A kedvemet elvették a bunkók....jobban mondva egy bunkó buszsofőr.Mutatom bérletemet,és akkor kéri a diákigazolványt,mutatom azt is..erre még kér ilyen hülye igazolást(cetlit)vagy mit arról,hogy diák vagyok és bérletet vettem... Mondtam hogy az nincsen,nem tudtam hogy kell olyan...erre mondja idegbetegen hogy azt hiszem nem hiányzik egy 8000 forintos bírság...és bólogattam,erre elkezdi bunkón hogy bólogass csak,bólogass csak..fú,de hogy nézett rám...már egyből úgy viselkedett velem,minthogyha egy bűnöző vagy nem tudom mi lennék...de utálom hogy ennyi szart kell amúgy venni ahhoz hogy az ember utazhasson...egyébként érdekes mert ahol vettem a bérletet,ott meg az eladó nem mondta,hogy kellene ilyen cuccot venni,mert kérhetik...szóval akkor most honnan kellene tudnom?másik sofőr nem kérte...csak ennek volt valami agybaja.
/ja és jut eszembe kicseszettül lassú a gépem,és elkapott valami vírust...de hogy hogyan?..most szomorú vagyok/
Ma éppen mivel van tele a tököd?
2015. március 13. 12:27
ApusztákBoszorkánya♥Alexandra♥xD |
Csoport: Tag Csatlakozott: 14.06.22. Hozzászólás: 5000 Csatolások: 0 Azonosító: 228068 offline |
9 felhasználónak tetszik:
Cute girl 998,
IQninja99,
drfan,
sg1992,
Lizania,
Szandi0820,
Good Girl1999,
Beyla,
icarlyluv
2015. március 13. 15:16
Nem tudom, miért kell a legtöbb tanárnak rajtam kiélnie a szadista hajlamait. Úgy bírom, hogy matektanár minden órán előadja, hogy nem lehet mindenki mindenből jó, meg ha valaki rosszabb jegyet kap, akkor kezeljük diszkréten, meg majd kijavítja blabla, persze ebből megint kivétel vagyok, mivel ha én kapok egyest, vagy kettest, akkor már lassan ott tartunk, hogy aki szembejön vele az utcán, annak elújságolja. Eddig egész tűrhető jegyeim voltak matekból, illetve hozzám képest, most írtam egy kettest, és már minimum az óra fele arra ment el, hogy az én "átlagon aluli, és nagyon gyenge" dogámat elemezzük. Mellesleg a fél osztályé egyes lett, de a kettes gyengébb az egyesnél, jó tudni, most már nem halok meg hülyén.