Starity

Hogyan népszerűsítik a hírességek az online sportfogadási iparágat?

2022. december 09. 21:09   |   

Az online sportfogadási iparág gyorsan növekszik, és egyre többen szállnak be az akcióba.

hirdetés
Hogyan népszerűsítik a hírességek az online sportfogadási iparágat?

Az iparág további népszerűsítése érdekében számos cég szerződtette a nagynevű hírességeket, hogy terjesszék sportfogadás online területén nyújtott szolgáltatásaik hírét. Ebben a blogbejegyzésben megnézünk néhányat a legnagyobb nevek közül, akik segítenek az online sportfogadási oldalak népszerűsítésében.

Peyton Manning

Az egyik legkiemelkedőbb híresség, aki egy online sportfogadási oldalnak a támogatója volt, az NFL korábbi irányítója és Super Bowl-bajnoka, Peyton Manning. Ő az egyik vezető online sportfogadó, a DraftKings reklámsorozatában szerepelt. Ezekben a reklámokban Manning arról beszél, hogy milyen egyszerű használni az alkalmazást, és arra ösztönzi a nézőket, hogy vegyenek részt a napi fantázia sportversenyeken. Ez a fajta promóció segített a DraftKingsnek abban, hogy új közönséget érjen el, és Amerika egyik vezető sportfogadójává váljon.

Dwayne Johnson

Egy másik jelentős híresség támogatása Dwayne "The Rock" Johnson színésztől származik. Ő szerepelt a 888sport, egy másik vezető online sportfogadóiroda reklámjaiban. Ezekben a reklámokban a Rock arról beszél, hogy a 888sportot használja a kedvenc csapataira és eseményeire való fogadások megtételére. Az ő sztársága segített felhívni a figyelmet erre a bizonyos márkára, és az egyik legnépszerűbb sportfogadóvá tette őket.                               

50Cent

Végül pedig a rapper 50Cent nemrégiben a BetMGM új mobilalkalmazásának szóvivője lett. Egy sor reklámban szerepelt, amely arra ösztönözte a nézőket, hogy nézzék meg a BetMGM mobilalkalmazását minden fogadási igényükre. A kampányban való részvételének köszönhetően nagyobb figyelmet kapott a BetMGM, valamint az év eleji indulás óta jelentősen megnőtt a teljes felhasználói bázisuk.

Egyre több híresség támogatja a kaszinókat

Mindenféle ember élvezi a sportfogadás fergeteges izgalmait. Így nem meglepő, hogy egy Las Vegas-i utazás, hogy részt vehessenek a különböző asztali eseményeken, sok felnőtt bakancslistáján szerepel. A kockázás, a blackjack, a rulett, a póker és egy sor más esemény úgy tűnik, hogy kevés marketinggel vagy anélkül vonzza a játékosokat. Minden marketinges álma valóra válik itt. Ez a jog azoknak van fenntartva, akiknek szállodájuk van a Strip mentén, és szeretik az 1 dolláros befizetéssel járó kaszinókalandokat. Amikor a szórakoztató tevékenységek és webhelyek népszerűsítéséről van szó, a dolgok sokkal nehezebbé válnak. A verseny kemény, kíméletlen és bőséges, ami rendkívül megnehezíti, hogy kitűnjünk. A hasonló szolgáltatások esetében gyakori marketingstratégia a támogató alkalmazása.

További hírességek, akik szerencsejátékot reklámoztak

  • Cristiano Ronaldo: Cristiano Ronaldo, akit a "reklámok királyaként" emlegetnek, egy vagyont keresett a szponzori szerződésekből és abból, hogy házakkal kötött partnerséget termékeik népszerűsítésére. 2015-ben megállapodást kötött a Poker Stars-szal, hogy a cég világméretű nagyköveteként szolgáljon. Évek óta pókerezik, és azt mondja, mindig is szerette azt az izgalmat, amit a póker ad neki.

  • Nicki Minaj: A sport és egy cég, a MaximBet összeállt a rapper Nicki Minajjal, és őt tette meg arcává. A MaximBet és a Maxim magazin különleges tanácsadója, illetve befektetője lesz az MC. Az iGaming feladatai mellett Minaj a MaximBet szerencsejáték részlegénél is dolgozott. Megszerezte az első vállalkozót, aki világszerte szóvivőnek, különleges tanácsadónak és részvényesnek szerződött a Carousel Grouphoz.

  • Neymar: Szinte mindenki, aki futballrajongó, rajong ezért a legendás játékosért. Most, hogy Neymar Jr. Brazíliában van, a világ öt legjobb futballistája közé került. A PokerStars emiatt állt össze napjaink egyik legjobb játékosával. A brazil kapitány a közösségi média fiókjain teszi közzé ennek a kapcsolatnak a részeként. Emellett Neymar Jr. részt vesz élő pókerversenyeken, ahol a világ legelismertebb játékosai ellen versenyez.

  • José Mourinho: A Porto, a Chelsea, a Real Madrid és a Manchester United legendás menedzsere, Jose Mourinho, aki olyan játékosokat nevelt ki, mint például Zlatan Ibrahimović, tavaly év végén csatlakozott a Paddy Powerhez, reklámügynöksége, a VCCP pedig elindította a "Ne hidd, hogy kivételes vagy" kampányt a televízióban. A nagyvállalatok a Premier League felfüggesztése nyomán úgy döntöttek, hogy televíziós és rádiós reklámjaikban a "biztonságosabb játék" témáját helyezik előtérbe. Míg az ellenzők azt állítják, hogy mindezt azért teszik, hogy a futballfogadókat az ő játékuk élvezetére csábítsák, addig internetes reklámjaikban nem fogalmaztak meg ilyen ígéretet.

Az újságírók és a felhasználók is nagyra értékelik a BetMGM-et: A hírességek mindig is hatással voltak a fogyasztói magatartásra és a vásárlási döntésekre, így nem meglepő, hogy most az online sportfogadási oldalak is felhasználják őket szolgáltatásaik népszerűsítésére és a felhasználói elkötelezettség növelésére. Peyton Manning DraftKings reklámkampányától kezdve 50 Cent BetMGM-mel folytatott munkájáig egyértelmű, hogy ezek a hírességek nagy hatással voltak arra, hogy a felhasználókat ezen oldalak felé tereljék - és ez a tendencia valószínűleg 2021-ben is folytatódni fog! Ha tehát előnyre vágysz a fogadásaid elhelyezésénél, miért ne használnád ki ezeket a hírességek jóváhagyásait? Elvégre ők tudnak egy-két dolgot a nagy nyereményekről!

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek