Ma is folytatták a vakációt...
Formula 1
2010. január 17. 16:39
#202
Mr Igazúj tag |
Csoport: Tag Csatlakozott: 10.01.15. Hozzászólás: 40 Csatolások: 1 Azonosító: 117574 offline |
A 2010-es Versenynaptár
1. Március 14. Bahrain Nagydíj Sakhir
2. Március 28. Ausztrál Nagydíj Melbourne
3. Április 4. Maláj Nagydíj Sepang
4. Április 18. Kínai Nagydíj Sanghai
5. Május 9. Spanyol Nagydíj Barcelona
6. Május 23. Monacói Nagydíj Monaco
7. Május 30. Török Nagydíj Isztambul
8. Június 13. Kanadai Nagydíj Montreal
9. Június 27. Európa Nagydíj Valencia
10. Július 11. Brit Nagydíj Donington
11. Július 25. Német Nagydíj Hockenheim
12. Augusztus 1. Magyar Nagydíj Budapest
13. Augusztus 29. Belga Nagydíj Spa-Francorchamps
14. Szeptember 12. Olasz Nagydíj Monza
15. Szeptember 26. Szingapúri Nagydíj Szingapúr
16. Október 3. Japán Nagydíj Suzuka
17. Október 17. Dél-Koreai Nagydíj Yongam
18. Október 31. Abu Dhabi Nagydíj Yas-Marnia
19. November 14. Brazil Nagydíj Interlagos
Jó szurkolást és sok izgalmat!
1. Március 14. Bahrain Nagydíj Sakhir
2. Március 28. Ausztrál Nagydíj Melbourne
3. Április 4. Maláj Nagydíj Sepang
4. Április 18. Kínai Nagydíj Sanghai
5. Május 9. Spanyol Nagydíj Barcelona
6. Május 23. Monacói Nagydíj Monaco
7. Május 30. Török Nagydíj Isztambul
8. Június 13. Kanadai Nagydíj Montreal
9. Június 27. Európa Nagydíj Valencia
10. Július 11. Brit Nagydíj Donington
11. Július 25. Német Nagydíj Hockenheim
12. Augusztus 1. Magyar Nagydíj Budapest
13. Augusztus 29. Belga Nagydíj Spa-Francorchamps
14. Szeptember 12. Olasz Nagydíj Monza
15. Szeptember 26. Szingapúri Nagydíj Szingapúr
16. Október 3. Japán Nagydíj Suzuka
17. Október 17. Dél-Koreai Nagydíj Yongam
18. Október 31. Abu Dhabi Nagydíj Yas-Marnia
19. November 14. Brazil Nagydíj Interlagos
Jó szurkolást és sok izgalmat!
2010. január 17. 16:51
#203
ventura |
Csoport: Tag Csatlakozott: 05.07.12. Hozzászólás: 2363 Csatolások: 587 Azonosító: 7500 offline |
Idézet(Mr Igaz @ 2010. January 17. - 16:39)
A 2010-es Versenynaptár
1. Március 14. Bahrain Nagydíj Sakhir
2. Március 28. Ausztrál Nagydíj Melbourne
3. Április 4. Maláj Nagydíj Sepang
4. Április 18. Kínai Nagydíj Sanghai
5. Május 9. Spanyol Nagydíj Barcelona
6. Május 23. Monacói Nagydíj Monaco
7. Május 30. Török Nagydíj Isztambul
8. Június 13. Kanadai Nagydíj Montreal
9. Június 27. Európa Nagydíj Valencia
10. Július 11. Brit Nagydíj Donington
11. Július 25. Német Nagydíj Hockenheim
12. Augusztus 1. Magyar Nagydíj Budapest
13. Augusztus 29. Belga Nagydíj Spa-Francorchamps
14. Szeptember 12. Olasz Nagydíj Monza
15. Szeptember 26. Szingapúri Nagydíj Szingapúr
16. Október 3. Japán Nagydíj Suzuka
17. Október 17. Dél-Koreai Nagydíj Yongam
18. Október 31. Abu Dhabi Nagydíj Yas-Marnia
19. November 14. Brazil Nagydíj Interlagos
Jó szurkolást és sok izgalmat!
1. Március 14. Bahrain Nagydíj Sakhir
2. Március 28. Ausztrál Nagydíj Melbourne
3. Április 4. Maláj Nagydíj Sepang
4. Április 18. Kínai Nagydíj Sanghai
5. Május 9. Spanyol Nagydíj Barcelona
6. Május 23. Monacói Nagydíj Monaco
7. Május 30. Török Nagydíj Isztambul
8. Június 13. Kanadai Nagydíj Montreal
9. Június 27. Európa Nagydíj Valencia
10. Július 11. Brit Nagydíj Donington
11. Július 25. Német Nagydíj Hockenheim
12. Augusztus 1. Magyar Nagydíj Budapest
13. Augusztus 29. Belga Nagydíj Spa-Francorchamps
14. Szeptember 12. Olasz Nagydíj Monza
15. Szeptember 26. Szingapúri Nagydíj Szingapúr
16. Október 3. Japán Nagydíj Suzuka
17. Október 17. Dél-Koreai Nagydíj Yongam
18. Október 31. Abu Dhabi Nagydíj Yas-Marnia
19. November 14. Brazil Nagydíj Interlagos
Jó szurkolást és sok izgalmat!
Donnington? Biztos vagy Te ebben?
Amúgy még igencsak kérdõjeles a jövõ évi versenynaptár pontos menete, a csapatok által felvetett logisztikai problémák miatt...
2010. január 17. 16:58
#205
Mr Igazúj tag |
Csoport: Tag Csatlakozott: 10.01.15. Hozzászólás: 40 Csatolások: 1 Azonosító: 117574 offline |
Nos igazad van, valahol Silverston, valahol Donnington van írva.
Inkább az idõpontok miatt gondolta, hogy kirakom, mindenki elõre tudja tervezni
a hétvégéit, aki nagy rajongója a száguldó cirkusznak.
Lesznek még addig más problémás is szerintem, mert még sok idõ van addig...
Inkább az idõpontok miatt gondolta, hogy kirakom, mindenki elõre tudja tervezni
a hétvégéit, aki nagy rajongója a száguldó cirkusznak.
Lesznek még addig más problémás is szerintem, mert még sok idõ van addig...
2010. január 17. 17:02
#206
Mr Igazúj tag |
Csoport: Tag Csatlakozott: 10.01.15. Hozzászólás: 40 Csatolások: 1 Azonosító: 117574 offline |
Nemcsak Alonso-t lesz nehéz megszokni Ferrari színben, de
Schumacher színváltása is sokáig furcsa lesz. Ráadásul most
kezdhetnek a rajongóknak új színben gyártani minden apró
emléktárgyat.
Schumacher színváltása is sokáig furcsa lesz. Ráadásul most
kezdhetnek a rajongóknak új színben gyártani minden apró
emléktárgyat.
2010. január 17. 17:28
#207
NecrosCara is my Mistress |
Csoport: Tag Csatlakozott: 06.01.16. Hozzászólás: 8558 Csatolások: 17675 Azonosító: 12106 offline |
Idézet(Mr Igaz @ 2010. January 17. - 17:02)
Nemcsak Alonso-t lesz nehéz megszokni Ferrari színben, de Schumacher színváltása is sokáig furcsa lesz.
Schumi váltásával nincs bajom, egyrészt megértem, másrészt a Brawn/Mercedest is kedvelem, tehát ott nincs gond. Viszont Alonso komát nem csípem, ezért az õ Ferrarival történõ furikázását nehéz lesz lenyelni.
Idézet(Mr Igaz @ 2010. January 17. - 17:02)
Ráadásul most kezdhetnek a rajongóknak új színben gyártani minden apró emléktárgyat.
Ennek õk csak örülnek. A sok ember meg úgyis venni fogja, mint a cukrot... Válság ide vagy oda.
2010. január 20. 22:08
#209
NecrosCara is my Mistress |
Csoport: Tag Csatlakozott: 06.01.16. Hozzászólás: 8558 Csatolások: 17675 Azonosító: 12106 offline |
Tegnap olvastam, hogy Schumi 3 éven belül (ugye 2012-ig szól a szerzõdése) világbajnok akar lenni újra, míg Ross Brawn szerint már idén elhódítja a címet. Hát, sok sikert hozzá!
2010. január 20. 22:16
#210
RachelWillowsMeme Ma'am™ |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.24. Hozzászólás: 1500 Csatolások: 18304 Azonosító: 37583 offline |
Idézet(ventura @ 2010. January 20. - 21:23)
Hmm... szerintem túl sok benne a fehér
2010. január 20. 22:37
#212
BoscorelliLost but Won |
Csoport: Kiemelt tag Csatlakozott: 08.08.01. Hozzászólás: 5974 Csatolások: 135801 Azonosító: 67913 offline |
Idézet(RachelWillows @ 2010. January 20. - 22:16)
Hmm... szerintem túl sok benne a fehér
Teljesen igazad van. Az overálban is ez a fehér íves vonalas akármik,hát elég fura. Nekem nem nyerte el a tetszésemet,a tavalyinak jobb összhatása volt.
Azért köszi a képeket Ventura.
2010. január 21. 06:58
#213
Nekem tetszik az új ferraris overáll ezekkel a fehér csíkokkal.
A cipõ már furább, de végülis az is rendben.
Kiváncsi vagyok hogy a gépen mennyi lesz ez az arány, majd az új szárnyakkal a tesztek idején.
A cipõ már furább, de végülis az is rendben.
Kiváncsi vagyok hogy a gépen mennyi lesz ez az arány, majd az új szárnyakkal a tesztek idején.
2010. január 22. 19:04
#214
RachelWillowsMeme Ma'am™ |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.24. Hozzászólás: 1500 Csatolások: 18304 Azonosító: 37583 offline |
Hivatalos: Jaime Alguersuari marad a Toro Rosso-nál!
A Toro Rosso hivatalosan is megerõsítette, Jaime Alguersuari idén is náluk fog versenyezni a legnagyobb kategóriában.
A tavalyi szezonhoz hasonlóan a fiatal spanyol csapattársa Sébastien Buemi lesz.
A Toro Rosso a 2009-es szezonnak egy újonccal, és egy ízig-vérig tapasztalt pilótával vágott neki.
A fiatal svájci Buemi rendre elverte a négyszeres ChampCar bajnok franciát. Sébastien Bourdais sokkal inkább csapatában kereste a hibát. A faenzaiak-nál a Német Nagydíj után telt be a pohár.
A tapasztalt pilóta helyére egy „tejfelesszájú” spanyol, Jaime Alguersuari érkezett. Jaime hazánkban, a Magyar Nagydíjon debütált a kategóriában.
Alguersuari végig vezethette a szezont, pontot nem sikerült szereznie. Annak ellenére, hogy a „null kilométeres” versenyzõ azt állította, aláírt a Toro Rosso-val a 2010-es esztendõre, ezt az olaszok nem voltak hajlandóak megerõsíteni –egészen mostanáig.
„Tekintettel voltunk arra, hogy 2009-ben csak a Magyar Nagydíjon debütált, mindenfajta elõzetes teszt nélkül. Jó munkát végzett, és folyamatosan fejlõdött a szezon második felében. Éretten közelítette meg a dolgokat, pedig még mindig csak 19 éves.” – mondta Franz Tost, a Toro Rosso csapatfõnöke.
Korábban Jaime helyén olyan neveket emlegettek, mint Ralf Schumacher, Bruno Senna, vagy épp a Red Bull-Racing saját neveltje, az új-zélandi Brendon Hartley.
forrás: f1-live.hu
A Toro Rosso hivatalosan is megerõsítette, Jaime Alguersuari idén is náluk fog versenyezni a legnagyobb kategóriában.
A tavalyi szezonhoz hasonlóan a fiatal spanyol csapattársa Sébastien Buemi lesz.
A Toro Rosso a 2009-es szezonnak egy újonccal, és egy ízig-vérig tapasztalt pilótával vágott neki.
A fiatal svájci Buemi rendre elverte a négyszeres ChampCar bajnok franciát. Sébastien Bourdais sokkal inkább csapatában kereste a hibát. A faenzaiak-nál a Német Nagydíj után telt be a pohár.
A tapasztalt pilóta helyére egy „tejfelesszájú” spanyol, Jaime Alguersuari érkezett. Jaime hazánkban, a Magyar Nagydíjon debütált a kategóriában.
Alguersuari végig vezethette a szezont, pontot nem sikerült szereznie. Annak ellenére, hogy a „null kilométeres” versenyzõ azt állította, aláírt a Toro Rosso-val a 2010-es esztendõre, ezt az olaszok nem voltak hajlandóak megerõsíteni –egészen mostanáig.
„Tekintettel voltunk arra, hogy 2009-ben csak a Magyar Nagydíjon debütált, mindenfajta elõzetes teszt nélkül. Jó munkát végzett, és folyamatosan fejlõdött a szezon második felében. Éretten közelítette meg a dolgokat, pedig még mindig csak 19 éves.” – mondta Franz Tost, a Toro Rosso csapatfõnöke.
Korábban Jaime helyén olyan neveket emlegettek, mint Ralf Schumacher, Bruno Senna, vagy épp a Red Bull-Racing saját neveltje, az új-zélandi Brendon Hartley.
forrás: f1-live.hu
2010. január 22. 19:07
#215
RachelWillowsMeme Ma'am™ |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.24. Hozzászólás: 1500 Csatolások: 18304 Azonosító: 37583 offline |
Vége: 2011-tõl betiltják a kettõs-diffúzor használatát!
A Forma-1 technikai fõnökei hivatalosan megállapodtak egymással abban, hogy a 2010-es szezon után tiltott lesz a kettõs-diffúzor használata.
Nem is oly rég arról számolhattunk be Önöknek, hogy csapatok fontolóra vették a kettõs-diffúzor használatát a 2011-es szezontól.
A kettõs-diffúzor használata nagy port kavart az F1-ben a tavalyi szezon elsõ felében. Az érintett csapatok (Brawn GP, Williams, Toyota) nem voltak hajlandóak átalakítani a vitatott aerodinamikai elemet autójukon.
A többi istálló a bíróság elé vitte az ügyet, mely végül kimondta, a diffúzorok használata legális.
Ezt követõen a fellázadt istállók kénytelenek voltak megépíteni saját kettõs-diffúzorukat, hogy lépést tudjanak tartani ellenfeleikkel.
A brit AUTOSPORT megtudta, és a források is megerõsítették, a vezetõk megállapodtak abban, hogy 2011-tõl betiltják a diffúzort.
A végsõ jóváhagyáshoz a FIA Világ Motorsport Tanács, és a Formula 1 Commisson engedélye kell, mert e nélkül nem kerülhet be a 2011-es technikai szabályok közé. Ez gyakorlatilag formaságnak tekinthetõ.
A 2011-es aerodinamikai változtatásoknak köszönhetõen két másodperccel tovább tart majd átlagban megtenni egy kört.
forrás: f1-live.hu
A Forma-1 technikai fõnökei hivatalosan megállapodtak egymással abban, hogy a 2010-es szezon után tiltott lesz a kettõs-diffúzor használata.
Nem is oly rég arról számolhattunk be Önöknek, hogy csapatok fontolóra vették a kettõs-diffúzor használatát a 2011-es szezontól.
A kettõs-diffúzor használata nagy port kavart az F1-ben a tavalyi szezon elsõ felében. Az érintett csapatok (Brawn GP, Williams, Toyota) nem voltak hajlandóak átalakítani a vitatott aerodinamikai elemet autójukon.
A többi istálló a bíróság elé vitte az ügyet, mely végül kimondta, a diffúzorok használata legális.
Ezt követõen a fellázadt istállók kénytelenek voltak megépíteni saját kettõs-diffúzorukat, hogy lépést tudjanak tartani ellenfeleikkel.
A brit AUTOSPORT megtudta, és a források is megerõsítették, a vezetõk megállapodtak abban, hogy 2011-tõl betiltják a diffúzort.
A végsõ jóváhagyáshoz a FIA Világ Motorsport Tanács, és a Formula 1 Commisson engedélye kell, mert e nélkül nem kerülhet be a 2011-es technikai szabályok közé. Ez gyakorlatilag formaságnak tekinthetõ.
A 2011-es aerodinamikai változtatásoknak köszönhetõen két másodperccel tovább tart majd átlagban megtenni egy kört.
forrás: f1-live.hu
2010. január 22. 19:29
#216
NecrosCara is my Mistress |
Csoport: Tag Csatlakozott: 06.01.16. Hozzászólás: 8558 Csatolások: 17675 Azonosító: 12106 offline |
Idézet(RachelWillows @ 2010. January 22. - 19:04)
Hivatalos: Jaime Alguersuari marad a Toro Rosso-nál!
Ennek örülök, szimpatikus srác és tehetséges is.
2010. január 22. 20:56
#219
RachelWillowsMeme Ma'am™ |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.24. Hozzászólás: 1500 Csatolások: 18304 Azonosító: 37583 offline |
Heidfeld menedzsere cáfolt, nincs egyezség a Mercedesszel!
Heidfeld menedzsere, Andre Theuerzeit tagadta a nemrég a sajtóban megjelenteket, miszerint pártfogoltja tesztpilótai szerzõdést írt alá a Mercedes csapattal.
Nick jövõje továbbra is kérdéses az F1-ben. Könnyen lehet, a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) folytatja pályafutását.
Nem is oly rég arról számolhattunk be Önöknek, hogy Nick Heidfeld a Mercedes GP tesztpilótája lett.
Nos, a menedzser mindent tagad, ugyanakkor el tudja képzelni a német pilótát Michael Schumacher és Nico Rosberg mellett a gárdánál.
„Nincs semmi ilyenrõl szó. Nem írtunk alá semmit a Mercedesszel! A Mercedes egy extrém érdekes csapat, de még mindig nincs aláírt szerzõdésünk velük.” – mondta Andre Theuerzeit, Nick Heidfeld menedzsere.
”Ha Nick teszt, és tartalékversenyzõ lenne, akkor teljes mértékben erre a munkára koncentrálna. Ez benne van a pakliban.” – tette hozzá Theuerzeit.
forrás: f1-live.hu
----------------------------------------------------------------------------------------------
Már megint hülyítik a népet
Heidfeld menedzsere, Andre Theuerzeit tagadta a nemrég a sajtóban megjelenteket, miszerint pártfogoltja tesztpilótai szerzõdést írt alá a Mercedes csapattal.
Nick jövõje továbbra is kérdéses az F1-ben. Könnyen lehet, a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) folytatja pályafutását.
Nem is oly rég arról számolhattunk be Önöknek, hogy Nick Heidfeld a Mercedes GP tesztpilótája lett.
Nos, a menedzser mindent tagad, ugyanakkor el tudja képzelni a német pilótát Michael Schumacher és Nico Rosberg mellett a gárdánál.
„Nincs semmi ilyenrõl szó. Nem írtunk alá semmit a Mercedesszel! A Mercedes egy extrém érdekes csapat, de még mindig nincs aláírt szerzõdésünk velük.” – mondta Andre Theuerzeit, Nick Heidfeld menedzsere.
”Ha Nick teszt, és tartalékversenyzõ lenne, akkor teljes mértékben erre a munkára koncentrálna. Ez benne van a pakliban.” – tette hozzá Theuerzeit.
forrás: f1-live.hu
----------------------------------------------------------------------------------------------
Már megint hülyítik a népet
Ijesztő, mit rendelt a halála napján Liam Payne
Ijesztő, mit rendelt a halála napján Liam Payne
Még több szomorú dolog derült ki.
Sokkolta a fanokat Lizzo nagy fogyása
Sokkolta a fanokat Lizzo nagy fogyása
Nagyon sokat fogyott a sztár.
Örök nyugalomra helyezték Liam Payne-t
Örök nyugalomra helyezték Liam Payne-t
Örök nyugalomra helyezték.
Itt van J.Lo válasza arra, hogy Ben Affleck Jennifer Garnerrel töltötte a Hálaadást
Itt van J.Lo válasza arra, hogy Ben Affleck Jennifer Garnerrel töltötte a Hálaadást
Új fotót posztolt a sztár.
Hátborzongató értelmet nyert Liam Payne 2010-es posztja
Hátborzongató értelmet nyert Liam Payne 2010-es posztja
Szomorú dologra derült fény.
Liam Payne barátnője, Kate Cassidy napokkal a halála előtt ultimátumot adott az énekesnek
Liam Payne barátnője, Kate Cassidy napokkal a halála előtt ultimátumot adott az énekesnek
Nem bírta már elviselni a drogokat.
Ő a Forma-1 új sztárjának, Charles Leclerc-nek a barátnője
Ő a Forma-1 új sztárjának, Charles Leclerc-nek a barátnője
Sokak szívét elrabolta a Forma-1 új sztárja, de az övé már foglalt.
Kaley Cuoco reagál az anyaszégyenítésre
Kaley Cuoco reagál az anyaszégyenítésre
Sok kritikát kap mióta anyává vált.