Starity

Formula 1

62 oldal 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!
2012. szeptember 21. 18:50 #1061
Boscorelli
Boscorelli
Lost but Won
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 08.08.01.
Hozzászólás: 5987
Csatolások: 136689
Azonosító: 67913
Offline offline
Idézet (Gajcsi @ 2012.09.21. 11:54)
A várható jövő évi versenynaptár. A *-gal jelöltekkel még tárgyalnak. 
Vélemény? laugh.gif

Én továbbra is úgy gondolom, hogy kevesebb futam kéne Ázsiában, tehát az indiai és a koreai futamok helyett lehetnének európai versenyek. Most pl. nincsen francia nagydíj, de van indiai? think.gif Nem mintha úgy sajnálnám a dolgot, de franciák legendás rendezők, nagyon sok nagydíjat rendeztek meg, az egyik legtöbbet, egy minimum járna. Ráadásul Magny-Cours remek helyszín volt, jó versenyek voltak ott mindig is, főleg 90-es években, amikor még a régebbi vonalvezetés volt, mármint az utolsó szektor esetében. 2000 nem tudom hányban azt is átalakították.
Persze ez így lehet nem lenne kifizetődő, mert sajnos ez is biznisz, de alapvetően ez mégiscsak európai sport, legalábbis innen származik, úgy lenne jó, ha futamok fele itt lenne.

De az szerintem is nagyon jó, hogy mi még rendezünk, azért elnézve ezt az ábrát, jó pár tőlünk nagyobb országnak ez nem adatik meg, remélem még azért sok Magyar Nagydíj lesz, annak ellenére, hogy a pálya vonalvezetése alapvetően nem teszi izgalmassá a néző számára a futamokat, persze, ha esik az eső, azért az más. smileeee.gif Viszont így visszagondolva, történtek már itt legendás dolgok, Mansell kiesése, Hill-Villeneuve utolsó körös csata 97-ből, Schumi bajnoki címe, Alonso lekörözte Schumit 2003-ban és még lehetne sorolni. smileeee.gif

Én pedig ezt találtam, egy facebookos Forma 1 rajongói oldalon, nem tudom ki csinálta, de volt fantáziája az biztos. biggrin.gif
1 felhasználónak tetszik: Gajcsi
2012. szeptember 21. 21:10 #1062
Gajcsi
Gajcsi
 
StátuszFinland <3
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 07.09.18.
Hozzászólás: 5271
Csatolások: 74226
Azonosító: 39575
Offline offline
Idézet (Boscorelli @ 2012.09.21. 18:50)
Én továbbra is úgy gondolom, hogy kevesebb futam kéne Ázsiában, tehát az indiai és a koreai futamok helyett lehetnének európai versenyek. Most pl. nincsen francia nagydíj, de van indiai? think.gif


Teljesen egyetértek vele, nem kéne ennyi tengerentúli futam. Lassan örülhetünk európaiak, hogy van itt egyáltalán futam. dry.gif Na meg ha tényleg 2 amerikai futam lesz... én kicsit pipa leszek rájuk. (Amúgy sem kedvelik az amcsik az Forma 1-et, ők inkább Indy és Nascar rajongók. Ha meg annyira sok futamra akarnak menni, ott van a kanadai is...)
Franciáknak illett volna (legalább) idén adni egy futamot, mégis csak 3 francia pilóta van a mezőnyben. Lehet mondani, hogy "Na de kérem, ott van Monaco", de ne mixeljük egybe Monacot és Franciaországot... rolleyes.gif
Indiát, Koreát én úgy venném ki a naptárból, hogy csak na...

Idézet (Boscorelli @ 2012.09.21. 18:50)
Én pedig ezt találtam, egy facebookos Forma 1 rajongói oldalon, nem tudom ki csinálta, de volt fantáziája az biztos. biggrin.gif


Ez gonosz, de jó rohog.gif
1 felhasználónak tetszik: Boscorelli
2012. szeptember 22. 11:30 #1063
- törölt felhasználó -    
Idézet (Gajcsi @ 2012.09.21. 21:10)
Teljesen egyetértek vele, nem kéne ennyi tengerentúli futam. Lassan örülhetünk európaiak, hogy van itt egyáltalán futam. dry.gif Na meg ha tényleg 2 amerikai futam lesz... én kicsit pipa leszek rájuk. (Amúgy sem kedvelik az amcsik az Forma 1-et, ők inkább Indy és Nascar rajongók. Ha meg annyira sok futamra akarnak menni, ott van a kanadai is...)
Franciáknak illett volna (legalább) idén adni egy futamot, mégis csak 3 francia pilóta van a mezőnyben. Lehet mondani, hogy "Na de kérem, ott van Monaco", de ne mixeljük egybe Monacot és Franciaországot... rolleyes.gif 
Indiát, Koreát én úgy venném ki a naptárból, hogy csak na...
Ez gonosz, de jó rohog.gif


Fúú,egyetértek mindennel. Ha Bernie-nek sikerül összehozni a 2 amerikai futamot,én nagyon ideges leszek...Főleg ha az európai nagydíjak kárára. Az amerikaiak nem kiváncsiak az F1-re,de persze a drága börni csak a pénzt látja maga előtt. Lehet hogy koppanni fog...
2012. szeptember 22. 17:17 #1064
joe_r
joe_r
Tündérke™ Addict
 
StátuszRest in peace Nicky "The Kentucky Kid" Hayden
  Csoport: Moderátor
Csatlakozott: 04.10.09.
Hozzászólás: 15117
Csatolások: 6682
Azonosító: 44
Offline offline
Véleményem szerint alapvetően nem a pályákkal van gond, hanem, -ahogy azt mér korábban is kifejtettem - Herr Tilke gondolkodásmódjával.

Egymás után jönnek tőle az ugyanolyan pályák: egy átlagos hosszúságú célegyenes, majd egy lassúbb, kanyaros rész, és vagy a pálya közepén, vagy a végén egy baromi hosszú egyenes, amit minimum derékszögű kanyar zár le, de legtöbb esetben visszafordító. Egy kaptafára épül az összes általa tervezett pálya, és ezen az sem segít, hogy az utolsó három pályája már szintkülönbségekkel is számol (India, Abu Dhabi, Austin).
2 felhasználónak tetszik: Gajcsi, Emily O.
2012. szeptember 24. 20:30 #1065
joe_r
joe_r
Tündérke™ Addict
 
StátuszRest in peace Nicky "The Kentucky Kid" Hayden
  Csoport: Moderátor
Csatlakozott: 04.10.09.
Hozzászólás: 15117
Csatolások: 6682
Azonosító: 44
Offline offline
Nem tudom ki hogy van vele, de a tegnapi futam tényleg jó volt, bár rettenetesen sok előzés nem volt. Ami viszont volt, azok között volt pár igen nagy jelenet. Szerintem Massa az eddigi szezon legjobb futamát tudhatja maga mögött. És az az előzés, amikor Senna felkente a falra, és beszitált a Ferrari, ahogy megfogta, az respect.

Hamiltont kifejezetten sajnáltam, az valami nagyon durva volt, hogy a második kanyarból kifelé, ötösből üresbe állt a váltó, és onnan semerre. Az igazi szerencse talán az volt, hogy a komplett fokozatsor tűnt el a váltóból, és nem féktávon, visszaváltásnál állt be a váltó, mert akkor simán a falba teszi az autót.

Ami viszont feltűnő volt, és volt is ilyen rádióüzenet, hogy a lekörözött versenyzők nem nagyon zavartatták magukat, ha egy gyorsabb autó jött mögöttük, akkor engedték el őket, amikor jónak látták. Több olyan eset is volt, amikor zászlóval, és digitális zászlóval is jeleztek a lassabb versenyzőnek, az meg vígan autókázott még négy-öt kanyart, mielőtt elengedte volna a mögött érkezőt.

És még valami, amikor Karthikeyan sikeresen leamortizálta a technikát, a pályamunkások nem kapkodtak túlságosan, teljes nyugalommal nézték az autót, ahelyett, hogy ugrottak volna be, és húzták volna ki az autót. Így talán elkerülhető lett volna a Safety Car beküldése. Nálam az etalon Macau, amikor a WTCC odamegy, és történik egy baleset, kis túlzással a többi autó még el sem hagyta a baleset helyszínét, az autót már emelik is ki. Pedig az nagyon durván szűk pálya, és mégis, nagyon ritka a Safety Car.
Más kérdés, hogy ritka sokat tudnak töketlenkedni az F1-ben a biztonsági autós fázisoknál.
2 felhasználónak tetszik: Évike12, Gajcsi
2012. szeptember 24. 20:40 #1066
Évike12
Évike12
Ŧยckiภgρєяƒєct*♛
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.07.21.
Hozzászólás: 6858
Csatolások: 4984
Azonosító: 131678
Offline offline
"Gangnam Style" mindenhol hódít biggrin.gif
elég vicces a kép biggrin.gif
2 felhasználónak tetszik: Bessie, Samirah15
2012. szeptember 26. 21:43 #1067
Boscorelli
Boscorelli
Lost but Won
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 08.08.01.
Hozzászólás: 5987
Csatolások: 136689
Azonosító: 67913
Offline offline
Szingapúr idén is festői volt, arra gondoltam válogatok érdekességképpen néhány HQ képet, a helyszínről. beer.gif

3 felhasználónak tetszik: joe_r, Bessie, Samirah15
2012. szeptember 26. 21:43 #1068
Boscorelli
Boscorelli
Lost but Won
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 08.08.01.
Hozzászólás: 5987
Csatolások: 136689
Azonosító: 67913
Offline offline
Idézet (CarrieJones @ 2012.09.22. 11:30)
Fúú,egyetértek mindennel. Ha Bernie-nek sikerül összehozni a 2 amerikai futamot,én nagyon ideges leszek...Főleg ha az európai nagydíjak kárára. Az amerikaiak nem kiváncsiak az F1-re,de persze a drága börni csak a pénzt látja maga előtt. Lehet hogy koppanni fog...

Hát az a baj, hogy amit ott 2005-ben művelt az F1 és a Michelin, azért az nem gyenge volt, évekig beszéltek róla, az már más kérdés, hogy két évvel később nagyon jó verseny volt Indianapolisban. De, és most lehet nem fogtok szeretni, a két jenki futam szerintem bőven beleférne egy 20 futamos világbajnokságban, még úgyis, hogy a kanadai is megmaradna, persze úgy kéne, hogy nem európai helyszín kárára.

Idézet (joe_r @ 2012.09.22. 17:17)
Véleményem szerint alapvetően nem a pályákkal van gond, hanem, -ahogy azt mér korábban is kifejtettem - Herr Tilke gondolkodásmódjával...

Némileg vitába szállnék, de ugyanakkor egyet is értek. Alapvetően szerintem nem rosszak ezek, csak tényleg az a gond, hogy lassan kezdenek túlsúlyba kerülni és persze, a régi, tradicionális helyszínek kárára. Egy-két ilyen pálya szerintem beleférne, talán még színesítené is az F1-es naptárat. Viszont lassan már azt mondhatjuk, hogy hol van már az a Magny-Cours? Pedig aztán mi még emlékszünk, arra is, hogy anno Estorilban is futam volt, Jerezben is, sőt Buenos Airesben is, hol vannak már ezek?
Na meg San Marino? Ott is mekkora versenyek voltak már, ráadásul 2000-ben nem akármilyen időmérő edzés zajlott, régi szép idők, de a 2005 és 2006-os versenyek is legendásak voltak, kár, hogy már bele se fér a naptárba. sad.gif

Herr Tilke gondolkodásmódjával tényleg vannak problémák, de a pályafutása elején még jó pályákat készített, A1-Ring, Sepang, Sakhir, Shanghai, Istanbul ezek nem voltak rosszak, és nem is egy kaptafára készültek, mint az utolsó három Forma 1-es projektje. Valencia katasztrófa. Mindig azt hozom fel, gondolkozás nélkül, ha egy rossz pályát kell mondani. Borzasztó, unalmas, szerintem még versenyezni is rajta, anno pár kört én is megtettem rajta r-Factorral. biggrin.gif De nagy kár volt, semmi izgalom nincs benne, csak nyomod a gázt, a hosszú egyenesben, végén fékezel egy nagyot, és annyi. Nincsen olyan, mint Spa-ban, hogy az Eau Rouge utáni hosszú egyenes végén már a következő kanyarokra kell koncentrálnod. Hanem jön két kanyar, és még egy egyenes. biggrin.gif Legjobb része talán az utolsó szektor, az némileg technikás, de pl össze se lehet hasonlítani, még a Shanghai pályával se. Korea és India ugyanezek. Ami nekem némileg kivétel, az Abu-Dhabi, szerintem az rendben van, széles, technikás, sok lassú és gyors kanyarral, általában mindig izgalmas versenyek vannak. És ez a szingapúri pálya. Anno emlékszem, amikor kitalálták ezt, akkor kíváncsian vártam mit hoznak össze ebből, esti futam, hát az mégis milyen lesz? De el kell ismernem, Bernie srác ebbe beletalált, én kifejezetten szeretem ezt a pályát, és ezt a futamot, már csak a hangulata miatt is. Ilyen mindenképp kell ennek a Forma 1-nek. smileeee.gif

Idézet (joe_r @ 2012.09.24. 20:30)
Nem tudom ki hogy van vele, de a tegnapi futam tényleg jó volt, bár rettenetesen sok előzés nem volt. Ami viszont volt, azok között volt pár igen nagy jelenet. Szerintem Massa az eddigi szezon legjobb futamát tudhatja maga mögött. És az az előzés, amikor Senna felkente a falra, és beszitált a Ferrari, ahogy megfogta, az respect.

Egyetértek, bár ez inkább taktikai jellegű volt, főleg az elejében, érdekes lett volna látni, ha Hamilton pl. végigmegy, akkor Vettelék, hogy próbáltak volna meg vele valamit kezdeni, pályán, vagy azon kívül. Első etap végén pedig egy még úgy tűnt, hogy Button is beszáll, és labdába rúg a győzelemért. smileeee.gif
Szerintem sem volt rossz, bár azért csalódás volt látni, hogy kiesett a kedvenc versenyződ, pont az első helyről, és így már, ha nem is minimálisra, de lecsökkentek az esélyei a végső győzelemre. Ez még rosszabb volt, mint amikor anno Häkkinen esett ki a 2001-es spanyol futamon, az utolsó körben, biztos első helyről.

Massa tényleg nagyot fogott, és nem is ment rosszul, de szerintem ez még mindig kevés egy Ferrari kaliberű csapatnál, és, ha a következő futamokon nem javul még jobban a formája, és jövőre is hasonlóképpen így Alonso-Massa párosban versenyeznek, ilyen teljesítmény mellett, akkor azon sok pontot, és egyúttal a világbajnoki esélyeket is vesztenek.
Persze most Massanak nem jött ki jól a lépés, Monzában jó eredményt hozott, abban tényleg annyi volt, de az utolsó 35 versenyén legjobb eredménye ez a két negyedik hely, amit idén szerzett. Én tisztelem Őt, főleg azok után, hogy egy ilyen nagy balesetből felépült, és visszaült versenyezni, de, tavaly jó pár kétes helyzetben óvodás módjára viselkedett, mindezt úgy, hogy nem kevés futam óta nem tud felmutatni semmi kiemelkedőt.
És most is úgy láttam/olvastam, hogy Ő panaszkodott Sennára. Hát, hogy jogos-e vagy sem, nem tudom, mert nekem nagyon gyanús volt, ahogy mellé került. Belső kamerás felvételből tökéletesen látszott a dolog, hogy teljesen más ívet használnak, és a kérdéses esetről készítettem is egy képet. Szóval ez már nem vágás? Négy kerékkel elhagyta a pályát, záróvonalon kívül? Megnézem egy-két belső kamerás kört, és senki se veszi így a kanyart, de még, ha meg is van engedve, hogy kicsit levágjanak belőle, két kerékkel mondjuk, a négy kerekes meglepne, ha megengedett lenne. think.gif És a képen látszik is, hogy Senna egyáltalán nem láthatja, tökéletesen a holterében van, szerintem pályán kívül. De persze, ettől független respect, mert szépen megfogta, csak ez bennem felmerült ez, mint kétely.

Idézet (joe_r @ 2012.09.24. 20:30)
Hamiltont kifejezetten sajnáltam, az valami nagyon durva volt, hogy a második kanyarból kifelé, ötösből üresbe állt a váltó, és onnan semerre. Az igazi szerencse talán az volt, hogy a komplett fokozatsor tűnt el a váltóból, és nem féktávon, visszaváltásnál állt be a váltó, mert akkor simán a falba teszi az autót.

Hát én is, megérdemelte volna a győzelmet, vagy, ha az valamilyen okból el is ment volna, legalább a dobogót, jól teljesített, egész hétvégén, és az elmúlt futamokon is, csak sajnos, balszerencse+ez egy technikai sport sajnos. De ahogy én olvastam, nagyon profi módon áll hozzá, és nem adja fel, mondjuk helyes, ezt így is kell. smileeee.gif

Idézet (joe_r @ 2012.09.24. 20:30)
Ami viszont feltűnő volt, és volt is ilyen rádióüzenet, hogy a lekörözött versenyzők nem nagyon zavartatták magukat, ha egy gyorsabb autó jött mögöttük, akkor engedték el őket, amikor jónak látták. Több olyan eset is volt, amikor zászlóval, és digitális zászlóval is jeleztek a lassabb versenyzőnek, az meg vígan autókázott még négy-öt kanyart, mielőtt elengedte volna a mögött érkezőt.

Ezt én is megfigyeltem, de legalább, a Safety Car-os szabályt visszahozták. Engem a világból ki lehetett üldözni azzal, hogy a lekörözöttek nem vehették vissza a kört, és beragadt 4-5 autó az élmezőnyben. Micsoda hülyeség volt, sokszor kiélezett versenyeken. Sajnos a Forma 1 B csapatai pedig olyanok, hogy sokkal lassabbak, még akkor is, ha valaki elől félre kéne állni, de persze ez nem csak rájuk igaz, valós okát nem értem, mert azért itt a szingapúri pályán is van hely, félreállni.

Idézet (joe_r @ 2012.09.24. 20:30)
És még valami, amikor Karthikeyan sikeresen leamortizálta a technikát, a pályamunkások nem kapkodtak túlságosan, teljes nyugalommal nézték az autót, ahelyett, hogy ugrottak volna be, és húzták volna ki az autót. 
Más kérdés, hogy ritka sokat tudnak töketlenkedni az F1-ben a biztonsági autós fázisoknál.

Érdekes volt látni, ahogy ritka profi módon csinálták, pedig már nem először rendeznek versenyt. És a pálya sem túl rövid, mégis kellett vagy négy kör, mire eltakarítottak mindent. Aztán a következő, Schumi-Vergne eset, régen ilyen elképzelhetetlen lett volna, hogy Schumi egy ilyenért 10 helyes rajtbüntetést kapjon. Abszolút versenybaleset volt, kb. a 33.helyen, ezek belefértek. Személyi sérülés nem történt, és egyiken sem voltak az élmezőny tagjai, hogy ezen sok múlott volna. think.gif
2012. október 26. 23:19 #1069
Bessie
Bessie
funkcionális ♑
 
Státusz❤ YoonKook ❤
  Csoport: Moderátor
Csatlakozott: 07.04.26.
Hozzászólás: 15792
Csatolások: 67783
Azonosító: 27941
Offline offline
Jövő héten pénteken indul Nico Rosberg adatlap pályázata. Szólok, hátha érdekel valakit. biggrin.gif beer.gif
1 felhasználónak tetszik: Samirah15
2012. október 28. 12:18 #1070
Óra18
Óra18
visszatérő vendég
 
Státuszhttp://sparsajatmarka.hu/nyeremenyjatek/gallery/#1638 szavazz lécci :D köszönöm
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 12.10.25.
Hozzászólás: 128
Csatolások: 5
Azonosító: 188335
Offline offline
Nagyon nagyon szeretem a Forma1-et. biggrin.gif
Alonsónak szurkolok.
heart.gif
2012. november 05. 22:36 #1071
- törölt felhasználó -    
Kár h Lewis Hamilton kilépett a versenyből... meghajolo.gif
2012. november 25. 19:24 #1072
Fanni00
Fanni00
 
Státusz"So fuck you,you can go cry me an ocean and leave me be...."
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.05.03.
Hozzászólás: 4117
Csatolások: 1483
Azonosító: 126355
Offline offline
Ahogy elnézem nem nagy élet folyik itt.
Lezajlott az idei idény,kinek mi a véleménye? Mit szóltok az évhez,mit szóltok a világbajnokhoz?
2012. november 25. 20:09 #1073
Emily O.
Emily O.
Osminator™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.11.20.
Hozzászólás: 2578
Csatolások: 676
Azonosító: 139156
Offline offline
Tényleg megszűnt itt az élet!
A mai az nem egy hétköznapi verseny volt! Aki nem látta az bánhatja, mivel ami előfordulhatott az elő is fordult. Sajnálom, hogy nem Alonso lett a bajnok, hiszen tényleg megérdemelte volna. Bízom benne, hogy a következő év az övé lesz, hiszen csak 3 ponttal kapott ki, ez bosszantó viszont a jövőre nézve biztató! Szóval hajrá neki! beer.gif
Vettelnek azért mégis gratulálni kell, hiszen nagyon ügyes pilóta.
Hamiltonnak a mai verseny sem jött össze, de kíváncsian várom, hogy mit fog a Mercedesnél kihozni.
Szerintem a következő év is elég érdekes lesz, hiszen rengeteg dolog változni fog.
1 felhasználónak tetszik: zsurika9899
2012. november 25. 20:29 #1074
zsurika9899
zsurika9899
 
StátuszKöszönöm..a képet krechlpanna2000-től Imádom..ŁŁŁ
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.04.25.
Hozzászólás: 1067
Csatolások: 0
Azonosító: 149985
Offline offline
Gratulálok Vettelnek,csodálatos volt ez az éve is,bár Alonso is remekül szerepelt.
Hamiltont pedig nagyon sajnálom,hoyg ma nem tudott nyerni és ez mindez Hulkenberg hiája miatt,de ezt elnézve úgy gondolom nagyon jó évet ment ő is,talán ha nem lett volna az a sok műszaki hiba akár világbajnok lehetett volna..
És ez elmúlt 5 év a Mclaren-nél nagyon szép volt. Remélem a Mercedes-nél legalább ennyire jó sikerei lesznek. Büszke vagyok rád Lewis heart.gif
2012. november 26. 16:08 #1075
Fanni00
Fanni00
 
Státusz"So fuck you,you can go cry me an ocean and leave me be...."
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.05.03.
Hozzászólás: 4117
Csatolások: 1483
Azonosító: 126355
Offline offline
A legeslegnagyobb forma laugh.gif

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IX0aOnjuNdA
2 felhasználónak tetszik: Emily O., riri17
2012. november 29. 10:31 #1076
StrawberryGirl
StrawberryGirl
új tag
 
StátuszHajrá Seb!<3
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 12.11.28.
Hozzászólás: 4
Csatolások: 0
Azonosító: 190587
Offline offline
Hajráá Vettel!smileeee.gif

Kedvencem az idei idényben:Raikkönen:Ki zárta be a kaput?!?! _nevet.gif
2012. december 02. 17:18 #1077
- törölt felhasználó -    
Idézet
Hajráá Vettel!

Kedvencem az idei idényben:Raikkönen:Ki zárta be a kaput?!?


Azt mondta a futam után hogy jövőre elintézi hogy nyitva legyen biggrin.gif Hát az tényleg nagyon jó volt "elment bevásárolni" biggrin.gif
2012. december 05. 20:22 #1078
- törölt felhasználó -    
Kimi Raikkönen beszólásai 2012-ben (nagyon viccesek)

„Általában minden évben egy új autóval kell versenyezned, szóval ez nem jelent nagy újdonságot.” – Ausztrália.

„Csütörtök reggel érkeztem meg Kínába, így az, hogy Európában is ezt teszem meg, nem igazán jelent különbséget számomra.” – Spanyolországban, amikor a finnt megkérdezték, hogy ideálisabb-e számára az, ha Európán belül kell utaznia a versenyekre.

És mit tudnál mondani most a finn nézőknek? – hangzott el a kérdés az FIA sajtótájékoztatóján.
„Ma van anyák napja Finnországban.”
Szóval, boldog anyák napját?
„Igen. Nincs más, amit mondanék a finn nézőknek.”

„Láttad, hogy mi a f.sz történt?” – Monacói Nagydíj, amikor Sergio Pérez a finn elé vágott a bokszutca bejáratánál.

„Ha esik az eső, akkor eső van. Mindenki számára ugyanaz a helyzet.” – Nagy Britannia, amikor megkérdezték tőle, hogy az eső milyen mértékben befolyásolhatja a versenyt.

„Nem jelent számomra semmi különbséget az, ha egy, vagy százezer rajongó van kint a pályán.” – Magyar Nagydíj, a finn rajongókról.

„Tudom, hogy mit csinálok.” – Belga Nagyíj, amikor informálták a Michael Schumacher elleni csatáról.

„Akkor intézzétek el azt, hogy az autó maximumon működjön.” – Belga Nagydíj, az utolsó pár körben.

„Semmi sem tart ébren. Megvan a képességem ahhoz, hogy ott aludjak el, ahol épp vagyok.”

„Nem vagyok az a fajta ember, aki valamitől is megijedne. Ha valami történni fog, akkor annak így kell lennie.”

„Az nyeri meg a bajnokságot, akinek az idény végén a legtöbb pontja lesz. Ha ez így lesz, akkor az egy jó dolog számunkra. Nyerünk, vagy sem, nem érdekel.” – Szingapúr.

„Megpördültem.” – összegzett a Japán Nagydíj időmérő edzését követően a Lotus versenyzője.

„A csapatnak nincs szüksége arra, hogy lekössön engem, vagy zsarolni kezdjen egy fényképalbummal, ellentétben néhány más szerződéssel. Ezúttal nem volt szükség erre.” – a 2013-as szerződéséről.

„Hagyj békén, tudom, hogy mit csinálok.” – Abu Dhabi.

„Igen, igen, igen, igen, tudom, hogy mit csinálok, nem kell minden alkalommal erre emlékeztetned.” – Abu Dhabi.

Kimi, ez volt az első győzelmed a 2009-es Belga Nagydíj óta. Mesélj nekünk egy kicsit arról a bizonyos érzelmekről.
„Nem tudok sokat mondani erről.”

Az emberek tudni akarják, hogy milyen csodálatos érzés megnyerni egy nagydíjat. Mondd el nekünk ezt.
„Legutóbb a srácok leba..ztak, mert nem mosolyogtam sokat. Boldog vagyok, de nem fogok ugrálni.”

Kimi, mennyire különleges számodra az, hogy Ayrton Senna 1987-es győzelme óta te vagy az első, aki nyerni tudott a Lotus színeiben.
„Ez egy hosszú időszak volt számukra, azt hiszem. Biztosan csapunk egy partit ma este, és remélhetőleg, amikor másnaposak leszünk egy hosszú éjszaka után, emlékezni fogunk arra, hogy miként is érezzük magunkat.”

„Nem vagyok olyan hülye, hogy ne tudjam, mit is csinálok a volán mögött. Ez teljesen normális, miközben a csapat csak segíteni próbál. Tudom, hogy mit csinálok. Segítséget fogok kérni tőlük, ha szükségem lesz rá. Nem ez volt az első és utolsó alkalom. Más csapatoknál is megtörténnek ezek a dolgok.” – Abu Dhabi, a rádióüzenetekről.

„Nem érdekel az, hogy most 2., 4., vagy 10. vagyok. Azért vagyunk itt, hogy megpróbáljunk nyerni, és számomra tényleg semmit sem jelent az, ha 3., vagy 4. vagyok. Nem igazán érdekel az, ha ott kell lennem az FIA gáláján. Semmit sem jelent ez számomra. Azért vagyok itt, hogy megpróbáljak nyerni, és, ha 3., vagy 4. leszek, az semmit sem jelent számomra. Ha valakit megkérdezel erről 5 esztendő után a Forma-1-ben, és az illető 2., vagy 3., ugyanez lesz a véleménye. Ez nem jelent különbséget. Papíron jobbnak tűnik a dolog, de a valóságban semmit sem jelent.”

„Ez egy nagyon eseménydús verseny volt, és egyszer sem volt meg a tempónk, amit akartunk magunknak ezen a napon. Határozottan nagyon sok minden történt. Az 52. körben elhagytam a pályát az utolsó kanyarban, és nem igazán láttam jól, mivel a plexim koszos lett, és be is párásodott. Ahol elhagytam a pályát, azon a helyen vissza tudsz menni az aszfaltcsíkra úgy, hogy végigmész a kiegészítő célegyenesen, de ehhez át kell menned egy kapun. Tudom, mivel ugyanezt tettem 2001-ben, és akkor a kapu nyitva is volt. Ezúttal valaki bezárta. Jövőre biztosra fogok menni, hogy az ismét nyitva legyen.” – Brazília.
2012. december 08. 22:21 #1079
Gajcsi
Gajcsi
 
StátuszFinland <3
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 07.09.18.
Hozzászólás: 5271
Csatolások: 74226
Azonosító: 39575
Offline offline
FIA Gala in Istambul, Turkey (December 7, 2012)


Csoportkép a tegnapi gáláról smileeee.gif
2012. december 31. 01:30 #1080
LeahRyan
LeahRyan
Sverige♥
 
StátuszA világ csakugyan nem dől össze semmitől.
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.01.01.
Hozzászólás: 2318
Csatolások: 601
Azonosító: 142308
Offline offline
Kissé kihalt mostanában ez a topik.
Mi a véleményetek a 2012-es szezonról?
Alapjában véve egy elég jó kis szezont zártunk smileeee.gif
http://www.youtube.com/watch?v=6IVvlXfvfOc
62 oldal 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!