Formula 1
2010. április 21. 03:27
#501
A többiek ha ezt olvassák, biztos gondolják magukban hogy "hát ez a két écccakai bagoly még aludni sem bír, úgy remegnek előre hogy mi lesz majd"
2010. április 21. 03:31
#502
RachelWillowsMeme Ma'am™ |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.24. Hozzászólás: 1500 Csatolások: 18304 Azonosító: 37583 offline |
Idézet (Dirthy @ 2010.04.21. 03:19)
Eddig úgy-ahogy sikeresen tippelgettem, szóval most már csak azért is azt mondom hogy az F10B lesz a leggyorsabb Barcában.
Idézet (Dirthy @ 2010.04.21. 03:19)
Azért is derogál a helyzet, mert a jelenlegi csomagban sem ennyi van, hanem reális dobogós helyezés mindenhol.
Hát igen... csak ugye a taktikai bakik marha sokat rontanak Na meg technikai illetve vezetői hibák szintén..
2010. április 21. 03:51
#503
RachelWillowsMeme Ma'am™ |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.24. Hozzászólás: 1500 Csatolások: 18304 Azonosító: 37583 offline |
Idézet (Dirthy @ 2010.04.21. 03:27)
A többiek ha ezt olvassák, biztos gondolják magukban hogy "hát ez a két écccakai bagoly még aludni sem bír, úgy remegnek előre hogy mi lesz majd"
Nem baj az
[OFF]
Bár már nem ártana aludni menni, mert holnap osztályozóvizsga németből (előrehozott érettségi miatt), csakhogy épp ezért nem tudok aludni
Még jó, hogy csak fél egyre kell beérnem...
[/OFF]
2010. április 21. 04:02
#504
Idézet (RachelWillows @ 2010.04.21. 03:51)
Nem baj az
[OFF]
Bár már nem ártana aludni menni, mert holnap osztályozóvizsga németből (előrehozott érettségi miatt), csakhogy épp ezért nem tudok aludni
Még jó, hogy csak fél egyre kell beérnem...
[/OFF]
[OFF]
Bár már nem ártana aludni menni, mert holnap osztályozóvizsga németből (előrehozott érettségi miatt), csakhogy épp ezért nem tudok aludni
Még jó, hogy csak fél egyre kell beérnem...
[/OFF]
hááát az úgy nem lesz jó ha nem pihened ki magad. du. a dekoncentráltság összes hátrányával...
Inkább aludj bátran!
Nekem (is) ideje mennem, jóéjt, és sok sikert!
2010. április 21. 20:09
#505
Az Avon megerősítette, hogy a Forma-1-be tart
Már csak a Michelin és a Pirelli kellene ide, aztán kezdődhet a móka!
Már csak a Michelin és a Pirelli kellene ide, aztán kezdődhet a móka!
2010. április 21. 20:12
#506
A Michelin 18 colos kerekeket akarna, az valahogy így festene:
(mondjuk nekem nem tetszik)
(mondjuk nekem nem tetszik)
2010. április 21. 21:48
#507
RachelWillowsMeme Ma'am™ |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.24. Hozzászólás: 1500 Csatolások: 18304 Azonosító: 37583 offline |
Idézet (Dirthy @ 2010.04.21. 20:09)
Az Avon megerősítette, hogy a Forma-1-be tart
Már csak a Michelin és a Pirelli kellene ide, aztán kezdődhet a móka!
Már csak a Michelin és a Pirelli kellene ide, aztán kezdődhet a móka!
A Michelin és az Avon után a Pirelli is érdeklődik
Kíváncsi leszek mi sül ki ebből... remélem nem csak egy gyártó lesz
Amúgy azt nem értem, hogy minek akar 18 colos kerekeket a Michelin......
2010. április 21. 23:25
#508
Idézet (RachelWillows @ 2010.04.21. 21:48)
Amúgy azt nem értem, hogy minek akar 18 colos kerekeket a Michelin......
Talán mert közelebb van az utcai mérethez, így több helyen is könnyebben felhasználható - de én sem tudom.
Szerintem a mostani 13"-os elég jól bevállt, jól is néz ki, szvsz nem kéne ezt már bolygatni.. -.-"
2010. április 21. 23:36
#509
joe_rTündérke™ Addict |
Csoport: Moderátor Csatlakozott: 04.10.09. Hozzászólás: 15117 Csatolások: 6682 Azonosító: 44 offline |
Idézet (Dirthy @ 2010.04.21. 23:25)
Talán mert közelebb van az utcai mérethez, így több helyen is könnyebben felhasználható - de én sem tudom.
Szerintem a mostani 13"-os elég jól bevállt, jól is néz ki, szvsz nem kéne ezt már bolygatni.. -.-"
Szerintem a mostani 13"-os elég jól bevállt, jól is néz ki, szvsz nem kéne ezt már bolygatni.. -.-"
Nem az utcai méret a lényeg, hanem azon az R10-es Audin látható 18"-os egy az egyben mehetne az F1-es autókra. Nem kellene teljesen új gumit tervezni, és fejleszteni, mert lenne egy kvázi univerzális gumi, ami GT, LM Proto1, és akár F1-es autókra is ugyanúgy jó lenne. Ez pedig a népszerű szó, vagyis a gazdasági válság idején igen nagy költségmegtakarítás lehetne.
2010. április 21. 23:53
#510
RachelWillowsMeme Ma'am™ |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.24. Hozzászólás: 1500 Csatolások: 18304 Azonosító: 37583 offline |
Idézet (joe_r @ 2010.04.21. 23:36)
Nem az utcai méret a lényeg, hanem azon az R10-es Audin látható 18"-os egy az egyben mehetne az F1-es autókra. Nem kellene teljesen új gumit tervezni, és fejleszteni, mert lenne egy kvázi univerzális gumi, ami GT, LM Proto1, és akár F1-es autókra is ugyanúgy jó lenne. Ez pedig a népszerű szó, vagyis a gazdasági válság idején igen nagy költségmegtakarítás lehetne.
Jaaa, így már értem Köszi
Ez esetben pedig nem egy elvetendő dolog..
2010. április 22. 00:00
#511
Idézet (joe_r @ 2010.04.21. 23:36)
Nem az utcai méret a lényeg, hanem azon az R10-es Audin látható 18"-os egy az egyben mehetne az F1-es autókra. Nem kellene teljesen új gumit tervezni, és fejleszteni, mert lenne egy kvázi univerzális gumi, ami GT, LM Proto1, és akár F1-es autókra is ugyanúgy jó lenne. Ez pedig a népszerű szó, vagyis a gazdasági válság idején igen nagy költségmegtakarítás lehetne.
Csak ez így egyoldalú.. Mert más beszállító is érdeklődik, és pl a Cooper Avon a Bridgestone jelenlegi technológiáját használná fel, szóval ott még volna mit fejleszteni.
Költeni mindenképpen kellene rá 18 colon is, (Michelinnek is, olyan nix hogy a LeMans gumik ide is jók ) a Pirellinek tetszik a méret, de csak úgy térne vissza az F1-be, ha a FOTA kellőképpen támogatná anyagilag a gumik fejlesztését.
Meg ugye.. gumiháború
Ha minden part szakad, akkor lesz 18" szerintem.
Még csak egy felvetés.
Kár, hogy a Goodyear neve fel sem merül...
2010. április 22. 09:24
#512
RachelWillowsMeme Ma'am™ |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.24. Hozzászólás: 1500 Csatolások: 18304 Azonosító: 37583 offline |
Los Minidrivers 2x05
2010. április 27. 04:59
#513
NecrosCara is my Mistress |
Csoport: Tag Csatlakozott: 06.01.16. Hozzászólás: 8558 Csatolások: 17675 Azonosító: 12106 offline |
http://www.formula1.com/news/headlines/2010/4/10700.html
A Mercedes változtat az autón, hogy jobban illeszkedjen Schumi vezetési stílusához.
Nyilatkozatok:
A Mercedes változtat az autón, hogy jobban illeszkedjen Schumi vezetési stílusához.
Nyilatkozatok:
Idézet
A tabella – és az eddigi futamok – alapján egyre több kritika éri a németek hétszeres világbajnokát, ám az F1 kereskedelmi jogait birtokló Bernie Ecclestone mértéktartásra int:
„Bárki kritizálja Michaelt, hibát követ el. Hagyjanak neki időt arra, hogy megszokja az új autóját, az új gumikat. Ha úgy vesszük, ő most afféle új fiú, akinek alkalmazkodnia kell a körülményekhez. Figyelem, nem a paddockba betévedő turistáról beszélünk, hanem egy olyan sportemberről, aki azért van itt, hogy győzzön, és győzni is fog."
Ecclestone biztos benne: Schumacher sohasem tért volna vissza, ha nem lenne meggyőződve versenyképességéről. Ugyanezen a véleményen van Norbert Haug, a Mercedes sportigazgatója is:
„Michaelt ismerve, ő lenne az első, aki beismerné, ha ez már nem az ő világa lenne. De egyelőre szó sincs ilyesmiről. Ezekben a hetekben méri fel, mi változott és mennyit a távolléte alatt. S eközben a lelkesedése az egész csapatot inspirálja, együttműködése lenyűgöző."
Norbert Haug, a Mercedes sportigazgatója úgy véli, Schumacher nem szerepel rosszul, sőt, meg is nyerhette volna az Ausztrál Nagydíjat.
A melbourne-i futamon Schumacher az első körben kénytelen volt kiállni a boxba (autójának orrát le kellett cserélni), emiatt a mezőny végére került – Haug szerint ez foszlatta szét a Mercedes győzelemről szövögetett álmait.
„A negyedik helyen volt, egy pozícióval a későbbi győztes előtt. Aztán visszaesett a mezőny végére, és mégis a tizedik helyen végzett. Sokan azt mondják, hogy gyengélkedik, de az az igazság, hogy megnyerhette volna a szezon második versenyét" – jelentette ki a sportvezető.
„Schumi autóját Ross Brawn eredetileg Jenson Buttonra tervezte, aki végül a McLarenhez távozott. Nyilvánvaló, hogy nem passzol Michaelnek. Időre van szükség ahhoz, hogy az autót átépítsék úgy, hogy az megfeleljen Schumacher vezetési stílusának" – vélekedett Coulthard a német Bildnek adott nyilatkozatában.
„Nem lenne tisztességes már most leírni Schumachert. Adjanak neki legalább fél szezonnyi időt. Akkor lehet majd csak reálisan megítélni a teljesítményét" – tette hozzá a skót pilóta.
„Bárki kritizálja Michaelt, hibát követ el. Hagyjanak neki időt arra, hogy megszokja az új autóját, az új gumikat. Ha úgy vesszük, ő most afféle új fiú, akinek alkalmazkodnia kell a körülményekhez. Figyelem, nem a paddockba betévedő turistáról beszélünk, hanem egy olyan sportemberről, aki azért van itt, hogy győzzön, és győzni is fog."
Ecclestone biztos benne: Schumacher sohasem tért volna vissza, ha nem lenne meggyőződve versenyképességéről. Ugyanezen a véleményen van Norbert Haug, a Mercedes sportigazgatója is:
„Michaelt ismerve, ő lenne az első, aki beismerné, ha ez már nem az ő világa lenne. De egyelőre szó sincs ilyesmiről. Ezekben a hetekben méri fel, mi változott és mennyit a távolléte alatt. S eközben a lelkesedése az egész csapatot inspirálja, együttműködése lenyűgöző."
Norbert Haug, a Mercedes sportigazgatója úgy véli, Schumacher nem szerepel rosszul, sőt, meg is nyerhette volna az Ausztrál Nagydíjat.
A melbourne-i futamon Schumacher az első körben kénytelen volt kiállni a boxba (autójának orrát le kellett cserélni), emiatt a mezőny végére került – Haug szerint ez foszlatta szét a Mercedes győzelemről szövögetett álmait.
„A negyedik helyen volt, egy pozícióval a későbbi győztes előtt. Aztán visszaesett a mezőny végére, és mégis a tizedik helyen végzett. Sokan azt mondják, hogy gyengélkedik, de az az igazság, hogy megnyerhette volna a szezon második versenyét" – jelentette ki a sportvezető.
„Schumi autóját Ross Brawn eredetileg Jenson Buttonra tervezte, aki végül a McLarenhez távozott. Nyilvánvaló, hogy nem passzol Michaelnek. Időre van szükség ahhoz, hogy az autót átépítsék úgy, hogy az megfeleljen Schumacher vezetési stílusának" – vélekedett Coulthard a német Bildnek adott nyilatkozatában.
„Nem lenne tisztességes már most leírni Schumachert. Adjanak neki legalább fél szezonnyi időt. Akkor lehet majd csak reálisan megítélni a teljesítményét" – tette hozzá a skót pilóta.
2010. április 28. 01:15
#514
Nem ezen fog múlni.
De a magyarázkodás megy ezerrel.
Kiöregedett, be kell látni. A fiatalok jobbak, gyorsabbak, erősebbek.
De a magyarázkodás megy ezerrel.
Kiöregedett, be kell látni. A fiatalok jobbak, gyorsabbak, erősebbek.
2010. április 28. 20:50
#515
mutyafangirlvisszatérő vendég |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.28. Hozzászólás: 148 Csatolások: 76 Azonosító: 37909 offline |
Ki lesz idén a világbajnok?
(kérlek ne szapuld más kedvencét, elég haleírod, hogy te kitszeretnél!!!)
Alonso legyen
(kérlek ne szapuld más kedvencét, elég haleírod, hogy te kitszeretnél!!!)
Alonso legyen
2010. április 28. 20:51
#516
Hamilton megint vagy Button megint (mclaren fan)de legyen Vettel ő még úgy se volt
2010. április 28. 22:14
#517
Idézet (Candies @ 2010.04.28. 20:51)
de legyen Vettel ő még úgy se volt
szépen is néznénk ki, ha ez így működne.
2010. április 29. 17:00
#518
RachelWillowsMeme Ma'am™ |
Csoport: Tag Csatlakozott: 07.08.24. Hozzászólás: 1500 Csatolások: 18304 Azonosító: 37583 offline |
Idézet (Dirthy @ 2010.04.28. 22:14)
szépen is néznénk ki, ha ez így működne.
Miért, nem így működik?
Idézet
FOTA: A Pirelli nem téma, a Michelin és az Avon már annál inkább
A Formula-1-es Csapatok Érdekvédelmi Szövetsége (FOTA) tegnapi ülése után Sam Michael, a Williams-Cosworth technikai igazgatója elmondta, nem valószínű, hogy a Spanyol Nagydíjig eldöntik, mely gumiszállító mellett teszik le a voksukat 2011-ben.
A csapatok egyelőre nem erőltetik az Avon szerepeltetését a kategóriában.
A Ferrari és a McLaren csapatfőnöke még a múlt héten úgy nyilatkozott, hogy az idei első európai hétvégén Barcelonában meg kell oldaniuk a gumikérdést.
A Bridgestone az idény végén elhagyja a kategóriát és egyelőre nem találtak új beszállítót a japán cég helyére.
„Szerintem többet fogunk tudni Barcelonában, azt mondanám 100 százalékosan.” – mondta akkor Stefano Domenicali.
A FOTA szerdai ülésén azonban kiderült, nem valószínű, hogy jövő hétig eldöntik, ki, jobb esetben kik legyenek a Forma-1 hivatalos beszállítói.
Az istállók már szóban meg is állapodtak a Michelinnel, de az Avon, mint Bernie Ecclestone favoritja is terítékre került.
Az olasz márka, a Pirelli is érdeklődést mutatott a visszatérésre, de a szerdai ülés beszélgetésének központjában a Michelin és az Avon közötti választás szerepelt.
„Az Avon sokkal olcsóbb, mint a Michelin, de ez egy kevésbé bevált termék, bár magasan versenyképes gumikat készítettek. Az Avon egy ismeretlenebb területet képez, mint a Michelin, mivel a Michelin nemrégiben a Forma-1-ben szerepelt. Jelentős különbség van a két gumigyártó között árak tekintetében. Az egyik háromszor drágább lenne." – árulta el Sam Michael.
f1-live.hu
A Formula-1-es Csapatok Érdekvédelmi Szövetsége (FOTA) tegnapi ülése után Sam Michael, a Williams-Cosworth technikai igazgatója elmondta, nem valószínű, hogy a Spanyol Nagydíjig eldöntik, mely gumiszállító mellett teszik le a voksukat 2011-ben.
A csapatok egyelőre nem erőltetik az Avon szerepeltetését a kategóriában.
A Ferrari és a McLaren csapatfőnöke még a múlt héten úgy nyilatkozott, hogy az idei első európai hétvégén Barcelonában meg kell oldaniuk a gumikérdést.
A Bridgestone az idény végén elhagyja a kategóriát és egyelőre nem találtak új beszállítót a japán cég helyére.
„Szerintem többet fogunk tudni Barcelonában, azt mondanám 100 százalékosan.” – mondta akkor Stefano Domenicali.
A FOTA szerdai ülésén azonban kiderült, nem valószínű, hogy jövő hétig eldöntik, ki, jobb esetben kik legyenek a Forma-1 hivatalos beszállítói.
Az istállók már szóban meg is állapodtak a Michelinnel, de az Avon, mint Bernie Ecclestone favoritja is terítékre került.
Az olasz márka, a Pirelli is érdeklődést mutatott a visszatérésre, de a szerdai ülés beszélgetésének központjában a Michelin és az Avon közötti választás szerepelt.
„Az Avon sokkal olcsóbb, mint a Michelin, de ez egy kevésbé bevált termék, bár magasan versenyképes gumikat készítettek. Az Avon egy ismeretlenebb területet képez, mint a Michelin, mivel a Michelin nemrégiben a Forma-1-ben szerepelt. Jelentős különbség van a két gumigyártó között árak tekintetében. Az egyik háromszor drágább lenne." – árulta el Sam Michael.
f1-live.hu
2010. április 30. 16:13
#519
NecrosCara is my Mistress |
Csoport: Tag Csatlakozott: 06.01.16. Hozzászólás: 8558 Csatolások: 17675 Azonosító: 12106 offline |
Egész jó lett az új összefoglaló is: http://www.formula1.com/video/
Az új Silverstone-i pálya.
Damon Hill.
Az új Silverstone-i pálya.
Damon Hill.
2010. május 01. 12:00
#520
Freeze********** |
Csoport: Moderátor Csatlakozott: 04.10.06. Hozzászólás: 6470 Csatolások: 2512 Azonosító: 1 offline |
Idézet (Necros @ 2010.04.30. 16:13)
Damon Hill.
[img]
Bakker, nem értettem miért írod oda, mikor nincs is rajta a képen. Nemsemmi, ahogy kinéz. Közbe meg Schumacher szinte ugyanolyan, mint 15 éve.
Nagyon nincs rendben Hailey és Justin Bieber házassága - kiderült, mi a vitáik fő oka
Nagyon nincs rendben Hailey és Justin Bieber házassága - kiderült, mi a vitáik fő oka
Kiderült, hogy min vitáznak a legtöbbet.
Brad Pitthez költözött az egyik lánya - Angelina Jolie nem örül
Brad Pitthez költözött az egyik lánya - Angelina Jolie nem örül
Nem örül neki, hogy a gyereke így döntött.
Ezért vett feleségül egy sokkal idősebb nőt Aaron Taylor-Johnson, a Kraven, a vadász sztárja
Ezért vett feleségül egy sokkal idősebb nőt Aaron Taylor-Johnson, a Kraven, a vadász sztárja
A házasságáról mesélt a sztár.
Kíváncsi vagy Henry Cavill barátnőjére? Mutatjuk
Kíváncsi vagy Henry Cavill barátnőjére? Mutatjuk
Új fotók készültek kettejükről.
Meglepő dolgot mondott a Hajnalhasadás-beli menyasszonyi ruhájáról Kristen Stewart
Meglepő dolgot mondott a Hajnalhasadás-beli menyasszonyi ruhájáról Kristen Stewart
A színésznő érdekes dolgot árult el.
Károly király reagált Katalin hercegné diagnózisára
Károly király reagált Katalin hercegné diagnózisára
Hivatalos közleményt adott ki.