Starity

Tanuljunk spanyolul!

12 oldal 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!
2010. július 12. 18:31 #61
- törölt felhasználó -    
Buenas tardes campeones, ¿cómo estáis?

Nos, hogy megy a tanulás? Íme néhány gyakorló mondat (fordítás). A megoldás alattuk van láthatatlanul, ha kijelölitek látszik. Először úgy próbáljátok megcsinálni őket, hogy nem nézitek meg a megoldást, utána leellenőrizhetitek magatokat. wink.gif

1. A diákok az iskolában vannak. (iskola = escuela, nőnemű)
Los alumnos están en la escuela.
2. Amikor spanyolóra van, a diákok gyakorolnak. (amikor = cuando; spanyolóra = clase de español; gyakorolni = practicar, I.)
Cuando es clase de español, los alumnos practican.
3. Én egyetemi hallgató vagyok, és te? (egyetemi hallgató = estudiante universitario, -a)
Yo soy estudiante universitario (universitaria), ¿y tú?
4. Pedro mexikói, de most Spanyolországban van, mert ott tanul. (ott = allí, allá; tanulni = estudiar, I., az i rövid)
Pedro es mexicano, pero ahora está en España, porque estudia allí.
5. Te honnan valósi vagy? (honnan valósi = de dónde)
Tú, ¿de dónde eres?
1 felhasználónak tetszik: szeri thalía
2010. július 12. 18:32 #62
- törölt felhasználó -    
Idézet (ventura @ 2010.07.11. 20:21)
Hogyhogy nem koreait? biggrin.gif smileeee.gif


(pedig az aztán egy fura nyelv xD)
2010. július 13. 09:46 #63
Fireprincess
Fireprincess
visszatérő vendég
 
Státuszεïз 'Imagine you and me count the butterflies' εïз
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.06.20.
Hozzászólás: 177
Csatolások: 14
Azonosító: 129570
Offline offline
Idézet (El Mexicano @ 2010.07.12. 18:31)
Buenas tardes campeones, ¿cómo estáis?
Nos, hogy megy a tanulás? Íme néhány gyakorló mondat (fordítás). A megoldás alattuk van láthatatlanul, ha kijelölitek látszik. Először úgy próbáljátok megcsinálni őket, hogy nem nézitek meg a megoldást, utána leellenőrizhetitek magatokat. wink.gif
1. A diákok az iskolában vannak. (iskola = escuela, nőnemű)
Los alumnos están en la escuela.