Starity

Hogyan lehet több szabadidőd, ha vállalkozó vagy?

2020. november 18. 17:05   |   szponzorált cikk

Aki vállalkozó, nagyon is jól tudja, hogy szabadidőből van a legkevesebb. Nem elég, hogy sokat kell dolgozni, vannak olyan kötelezettségeink, amelyeknek nap, mint nap eleget kell tenni. Reagálni kell az ügyfelek hívásaira, időpontokat kell adni, az adminisztrációval, raktározással és egyéb feladatokkal kell foglalkozni. Munkára is marad ugyan idő, de nem annyi, amennyit a vállalkozó ténylegesen szeretne vele foglalkozni.

hirdetés
Hogyan lehet több szabadidőd, ha vállalkozó vagy?

Az YCLIENT éppen azért jött létre, hogy a vállalkozók több időt szentelhessenek a munkának. Az YCLIENTS egy olyan digitális, naptáralapú rendszer, amely a legfejlettebb technológiákat ötvözve kínálja a felhasználók számára. Ennek a rendszernek a segítségével elfelejthetjük a papíralapú határidőnaplónkat és a végtelenségig nyúló átláthatatlan táblázatokat. A könnyen kezelhető digitális naptárnak köszönhetően, bármilyen okos eszközről kezelhetjük és szerkeszthetjük a meglévő időpontokat, és ami a lényeg, lehetőségünk van online időpont foglalási modul alkalmazására. De emellett sok hasznos funkciót is magába foglal: naptár applikáció, raktári és pénzügyi nyilvántartás, részletes elemzések, automatikus kimutatások, hűségprogram kialakítása, illetve SMS - és e-mailértesítéseket küldhet a vállalkozásban dolgozó szakemberek és vendégek számára.

A YCLIENTS, már több mint 10 éve van jelen a piacon és már több mint 21.000 ügyfél használja a rendszerét, illetve több mint 150.000 szakember Lettország, Oroszország, Lengyelország, Magyarország és további 42 ország területén. A cikkben az YCLIENTS néhány olyan szolgáltatását mutatjuk be, amelyek jelentősen megkönnyítik a vállalkozók életét, mindennapjait.

Az online időpont foglalási modul nagyon nagy segítség azoknak a vállalkozóknak, akik már rendelkeznek weboldallal, vagy máshol vannak jelen az interneten, de ilyen szolgáltatással még nem rendelkeznek. Rengeteg időt és energiát megspórolhatnak azzal, ha nem telefonon kell időpontot adni a vendégnek, az ügyfélnek, hanem van egy ilyen lehetőség. Ezzel a modullal nem csak a vendégkör bővülhet, de a vállalkozás nyeresége is nagyobb lehet, hisz az időpontot tud adni a hét minden napján 0-24 órában. Az online időpontfoglaló modul sok terhet levesz a vállalkozást vezető személy, vagy a benne dolgozó szakemberek válláról és természetesen sokkal több ideje lesz a munkájára, amelyet hatékonyabban, gyorsabban elvégezhet, ami több szabadidőt eredményezhet.

Professzionális digitálisnaptár vállalkozások részére

A professzionális foglalási naptár úgy lett kialakítva, hogy a vállalkozásban dolgozó szakemberek, alkalmazottak, egyszerűen és gyorsan kezelni tudják az időpontokat bármilyen eszközről. Nagyobb vendégkör lényeges a munkaidő beosztás naprakész fenntartása. Az YCLIENTS-be beállítható, hogy minden szakember csakis a saját naptárát láthassa és akár önállóan tudja módosítani az időpontokat. Bármilyen időpont kerül is rögzítésre, vagy módosul a digitális naptárban, az automatikusan megjelenik minden eszközön, így a szakemberek azonnal láthatják, hogy mi változott a naptárjukban. A digitális naptár másik nagy előnye, hogy egyszerre tudják használni a szakemberek, illetve a naptárban az is beállítható, hogy a naptár információit csoportosan mindenki, vagy csak egy-egy személy lássa. A digitális naptárban mindenki könnyen tudja kezelni, módosítani a saját időpontjait.

Minden egy helyen, egy rendszerben

Minden egyes perc számít. Ezt nem csak a vállalkozók, minden dolgozó ember nagyon jól tudja. Minél több mindent kezelünk egy helyen, egy rendszerben, annál több időt tudunk spórolni. A raktárkészletet és a pénzügyeket is egy helyen tudjuk kezelni, sőt még a béreket és a jutalékokat is ebben a rendszerben tudjuk kiszámolni. Amikor ezek az előnyök összeadódnak, akkor egy idő után kézzel fogható lesz az eredmény: több szabadidő.

Az YCLIENTS moduljának másik pozitívuma, a gyors keresés. A gyors keresés során a rendszer automatikusan megjelenít minden információt a vendégről a telefonszáma első számjegyeinek megadásával, vagy nevének begépelésével.

Automatikus emlékeztetők a vendégek számára

A vállalkozók számára nagyon frusztráló, amikor a naptárban ott szerepel a tízórás vendég neve, de a vendég már félórája késik. Sem ő nem telefonál, hogy mi áll a késés hátterében, sem a vállalkozó személy nem tudja őt elérni. Aztán persze már a vendég is kínosnak gondolja, hogy ezek után újabb időpontot kérjen. Ez nem csak idő, de bevétel kiesés is a vállalkozó számára. Azonban az YCLIENTS automatikus emlékeztetője mintegy 60%-kal csökkenti a késések számát, ami megint csak pozitív, hiszen így gördülékenyen haladhat a munka fölösleges bosszankodás és időkiesés nélkül.

Raktárnyilvántartás modul

A raktárkészlet elemzése és nyilvántartása is nagyon sok időt vesz igénybe. Azonban, ha van egy raktárnyilvántartás modulunk, akkor akár tizedannyi időbe kerül a raktárkészlet nyilvántartásba vétele és elemzése. Az YCLIENTS rendszerébe mindent fel tudunk vinni, egy helyen megtalálhatunk minden fontos információt. Ha szeretnél többet tudni arról, hogyan lehet még több szabadidőd ennek a modulnak a segítségével, akkor csak kattints az yclients.hu oldalra és informálódj kedvedre.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés


Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek