet (ZitaTwilight @ 2012.03.30. 16:46)
Nemár.
Én néztem nagyokat hogy miért rövid a haja de így is jól néz ki
De még tegnap vagy tegnap előtt hosszú haja volt:
2012. március 30. 17:33
Unalmamban csináltam egy-két képet.. Nem lettek olyat hiper-szuper jók, de még csak kezdő vagyok..
2012. március 30. 17:37
Idézet (Maci HEEL @ 2012.03.30. 17:33)
Unalmamban csináltam egy-két képet.. Nem lettek olyat hiper-szuper jók, de még csak kezdő vagyok..
A Kofis milyen jó de a többi si jó lett. Milyen programmal csinálod a képeket? Én itt szoktam (online photoshop) http://pixlr.com/editor/
1 felhasználónak tetszik:
Maci HEEL
2012. március 30. 17:39
Idézet (Maci HEEL @ 2012.03.30. 17:33)
A Kelly Kelly-set hol találtad? Azt én csináltam De nem baj! Mármint csak a képeket állítottam össze
2012. március 30. 18:45
Wade Barrettnek nem úgy van hogy elvan törve a karja/keze?
A képen nincs gipszben a karja/keze
A képen nincs gipszben a karja/keze
2012. március 30. 21:17
Idézet (ZitaTwilight @ 2012.03.30. 17:39)
A Kelly Kelly-set hol találtad? Azt én csináltam De nem baj! Mármint csak a képeket állítottam össze
Komoly? Áh hát ezt nem hiszem el.. am azért mert én úgy szoktam, h Google képkeresőbe beírom az illető nevét és valami egyszrű kis képet szedek amit tudok szerkeszteni, de a tied volt az uccsó, csak addigra már fáradt voltam még nemtom hány oldalt átlapozni.. am bizti nem baj? :$
2012. március 30. 21:19
Idézet (KisRigo @ 2012.03.30. 18:17)
NA MÁR MEGINT EGY REMEK MŰVEM
Tök jó lett!
2012. március 31. 01:17
Twitteren olyan hír jár hogy Michelle McCool terhes. Szeintetek igaz?
2012. március 31. 03:05
BessieJung Kook |
Csoport: Moderátor Csatlakozott: 07.04.26. Hozzászólás: 15796 Csatolások: 67786 Azonosító: 27941 online |