Starity

A HR osztály tehermentesítése önkiszolgáló rendszerrel

2023. június 11. 16:04   |   

Feltételezzük, hogy mindannyian szeretjük mielőbb elintézni a feladatainkat, illetve bizonytalanság esetén választ kapni kérdéseinkre. Erre kínálna megoldást a HR önkiszolgáló csatorna, ezzel pedig elejét vehetnénk a hosszas várakozásnak és a túlterheltségnek is.

hirdetés
A HR osztály tehermentesítése önkiszolgáló rendszerrel

Mit jelent pontosan az önkiszolgáló rendszer a HR területén? 

Egy felmérés rávilágított, hogy a HR teendők körülbelül 60%-a adminisztrációs feladatokból áll, melyen nagymértékben javíthatnánk. Például egy önkiszolgáló csatorna bevezetésével akár 40%-kal csökkenthetők lennének a terhek. 

A CHEQ vállalati szoftver funkciói révén megoldható a HR digitalizáció, és ebbe beletartozik, hogy a rutin adminisztrációs folyamatokat automatizáljuk. Egy online felület lehetőséget biztosít arra, hogy számos teendőt a munkavállalók maguk is elvégezhessenek, például könnyedén elérhetik a bérpapírjukat, munkáltatói igazolást kérhetnek, jelezhetik a szabadságokat, sőt hozzáférhetnek az oktatóanyagokhoz is. 

Úgy működne, akár egy digitális asszisztens, aki mindenben a “jobb kezünk” lehet anélkül, hogy még több kollégát kéne bevonni a feladatok elvégzésébe. Így jutna elég idejük értékesebb teendők elvégzésére. 

Két legyet üthetünk egy csapásra, hiszen mérsékelhetnénk a HR kollégák leterheltségét, ugyanakkor könnyítenénk a munkavállalók mindennapjain is. 

Milyen az ideális önkiszolgáló csatorna? 

Multiplatform elérhetőség és felhasználóbarát kezelés jellemzi. A több felületen való alkalmazás olyan fokú szabadsággal ajándékoz meg, amelyből mindenki profitálhat. A bárhol, bármikor elérhető platform kiküszöböli a különböző telephelyen dolgozó, és a nehezen elérhető kollégák problémakörét. 

Akár táblagépet, akár okostelefont vagy épp laptopot használunk, pillanatokon belül megoldhatjuk az ügyeinket. A CHEQ futtatható önálló alkalmazásként is, de a Viber és Teams felületén keresztül is egyszerűen igénybe vehető. 

A belső kommunikációs chatbot eleget tesz a GDPR szabályoknak is. A titkosított dokumentumküldési funkciója révén a fontos iratok biztonságosan, titkosítva juttathatók el a címzettnek. 

A megfelelő önkiszolgáló rendszer teljesíti az IT biztonság terén elvárt szempontokat, vagyis külső felek, illetéktelenek nem férhetnek hozzá az érzékeny adatokhoz. Legfőbb célja egy efféle csatornának, hogy mérsékelje az adminisztrációs terheket, és megvalósuljon a hatékonyabb, gördülékenyebb információfeldolgozás. 

Mit nyerhetünk általa? 

A kollégák adatai folyamatosan frissülnek, így aktualizált információk állnak rendelkezésünkre, a munkaidő hatékonyabban beosztható, sokkal több idő jut értékteremtő feladatokra, ezzel együtt pedig kevesebb az utánajárás és félreértés, valamint csökkenthető a munkahelyi stressz. 

Az ismétlődő kérdések megválaszolása is teljes mértékben automatizálható. Egy boldogabb munkahelyi légkör megteremtése digitális lépésekkel, modern megoldásokkal kezdődik. Lépjünk rá bátran, hiszen a sikerhez vezető út maga a fejlődés!

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek