Starity

Moto GP

7 oldal 1 2 3 4 5 6 7
Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!
2008. október 19. 12:37 #101
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Rossi már megint oktatta a mezõnyt

2008. október 19.





Dani Pedrosa várhatta az élrõl a kialvó lámpákat a MotoGP mezõnyében. Malajziában szikrázó napsütéses, forró idõ fogadta a versenyzõket. Pedrosa és Andrea Dovizioso kapta el a legjobban a rajtot, de Valentino Rossi is szépen tartotta pozícióját. Rossi az elsõ kör végén megelõzte Doviziosot és üldözõbe vette Pedrosát. Az olaszok mögött Hayden, Stoner, Nakano, Lorenzo, Edwards és Capirossi voltak.

Az élen Pedrosa és Rossi leszakították a többieket magukról és egy csöppnyi lépéselõnyre tettek szert. Toni Elias kiugrott a rajtnál, amiért boxutca áthajtásos büntetés járt a spanyolnak. James Toseland hatalmasat bukott Yamahájával és kiállni kényszerült a küzdelmekbõl. Az immár nyolcszoros világbajnok keményen támadta az élen vezetõ Pedrosát, de szépen tartotta pozícióját az ifjú spanyol. Kettejük elõnye már két és fél másodpercre nõtt öt kör elteltével. Hayden keményen támadta Doviziosot a dobogó harmadik fokáért érõ pozícióért, még Stonerrel Nakano és Lorenzo is veszélyes volt. Randy de Puniet megelõzte Vermeulent és a francia haladt a 10. helyen.

Három négy kör elteltével nem történt semmilyen különös változás az állásban. Az élen továbbra is a Pedrosa-Rossi páros repesztett. Lemaradva mögöttük Dovizioso, Hayden, Stoner, Nakano, Lorenzo és Edwards is harcban voltak a harmadik helyért. A Doctor 10 körön keresztül követte Pedrosát majd nem várt tovább és az olasz átvette a vezetést. Lorenzo megelõzte Nakanot, de a nagy igyekezete megbosszulta magát, mert az egyik kanyarban elcsúszott Yamahájával. Rossi folyamatosan növelte elõnyét a szokásos taktikáját követve, miszerint pár körön keresztül megfigyelni az ellenfél motorozási stílusát, majd megelõzni és lépéselõnyre tenni szert a másik ellen. A harmadik helyért folyó csatát a vége elõtt kilenc körrel még mindig Dovizioso vezette, de Hayden és Stoner is lesben álltak az olaszra.

Hat körrel a vége elõtt zászlókkal jelezték az esõcseppek megjelenését a pályán. A garázsokban megkezdõdött a készülõdés a csapatoknál az esõre beállított motorokkal. Nakano megelõzte Stonert és célpontja a Dovizioso-Hayden párosra szegült. Stonerre Capirossi vált veszélyessé, miközben Hayden és Dovi közt hatalmas harc alakult ki. Hol az egyik és hol a másik volt a harmadik helyen. Rossi magabiztosan vezetett Pedrosa elõtt mikor már csak két kör volt hátra a versenybõl. Idei kilencedik gyõzelmét szerezte meg Rossi még másodikként simán Pedrosa haladt át a célvonalon. Harmadikként intették le Doviziosot, aki már megérdemelten idei legjobbját nyújtotta és végre a dobogón ünnepelhetett az olasz.

A verseny végeredménye:

1 46 V.ROSSI YAMAHA FIAT 43'06"007
2 2 D.PEDROSA HONDA REPSOL 43'10"015 + 4"008
3 4 A.DOVIZIOSO HONDA JiR 43'14"543 + 8"536
4 69 N.HAYDEN HONDA REPSOL 43'14"865 + 8"858
5 56 S.NAKANO HONDA GRESINI 43'16"590 + 10"583
6 1 C.STONER DUCATI 43'19"647 + 13"640
7 65 L.CAPIROSSI SUZUKI RIZLA 43'21"943 + 15"936
8 5 C.EDWARDS YAMAHA TECH 3 43'24"809 + 18"802
9 7 C.VERMEULEN SUZUKI RIZLA 43'29"181 + 23"174
10 14 R.DE PUNIET HONDA LCR 43'31"523 + 25"516
11 21 J.HOPKINS KAWASAKI 43'33"616 + 27"609
12 13 A.WEST KAWASAKI 43'47"406 + 41"399
13 50 S.GUINTOLI DUCATI ALICE 43'51"624 + 45"617
14 15 A.DE ANGELIS HONDA GRESINI 43'55"010 + 49"003
15 24 T.ELIAS DUCATI ALICE 44'05"146 + 59"139
16 33 M.MELANDRI DUCATI 44'09"335 + 1'03"328
17 9 N.AOKI SUZUKI 44'54"370 + 1'48"363

Kiestek:

48 J.LORENZO YAMAHA FIAT
52 J.TOSELAND YAMAHA TECH 3
2008. október 19. 14:52 #102
Necros
Necros
Cara is my Mistress
 
StátuszCaptivated by Tabrett.
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 06.01.16.
Hozzászólás: 8558
Csatolások: 17675
Azonosító: 12106
Offline offline
Idézet(White Bull @ 2008. October 19. - 12:37)
Talmácsi Gábor fölényesen megnyerte a futamot

Na, az ilyen versenyeket szeretem. cool.gif biggrin.gif Gratula Talmának, szépen ment! beer.gif Csak meglesz így az a második hely. smileeee.gif
2008. október 26. 17:51 #103
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Futam: Corsi gyõz és ezzel övé a vb 2. hely, Talma nulláz



2008. október 26.




Délelõtt, tizenegy órakor vette kezdetét a 125 köbcentiméteres kategória utolsó futama a 2008-as esztendõben. A pole pozícióból Talmácsi Gábor várhatta a rajtot, csapattársa, Sergio Gadea elõl, aki utoljára talán az évadnyitó qatar-i futamon szerepelt ilyen jól. A legfõbb kérdés tehát az volt a viadal elõtt, hogy a világbajnoki második helyet Talma, Corsi, vagy Bradl fogja-e megszerezni. A rajtot a legjobban Talmácsi kapta el, akire iszonyatosan tapadt Nicolas Terol. Mögöttük Gadea, Corsi és Smith következett. Az elsõ kört követõen azonban teljes átalakult a sorrend: Corsi vette át a vezetést, Terol maradt a második helyen, Gadea pedig a harmadikon. Talmácsi azonban idõközben elkezdett visszacsúszni és többen is megelõzték a magyar motorost, melynek következtében a hetedik helyig esett vissza.

A harmadik körben Stefan Bradl bukott, aki magával sodorta a mögötte jövõ Gadeat, így mind a ketten a kavicságyban kötöttek ki. Ennél fogva az összetettbeli második hely két esélyessé redukálódott, Talma és Corsi személyére. Ezalatt, azonban Talmácsi folyamatosan lassult és láthatóan csak nagy erõfeszítések árán tudta tartani magát a nyolcadik helyen. Az élen Corsi és Terol kezdett meglépni a többiektõl, azonban a 2008-as világbajnok, Mike Di Meglio üldözõben vette õket a harmadik helyen, Cortese és Smith kíséretében. Tizenhét körrel a vége elõtt Talmácsi Gábor bukott, tehát ekkor már tudni lehetett, hogy a magyar világbajnok biztosan nem fog pontot szerezni az évadzáró futamon. A világbajnoki második hely így szinte Corsi ölébe hullott, hiszen két legnagyobb riválisa Bradl és Talma is nullázott. Corsinak ennél fogva legalább hét pontot kell szereznie, hogy övé lehessen az összetettbeli második hely.

Tizenhárom körrel a verseny vége elõtt Mike Di Meglio nemcsak utolérte, de meg is elõzte Simone Corsit és átvette a vezetést az olasztól. A következõ kör kezdetén azonban Corsi visszavette az elsõséget. Ennek a kis csatának köszönhetõen fel tudott zárkózni mögéjük Cortese és Terol is. Tizenegy körrel a leintés elõtt Meglio ismét az élre állt, azonban Corsi ismét csak nem hagyta magát és újra visszavette pozícióját. Ment az adok-kapok és szinte minden fél körben változott a sorrend. Az utolsó hét körre egy vezetõ ötös állt össze Meglio, Corsi, Terol, Cortese és Smith személyében. Smith az ötödikrõl a harmadik helyre zárkózott fel és a harmadik, negyedik ötödik helyen történt csetepaté következtében elszakadt Megliot és Corsit üldözõbe vette.

Három körrel a vége elõtt továbbra is Meglio az élen, és Corsi volt a második. Két körrel a vége elõtt Meglio hibázott, így Terol a francia elé került miközben Corsi egy kis elõnyre tett szert. Az utolsó körben a gyõzelemért Corsi, Terol és Meglio harcolhatott, azonban nagy úgy tûnt, hogy az olasztól senki sem tudja elvenni a 25 pontot érõ diadalt. A befutónál sem változott a sorrend, Simone Corsi tehát egy gyõzelemmel szerezte meg az összetettbeli második helyet. A második Nicolas Terol lett, míg a harmadik a 2008-as bajnok Meglio. Talmácsinak tehát sajnos nem úgy sült el az utolsó 125-ös futama, ahogyan azt a magyar szerette volna. Mindez talán nem is lett volna akkora baj, ha nem a világbajnoki második helyébe került volna a nullázása. Mindennek ellenére nem hazudtolta meg magát a 2008-as év utolsó nyolcad-literes futama. Izgalmakban és fordulatokban gazdag viadalt láthattunk, ami állandó jellemzõje egy-egy 125-ös versenynek.
2008. október 26. 17:52 #104
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Stoner rajt-cél gyõzelmet aratott

2008. október 26.





A szezonzáró futam vette kezdetét vasárnap délután 2 órakor Valenciában. Casey Stoner várhatta a legelejérõl a rajtot még a két Repsol Hondás, Dani Pedrosa és Nicky Hayden indultak mellõle. Harminc kör várt a királykategória motorosaira még Stoner és Pedrosa kapta el legjobban a startot. A harmadik helyen Colin Edwards haladt, de Nicky Hayden megelõzte a második kör elején. Andrea Dovizioso haladt az ötödik pozícióban még mögötte Loris Capirossi és Valentino Rossi vették fel a ritmust.

Rossi legyûrte Capirossit és Doviziosot is, majd Edwardsot vette célpontul. Stoner és Pedrosa lépéselõnyre tettek szert az élen még Hayden haladt a harmadik helyen. Rossi és Dovizioso is megelõzte Edwardsot az ötödik körben még Stoner megdöntötte a versenyben futott leggyorsabb kört. Haydent elõször Rossi elõzte meg majd Doviziosoval csatázott az amerikai. Stoner magabiztosan vezetett Pedrosa elõtt még utánuk Rossi, Dovizioso, Hayden, Edwards, Capirossi, Nakano, Hopkins és De Angelis haladtak az elsõ tízben. Lorenzo Toselanddel csatázott, de mindössze a 11. helyért.

Stoner folyamatosan növelte elõnyét Pedrosával szemben, de a spanyol keményen küzdött hazájában. Rossi is üldözõbe vette a spanyolt, de lemaradása majdnem három másodperc volt. A hátsó régiókban is külön csaták alakultak ki, De Angelis, Hopkins, Lorenzo, Toseland és Melandri ötös küzdött egymással. A versenytáv felénél nem történt különösebb változás az élen, Stoner vezetett Pedrosa és Rossi elõtt. A negyedik helyen Dovizioso motorozott még utána Hayden, Edwards, Nakano és Capirossi haladtak.

Lorenzo elõzgetett párat és már a kilencedik volt még Melandri is megindult és megelõzve Toselandet a 11. pozícióba lépett elõre. Hét körrel a vége elõtt Melandri De Angelist is otthagyta és már a 10. volt. A további pozíciókban nem történt változás mindenki beállt a maga biztos helyére. Stoner elõnye már közel négy másodperc volt Pedrosához képest még Rossi majdnem 10 másodpercre volt az ausztráltól. Guintoli elõrébb lépett egyet és megelõzte Hopkinst a vége elõtt 3 körrel még Lorenzo is keményen támadta Capirossit a nyolcadik helyért és a célegyenesben már a spanyol volt a nyolcadik helyen.

Az utolsó kör vette kezdetét és Stoner könnyedén rajt-cél gyõzelmet aratott még a dobogóra Pedrosa és Rossi fértek fel. Melandri még a legvégén hibázott és veszített pár pozíciót, de látványos elõzés már nem történt az utolsó körben. Ezzel a futammal lezáródott a 2008-as szezon és a világbajnok Valentino Rossi lett már futamokkal ezelõtt. Hétfõn és kedden még tesztelés vár a versenyzõkre majd egy hosszú kiadós pihenés a téli tesztekig. Addig is aki teheti újra és újra nézze meg az idei izgalmas futamokat mindhárom kategóriában, azzal is csillapítva motoros étvágyát jövõ év márciusáig.

A verseny végeredménye:

1 1 C.STONER DUCATI 46'46"114
2 2 D.PEDROSA HONDA REPSOL 46'49"504 + 3"390
3 46 V.ROSSI YAMAHA FIAT 46'58"308 + 12"194
4 4 A.DOVIZIOSO HONDA JiR 47'10"273 + 24"159
5 69 N.HAYDEN HONDA REPSOL 47'12"346 + 26"232
6 5 C.EDWARDS YAMAHA TECH 3 47'18"323 + 32"209
7 56 S.NAKANO HONDA GRESINI 47'20"685 + 34"571
8 48 J.LORENZO YAMAHA FIAT 47'21"775 + 35"661
9 65 L.CAPIROSSI SUZUKI RIZLA 47'24"342 + 38"228
10 15 A.DE ANGELIS HONDA GRESINI 47'33"697 + 47"583
11 52 J.TOSELAND YAMAHA TECH 3 47'38"221 + 52"107
12 50 S.GUINTOLI DUCATI ALICE 47'38"464 + 52"350
13 7 C.VERMEULEN SUZUKI RIZLA 47'38"947 + 52"833
14 21 J.HOPKINS KAWASAKI 47'39"341 + 53"227
15 14 R.DE PUNIET HONDA LCR 47'39"525 + 53"411
16 33 M.MELANDRI DUCATI 47'54"501 + 1'08"387
17 13 A.WEST KAWASAKI 47'57"295 + 1'11"181
18 24 T.ELIAS DUCATI ALICE 48'23"169 + 1'37"055
2008. október 26. 18:05 #105
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline

user posted image


125cc World Champion

Mike Di Meglio



user posted image

250cc World Champion

Marco Simoncelli



user posted image

MotoGP World Champion

Valentino Rossi


2008. október 26. 19:26 #106
Necros
Necros
Cara is my Mistress
 
StátuszCaptivated by Tabrett.
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 06.01.16.
Hozzászólás: 8558
Csatolások: 17675
Azonosító: 12106
Offline offline
Idézet(White Bull @ 2008. October 26. - 18:51)
Futam: Corsi gyõz és ezzel övé a vb 2. hely, Talma nulláz
2008. október 26.

A rajtot a legjobban Talmácsi kapta el, akire iszonyatosan tapadt Nicolas Terol. Mögöttük Gadea, Corsi és Smith következett. Az elsõ kört követõen azonban teljes átalakult a sorrend: Corsi vette át a vezetést, Terol maradt a második helyen, Gadea pedig a harmadikon. Talmácsi azonban idõközben elkezdett visszacsúszni és többen is megelõzték a magyar motorost, melynek következtében a hetedik helyig esett vissza.

A harmadik körben Stefan Bradl bukott, aki magával sodorta a mögötte jövõ Gadeat, így mind a ketten a kavicságyban kötöttek ki. Ennél fogva az összetettbeli második hely két esélyessé redukálódott, Talma és Corsi személyére. Ezalatt, azonban Talmácsi folyamatosan lassult és láthatóan csak nagy erõfeszítések árán tudta tartani magát a nyolcadik helyen.  Tizenhét körrel a vége elõtt Talmácsi Gábor bukott, tehát ekkor már tudni lehetett, hogy a magyar világbajnok biztosan nem fog pontot szerezni az évadzáró futamon.

NSO:
Talmácsi Gábor sajnálja, hogy nem sikerült megszerezni Valenciában a második helyet, de annak örül, hogy dobogóra állhat.

„Nem ilyen befejezést terveztem, de a technika ördöge ismét közbeszólt, mint oly sokszor ebben az évben. Sajnos az elsõ kör végén, a célegyenesre fordító kanyarban letört a váltókar. Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy kiállok, hiszen elõbb-utóbb esés lehet belõle, de úgy döntöttem, hogy mindent megpróbálok, hiszen a vb-ezüstérem a tét” – mondta Talmácsi Gábor a futam után.

„Abban a kanyarban, ahol végül elestem, már nem tudtam mit csinálni. Sajnálom, hogy nem sikerült teljessé tennem az éremkollekciómat, de örülök, hogy dobogóra állhatok a díjátadó ceremónián egy ilyen nehéz szezon után is.”

„Holnap megkezdem a 250 köbcentis gyári motor tesztelését, ami ismét hatalmas motiváció. Köszönöm a csapatomnak és a szerelõknek a közös munkát, a szurkolóknak a biztatást és azt a rengeteg szeretet, amit kaptam tõlük. Folyt. köv. jövõre, de már egy kategóriával feljebb...” – tekintett elõre Talma.

meghajolo.gif Gratula ehhez az évhez, ennyi balszerencsével nagy dolog a harmadik hely is! beer.gif cool.gif
2008. október 27. 20:40 #107
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Talmácsi élvezte elsõ 250-es tesztjét

2008. október 27.




Talmácsi Gábor számára tegnap véget ért az idei 125cc-s világbajnoki szezon, ahol összetettben a 3. helyen végzett. Vasárnap este 9 órakor vette át bronzérmét, majd részt vett az Aspar Team hagyomány szerinti évadzáró vacsoráján. Sokat nem idõzött � na nem azért mert nem volt jó a társaság � hanem mert számára ma reggel már kezdetét is vette a jövõ szezonra történõ felkészülés. Ma délelõtt alkalma nyílt kipróbálnia a 250cc Apriliát. Remekül sikerült az ismerkedés, egész nap keményen dolgozott mérnökeivel, szerelõivel közösen.

Összesen 57 kört teljesített a magyar motoros, az 55. körben érte el legjobb idejét (1.38.472) és holnap folyatódik a munka. (ezzel a körrel a 18. helyet csípte volna meg a mostani hétvégén!)

Talmácsi Gábor nyilatkozata:
"Nagyon vártam már ezt a pillanatot, jó érzés volt kigurulni a boxból már egy 250-es géppel. Nagyon sok munka vár ránk, de szépen haladunk. Minden adatot kielemezünk és már most egyeztettünk arról, hogy holnap milyen beállításokat próbálunk ki. Sokkal komfortosabb, kényelmesebb a 250-es nyergében. Azt gondoltam, hogy fizikailag jobban megvisel majd nagyobb motorral ennyi kört elsõre megtenni, de egyátalán nem fájnak az alkarjaim, ami a leginkább megérezné mindezt. Jó érzésekkel fogok majd ma este elaludni és alig várom, hogy holnap újra motorra üljek."


World Communication
2008. október 27. 20:46 #108
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Megkezdõdött a téli tesztelés

2008. október 27.




Hayden, Melandri, Dovizioso és Gibernau. Õk mindannyian már új csapatukban kezdték meg a felkészülést a következõ szezonra. Ahogy az ilyenkor lenni szokott, több istálló is Valenciában maradt, hogy pályára vigye új versenygépet és az új igazolások megtegyék elsõ köreiket.

Nicky Hayden miután kilenc évig Hondával versenyzett, most elõször ülhetett fel a Ducati Desmosedici GP9-et. A 2006-os világbajnok egy teljesen új bõrruhában jelent meg hétfõn, amire a �Chapter 2� volt felvarrva, jelezve, hogy pályafutása második fejezete most következik. Az olasz csapat is egyelõre egy amerikai zászlót festett a motorra, amíg le nem leplezik a 2009-es festést. A Kawasakisoknál is bemutatkozott Marco Melandri , aki épp a Ducatitól igazolt a zöldekhez. Melandri egyelõre egy egyszínû feketére festett ZX-RR-el körözött. Hozzájuk hasonlóan hosszú idõ után végre Andrea Dovizioso is kipróbálhatta gyári Repsol Hondáját, ahogy Mika Kallio, Yuki Takahashi és Niccolo Canepa is lehetõséget kapott a mai nap, hogy megkezdjék a felkészülést életük elsõ MotoGP szezonjára. Ugyan sok dolog változott a paddockban hétfõ reggelre az új igazolásoknak köszönhetõen, egy valami azonban változatlan maradt, Casey Stoner ma is a leggyorsabb volt a délelõtti gyakorlás után. A tavalyi világbajnok az idei és a jövõ évi motorral is tesztelt.

Az ausztrálhoz legközelebb Dani Pedrosa került, aki két tizedre megközelítette Stoner legjobbját. Két év kihagyás után Sete Gibernau ismét motorra ült az Onde 2000 csapat színeiben. A spanyollal ellentétben Valentino Rossi nem körözött a délelõtti órákban.

Elsõ tesztnap(délután 2-ig):

1. Casey Stoner, Ducati Marlboro Team - 1´32.464
2. Dani Pedrosa, Repsol Honda - 1´32.672
3. Loris Capirossi, Rizla Suzuki MotoGP - 1´33.325
4. Alex De Angelis, San Carlo Honda Gresini - 1´33.375
5. Chris Vermeulen, Rizla Suzuki MotoGP - 1´33.565
6. Jorge Lorenzo, Fiat Yamaha Team - 1´33.722
7. John Hopkins, Kawasaki Racing Team - 1´33.760
8. Randy De Puniet, LCR Honda MotoGP - 1´33.832
9. Nicky Hayden, Ducati Marlboro Team - 1´34.128
10. Marco Melandri, Kawasaki Racing Team - 1´34.152
11. Andrea Dovizioso, Repsol Honda - 1´34.340
12. Sete Gibernau, Onde 2000 Ducati - 1´34.451
13. Toni Elias, San Carlo Honda Gresini - 1´34.628
14. Olivier Jaque, Kawasaki Racing Team - 1´35.013
15. Niccolo Canepa, Alice Team - 1´35.459
16. Mika Kallio, Alice Team - 1´35.727
17. Yuki Takahashi, JiR Team Scot Honda - 1´36.895





Véget ért az elsõ tesztnap

2008. október 27.




A szezon utáni elsõ tesztnapon a sorrend akárcsak tegnap, most is Stoner, Pedrosa, Rossi maradt a nap végére. A figyelem azonban elsõsorban a csapatot váltó és újonc versenyzõkre irányult.

Casey Stoner akárcsak délelõtt, délután is a leggyorsabb tudott lenni hétfõn, ahogy most is Dani Pedrosa közelítette meg legjobban a ducatis 1�32�464-es idejét. Elõbbihez csatlakozott Nicky Hayden, aki egy amerikai zászlóval felfestett motorral tesztelt és legjobb ideje 1�33�960 volt. A 2006-os világbajnok helyét elfoglaló Andrea Dovizioso a nyolcadik legjobb idpt motorozta a gyári RC212V Hondával. A vasrnap esti ünneplés után Valentino Rossi csak délután csatlakozott a mezõnyhöz, de így is egybõl a harmadik leggyorsabb tudott lenni, úgy, hogy Stoneren és Pedrosán kívül csak õ futott1�33-as köridõt. Csapattársa, Jorge Lorenzo szintén pályán volt és a nap második felében egyszer bukott is, de nem sérült meg. A hosszú kihagyás után visszatérõ Sete Gibernau az Onde 2000 csapat színeiben egy Ducaio GP8-al ment és a 14. helyen zárta az elsõ napot. Hozzá hasonlóan Niccolo Canepa és Mika Kallio is egy most tesztelte elõször ezt a motort, miközben Yuki Takahashi a szatellit Hondát próbálgatta.

Marco Melandri és Toni Elias is jócskán javítottak hétvégi idejükön a Kawasakival és a gyári specifikációjú Hondával.

Elsõ tesztnap végeredménye:

1. Casey Stoner, Ducati Marlboro Team - 1´32.464
2. Dani Pedrosa, Repsol Honda - 1´32.672
3. Valentino Rossi, Fiat Yamaha Team - 1´32.921
4. Chris Vermeulen, Rizla Suzuki MotoGP - 1´33.142
5. Loris Capirossi, Rizla Suzuki MotoGP - 1´33.325
6. Alex De Angelis, San Carlo Honda Gresini - 1´33.375
7. Jorge Lorenzo, Fiat Yamaha Team - 1´33.550
8. Andrea Dovizioso, Repsol Honda - 1´33.676
9. John Hopkins, Kawasaki Racing Team - 1´33.760
10. Marco Melandri, Kawasaki Racing Team - 1´33.782
11. Randy De Puniet, LCR Honda MotoGP - 1´33.832
12. Nicky Hayden, Ducati Marlboro Team - 1´33.960
13. Toni Elias, San Carlo Honda Gresini - 1´34.129
14. Sete Gibernau, Onde 2000 Ducati - 1´34.451
15. Mika Kallio, Alice Team - 1´34.793
16. Olivier Jacque, Kawasaki Racing Team - 1´34.925
17. Niccolo Canepa, Alice Team - 1´34.995
18. Yuki Takahashi, JiR Team Scot Honda - 1´35.203
2008. október 27. 21:18 #109
elba
elba
 
StátuszHomo Horroricus
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 04.10.30.
Hozzászólás: 816
Csatolások: 3210
Azonosító: 854
Offline offline
Szia Bull!
Hogy látod a srác,meg a csapata jövõjét?
Idén elég gyengus motort raktak alájuk,Gadea pontot se szerzett az év második felében,Gábor alatt meg legalább négyszer tönkre ment a gép!
Itt van ez a gazdasági válság,emiatt gondolom mégjobban szûkül a keret jövõre,és a 2010-es váltás miatt is olyan nyögvenyelõs,erõltetett lesz a jövõ évi szezon.Ráadásul a Gábornak nincs szerzõdése 2010-re,vissza meg már nem mehet 125-be,ciki a helyzet!Azt mondta,ennél rosszabb nem történhet vele mint idén,szerintem viszont nehezebb lesz 2009.
2008. október 28. 10:13 #110
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Idézet(elba @ 2008. October 27. - 22:18)
Szia Bull!
Hogy látod a srác,meg a csapata jövõjét?



Szerintem minden attól függ, hogy mi lesz 250ben, mennyire érzi majd a gépet, és mennyire lesz gyors! Ahogy látjuk Faubel kapálózik és fele annyit sem tud mint 125ben. Ha Talma gyors tud lenni akkor jön a pénz és tuti a jövõje. De ha esetleg nem lenne annyira gyors egybõl (amit nem hiszek, mert a nehezebb gép jobban fekszik neki, ahogy Õ is mondta) akkor is világbajnok! és nem nagyon volt olyan bajnok akit kiengedtek a GP-bõl.
Ebben az évben az egész Aspar Team csapnivaló volt akárhogy is nézzük, sem Gadea, sem Talma alá nem tudtak tenni egy erõs, ütõképes gépet. (a 3. emberüket 2 alkalommal ha láttam smileeee.gif )
Én több bizalmat adok a következõ 250es szezonnak, mint a mostani 125nek adtam. Közelebb van a GP-hez több a pénz, és ahogy látjuk 90%ban innen jönnek a nagyok is. smileeee.gif
A szerzõdéssel amit mondasz, hogy nincs az valszeg a spanyol háttér miatt van, Talma magyar Asper-ék pedig 80%ban spanyol befektetõk, sponzorokból kapják a pénzt. (ezért nem lett a GP-ben 3. Kawa, mert Nakano alá nem akartak "spanyol pénz" tenni.
2008. október 28. 18:51 #111
elba
elba
 
StátuszHomo Horroricus
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 04.10.30.
Hozzászólás: 816
Csatolások: 3210
Azonosító: 854
Offline offline
Igen,a GP-s motor hiánya nagy gond.Itt maradt a Bautista aki nagy sztárnak számít,miatta állnak be a szponzorok a csapat mögé,nem pedig Faubel vagy Talma miatt.Én emiatt ítélem nehezebbnek a jövõ évi szezont,van egy elsõszámú pilóta a csapatban,aki elõször választhat mérnököt,alkatrészt,luxusk.rvát,stb.A Martinez eddig korrekt volt,de most a szponzorok a reklámarcukat akarják az élen látni mindenáron!Favarrónak kemény munkája lesz!!!
2008. október 28. 19:09 #112
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Idézet(elba @ 2008. October 28. - 19:51)
Itt maradt a Bautista aki nagy sztárnak számít,miatta állnak be a szponzorok a csapat mögé,nem pedig Faubel vagy Talma miatt.Én emiatt ítélem nehezebbnek a jövõ évi szezont,van egy elsõszámú pilóta a csapatban,aki elõször választhat mérnököt,alkatrészt,luxusk.rvát,stb.


Talma is elég nagy reklámértékûvé vált, és nagyon régen 250es célokkal kezdte a 125ös szezont. Bizom benne, hogy nem lesz gond. Bautista jó köyök, kérdés Talmával mennyire lesznek jóban, és azzal mennyire ütik a csapatmorált.
Egyenlõre figyelem hogy miket megy a géppel, de sok idõ van még!


persze lelkes amatörként lehet mellé is beszélek, mert õk akár ennyibõl is tudhatják hogy milyen esélyekkel indul 2009-ben Talma.
2008. november 08. 13:46 #113
imirider
imirider
Lene fan
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 08.09.27.
Hozzászólás: 1519
Csatolások: 181
Azonosító: 72623
Offline offline
Egy csapatban Talma, Bautista, Di Meglio ?
Mire lehet ez elég ?
Lehet így összhang, vagy háborúk elé nézünk ?
2008. november 08. 14:54 #114
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Idézet(imirider @ 2008. November 8. - 13:46)
Egy csapatban Talma, Bautista, Di Meglio ?
Mire lehet ez elég ?
Lehet így összhang, vagy háborúk elé nézünk ?


Egyenlõre semmit sem lehet tudni, ugyanis nem jön pontos infó errõl. Az lehetséges, hogy ASPAR csapat : Bautista, Di Meglio és indul egy privát félig spanyol félig magyar csapat Talmával, persze teljes gyári támogatással az is.
A harcok garantáltak wink.gif
2008. november 08. 15:48 #115
ilovejoci
ilovejoci
új tag
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 08.08.07.
Hozzászólás: 60
Csatolások: 315
Azonosító: 68346
Offline offline
bringa.gif Hajrá Talma! tv.gif
Mike Di Meglio - Valentino Rossi - Marco Simoncelli

2008. november 10. 19:09 #116
elba
elba
 
StátuszHomo Horroricus
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 04.10.30.
Hozzászólás: 816
Csatolások: 3210
Azonosító: 854
Offline offline
Csapatot vált a spanyol Hector Faubel, aki a Talmácsi Gábort is foglalkoztató Aspar 250 köbcentis csapatának volt a tagja az elmúlt években. A magyar motoros két évvel ezelõtti nagy ellenfele a 2009-es szezonban minden bizonnyal a Hondánál folytatja.

„Végeztem az Asparral, öt év elég volt, és most új izgalommal tölt el, hogy jövõre a Honda versenyzõje lehetek” – jelentette ki a 2007-ben Talmácsi mögött a vb-pontversenyt második helyen végzõ spanyol.

A hírek szerint Faubel két héten belül aláírhatja szerzõdését új csapatánál.

Nemzetisport
2008. november 18. 13:13 #117
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Idézet(elba @ 2008. November 10. - 19:09)


A hírek szerint Faubel két héten belül aláírhatja szerzõdését új csapatánál.




beer.gif

akkor Gábor lehet Bautista csapattársa lesz. ami nem lenne rossz szerintem
2008. november 29. 13:19 #118
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Talmácsi megelõzte Di Megliot és elégedett

2008. november 24.


Talmácsi Gábor számára nagyon eredményesen kezdõdött az újabb tesztelés, mely alkalmával ismét gyári Aprilia RSA nyergébe szállhatott. A teszt a valenciai Ricardo Tormo pályán zajlott.

Az Aspar csapat mindhárom 250-es pilótája is lehetõséget kapott a gyakorlásra. Egész nap nagyon szép idõ volt és 17 fok, valamint napsütés, azonban késõ délutánra már nagyon lehûlt a hõmérséklet és holnapra már nem is várható hasonló idõ, csupán maximum 12-13 fok. Talmácsi Gábor 41 kört teljesített és körrõl körre jobb idõket ért el, pedig nem ez volt az elsõdleges céljuk, viszont kölcsönhatással van a két dolog egymással, hiszen ha jók a beállítások, akkor könnyebb jobb köröket menni. A köridõket a csapatok mérték, így ezek nem hivatalos eredmények.

Talmácsi Gábor nyilatkozata:
�Nagyon elégedett vagyok a mai nappal. Sokkal kevesebb problémánk volt, mint az elsõ teszt alkalmával, sokkal gyorsabb voltam és a ritmusom is sokkal jobb volt. Folyamatosan sikerült javítanunk a beállításokon, de még mindig nem az igazi a motor. A kigyorsításoknál adódnak még gondjaink, illetve motorikusan is kicsit gyenge a gép, de holnap kipróbálunk egy új blokkot, amitõl javulást remélünk. A nap végén összehasonlítottuk a telemetria eredményeit Alvaro Bautistáéval és mindössze két kanyarban volt eltérés a kettõnk vezetési stílusa között. Tudjuk, hogy min és hol kell változtatnunk, hogy még elõrébb lépjünk. A csuklóm sajnos most is fájt, nem is gondoltam volna, hogy ennyi kezelés és pihentetés után jelentkezni fog a fájdalom, ha elkezdem terhelni. Holnap folytatjuk a munkát, valamivel rosszabb idõ várható a mainál, de csak az foglalkoztat, hogy menjünk elõre, tapasztaljunk.�



Hétfõi eredmények(nem hivatalosak):

Alvaro Bautista: 1�37�1

Talmácsi Gábor 1�38

Mike Di Meglio 1�38�8







Talmácsi: "Nyugodtan megyek téliszünetre"

2008. november 25.





A tesztelést ma tovább folytatták Talmácsi Gáborék, és olyannyira eredményesen sikerült, hogy nyugodtan, jó érzésekkel kezdi meg motorosunk a téli pihenõjét.

A tegnapinál hûvösebb idõ volt ma Valenciába, mások voltak az idõjárási körülmények, éppen ezért a tegnapi idõeredmények nem képezhették az összehasonlítás alapját. Talmáék rájöttek, hogy tegnap délután nem a legjobb irányba mentek el a beállításokkal, így visszatértek ahhoz, amivel a leggyorsabb kört teljesítette hétfõn. Ezt követõen megkezdték a finomítgatásokat - más rugó, más tengelytáv, stb. - melynek meg is lett az eredménye.

Talma élvezte a motorozást, és egyre jobban érzi új versenygépének rezdüléseit. A beállításoknak köszönhetõen ma lényegesen könnyebb volt számára fizikailag is vezetni az Apriliát. A csuklója sajnos ma is problémát okozott neki, így a kezelések tovább folytatódnak télen a 100%-os gyógyulás érdekében.



Talmácsi Gábor nyilatkozata:
�Nagyon elégedett vagyok a két napos munkánk eredményével. Úgy fejeztük be a tesztelést, hogy nem kell télen azon agyalnunk, hogy bajban vagyunk az ideális beállítások megtalálása tekintetében.. Egy jó tesztelésen vagyunk túl. Tudjuk az irányt, hogy mire van szükségünk, tudjuk a beállításokat is, csak ezeket már nem tudtuk kipróbálni. Lényegében az gondolom, hogy az 1 tizedes lemaradásom csapattársamtól, Bautistától jó eredmény. Egy jót motoroztam, nagyon kényelmes a motor, érzem a motort. Van még mit állítani rajta, de tudjuk, hogy min és mit kell változtatnunk a javulás érdekében, csak már nem akartunk a mai nap végén kapkodni. Nyugodtan megyek a téli pihenõre, mely során a csuklóm helyrehozatala lesz a legfõbb cél.



Keddi idõeredmények - nem hivatalosak:

Bautista - 1'38"1

Talmácsi - 1'38"2

Di Meglio - 1'38"6




World Communication
2008. november 29. 13:24 #119
White Bull
White Bull
Bull Skywalker
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 04.10.07.
Hozzászólás: 15531
Csatolások: 153208
Azonosító: 10
Offline offline
Pedrosa zárta az élen az elsõ napot

2008. november 26.





A délelõttel ellentétben, a MotoGP nagyágyúi is odatették magukat a délután folyamán. Ennek megfelelõen a napot Dani Pedrosa zárta az élen, aki a világbajnok Valentino Rossit elõzte meg.

Kettõjük közül csak a spanyolnak sikerült 1�40 alá bemenni és végül 1�39�525-el lett a szerdai nap legjobbja. Mögötte a két Yamahás végzett, Rossi és Lorenzo sorrendben. Elõbbi is már több mint fél másodpercet kapott Hondás riválisától, míg Pedrosa honfitársa már egy újabb másodpercet szenvedett el. A Tech3 csapat versenyzõpárosa is aszfaltra vitte az M1 az új Bridgestone gumikkal felszerelt M1-et, és Edwards kifejezetten jól ment, így a negyedik helyet szerezte meg a tabellán. Hozzá hasonlóan Alex De Angelis is eredményes napon van túl, a San-marinói az elsõ ötöst zárta. A délelõtt után a késõbbi órákban is lehetõsége volt az összes Ducatis pilótának, hogy kipróbálják a Desmosedici GP9-et. Közülük Niccolo Canepa volt a leggyorsabb, aki a nyolcadik legjobb idõt érte el a tizennégy fõs mezõnyben. Eggyel hátrébb, a tizenötödik pozíciót tudta csak megszerezni a gyári Ducatival versenyzõ Nicky Hayden, akinek csak szóban tudott segíteni Casey Stoner a garázsban.


Jerez, elsõ nap végeredménye:

1. Dani Pedrosa � Repsol Honda - 1´39.525 (41)
2. Valentino Rossi � Fiat Yamaha - 1´40.135 (39)
3. Jorge Lorenzo - Fiat Yamaha � 1´41.163 (51)
4. Colin Edwards -Tech 3 Yamaha - 1´41.390 (49)
5. Alex De Angelis -San Carlo Honda Gresini - 1´41.468 (53)
6. James Toseland - Tech 3 Yamaha- 1´41.539 (50)
7. Andrea Dovizioso - Repsol Honda - 1´41.655 (48)
8. Toni Elias � San Carlo Honda Gresini � 1´41.679 (74)
9. Niccolo Canepa - Alice Team Ducati - 1´42.074 (50)
10. Nicky Hayden � Ducati Marlboro- 1´42.098 (69)
11. Mika Kallio � Alice Team Ducati - 1´42.837 (58)
12. Sete Gibernau � Onde 2000 Ducati - 1´42.943 (40)
13. Vittoriano Guareschi � Ducati - 1´43.642 (36)
14. Yuki Takahashi - Scot Racing Honda � 1´44.360 (64)






Rossi zárt az élen az év utolsó tesztjén

2008. november 27.





Az idei tesztelések utolsó napján a nyolcszoros világbajnok Valentino Rossi volt a leggyorsabb Jerez De La Fronterában.

A mai nap kissé késõn, mindössze délután 2 után indult be igazán, köszönhetõen a hideg idõnek. Az olasz a második nap utolsó órájában futotta legjobb idejét, amivel épp a szerdai nap legjobbját, Dani Pedrosát elõzte meg. Egyben õk ketten voltak, akik 1�39-es kört motoroztak. Rossi akárcsak tegnap, mai is egyaránt használta a 2008-as és a 2009-es M1-et, hogy a Yamaha csapat minél több információt gyûjtsön a következõ, februári tesztre. Eközben Pedrosa fõként az RC212V erõforrásán dolgozott és csak két ezreddel maradt el a világbajnoktól. Mögöttük, az elsõ naphoz hasonlóan, Jorge Lorenzo most is a harmadik helyen zárt. A Ducati csapatot továbbra is csak Nicky Hayden képviselte, aki jelentõs javulást mutatott mára, miközben még mindig azon dolgoztak a mérnökökkel, hogy megszokja a GP9-et. Az amerikai ugyanakkor így is csak a hatodik lett, elõtte végzett a két szatellit Hondás, Toni Elias és Alex De Angelis is.

Mostantól a MotoGP-ben hivatalosan is teszttilalom lép életbe december 1-tõl, egészen jövõ év január 20-ig.



Jerez, második nap:

1. Valentino Rossi Fiat Yamaha Team 1:39.429 54
2. Dani Pedrosa Repsol Honda 1:39.447
3. Jorge Lorenzo Fiat Yamaha Team 1:40.426
4. Toni Elias San Carlo Honda Gresini 1:40.448
5. Alex De Angelis San Carlo Honda Gresini 1:40.486
6. Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 1:40.486
7. Mika Kallio Alice Team 1:40.564
8. Colin Edwards Tech3 Yamaha 1:40.604
9. Sete Gibernau ONDE 2000 Ducati 1:40.856
10. Andrea Dovizioso Repsol Honda 1:40.966
11. Niccolo Canepa Alice Team 1:41.077
12. James Toseland Tech3 Yamaha 1:41.740
13. Vitto Guareschi Ducati Marlboro Team 1:42.906
14. Yuki Takahashi Scot Racing Team 1:42.918
2008. november 30. 07:01 #120
Necros
Necros
Cara is my Mistress
 
StátuszCaptivated by Tabrett.
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 06.01.16.
Hozzászólás: 8558
Csatolások: 17675
Azonosító: 12106
Offline offline
Talma hazai csapatban
Klasszisunk egyszemélyes alakulatban versenyez a gyári Apriliával
Majdnem biztos, hogy Talmácsi Gábor egyszemélyes magyar csapatban folytatja pályafutását – ez azonban nem változtat azon, hogy egy 250 köbcentis gyári Apriliával száguld, méghozzá idei szerelõi, mérnökei hathatós segítségével.

A legutóbbi, valenciai teszten már a dizájnban is megmutatkozott, hogy a következõ idény merõben más lesz, mint a korábbiak: a piros-fehér-zöld festés a motoron, s az oldalán a hatalmas Balatonring-matrica mind-mind azt mutatta, hogy Talmácsi Gábor magyar csapatban versenyez tovább – persze Jorge „Aspar” Martínez felügyelete alatt. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy alighanem egymás melletti boxban lesznek a versenyeken, s ugyanazokat az elõnyöket élvezheti a magyar világbajnok, mint mondjuk Alvaro Bautista.

Hogy mi lesz a csapat neve? Egyelõre nem tudni, mivel nincs meg a fõszponzor, de a Balatonring biztosan szerepel az elnevezésben. Eredetileg úgy volt (ezt még az augusztusi brnói viadalon jelentette be Jorge Martínez), hogy a magyar csapat sportigazgatója Stefano Favaro, Talma menedzsere lesz, õ azonban nemrég lemondott a posztról.

„Azt gondolom, külön kell választani a menedzselést és egy csapat irányítását, de egyelõre nincs végleges döntés az ügyben – mondta Stefano Favaro. – Nekem Gábor a legfontosabb, minden más csak ezután következik. Vele pedig minden rendben van, mert bár egyelõre nincs fõszponzora a magyar csapatnak, a kötelezettségek – megvenni a motort és fizetni a szerelõket, mérnököt – ugyanazok, mint a többieknek, s ugyanazt a segítséget kapjuk meg, mint a többi gyári pilóta.”

Talmácsi továbbra is kedvenc mérnökével, Massimo Branchinivel dolgozik együtt, csak egy mérnök (a motorért felelõs) lesz más, mint ebben az esztendõben.

A magyar versenyzõ eddig két teszten van túl a negyedliteres Apriliával, s annak ellenére, hogy még nem igazán ismeri a motort, biztató eredményeket produkált. A legutóbbi tréning záró napján például mindössze egy tizedmásodperccel maradt el a kategóriában jóval több tapasztalatot szerzõ Bautista mögött.

Hamarosan teszttilalom lép érvénybe (a legközelebbi hivatalos tréninget január végén rendezik), a háttérben azonban zajlanak az események, hiszen az új magyar együttessel kapcsolatban még sok a nyitott kérdés.

7 oldal 1 2 3 4 5 6 7
Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!