Starity

Mila Kunis lesz a Jim Beam nemzetközi arca

2014. január 30. 20:08   |   Szerző: duracell

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A napokban derült ki, hogy a Fekete hattyú, a Barátság extrákkal és a Ted sztárja újabb kampányfeladatot kapott – ezúttal a Jim Beam bourbont népszerűsíti majd.

hirdetés
Mila Kunis lesz a Jim Beam nemzetközi arca

Mila Kunis és a világ első számű bourbona, a Jim Beam összefogtak, hogy 2014-ben együtt „történelmet írjanak”. A színésznő globális partnerként és szóvivőként csatlakozott a Jim Beam-családhoz, és főszerepe lesz a márka új multimédia-kampányában, mely a Make History címet viseli.

A Make History a valaha volt első világméretű kampány a Jim Beamnél, az ikonikus amerika márkánál, melynek története 1795-ig nyúlik vissza. A kampány világszerte több, mint 100 piacra jut majd el, például az Egyesült Államokba, Ausztráliába vagy Németországba – és a hírek szerint Magyarországra is.

„A Jim Beam már történelmet írt, hiszen a világ legjobb bourbonját készítik egy családi lepárlóban, immár hét generáció óta, és ez a partnerség valóban új korszakot jelent a márka számára – egy olyan korszakot, melyben még tovább toljuk a határokat, új rajongókat vonzunk szerte a világból, és folytatjuk a hatalmas növekedést, melyet örömmel tapasztaltunk a márkával kapcsolatban” – mondta Kevin George, a Beam Inc. alelnöke és vezető marketing-képviselője.

Az alelnök szerint Mila a legtökéletesebb híresség erre a feladatra: „Mila szeretete a bourbon iránt, a márka hitelességének elismerése, kedves személyisége és nemzetközi jelentősége tette tökéletes partnerré a Make History™ kampány számára. Minden szeretne megosztani egy üveg Jim Beamet Milával. Ezt szeretjük benne, és nem is lehetnénk ennél boldogabbak most, hogy csatlakozott a Jim Beam-családhoz.”

A Make History kampány keretében három televíziós reklámot mutatnak majd be február közepén az USA-ban, majd az ezt követő hónapokban világszerte. A reklámok főszerepében természetesen Kunis kisasszonyt láthatjuk majd, aki ezen kívül még több reklámanyagban és internetesen tartalomban is feltűnik majd a Jim Beam hivatalos oldalán, Facebook- és Twitter-profilján.

„Mint a bourbon rajongója és kampány hatalmas támogatója, lenyűgöz a tény, hogy a Jim Beam család legújabb tagja lehetek” – árulta el Mila, aki nemrég Clermontba (Kentucky) utazott, ahol a Jim Beam hetedik generációs lepárló-mesterével, Fred Noe-val töltött el egy kis időt, belemerült a kulturális örökségbe, hagyományokba és „Amerika ős-szellemének” kivitelezésébe.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek