Starity

Formula 1

62 oldal 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!
2011. október 29. 13:32 #981
joe_r
joe_r
Tündérke™ Addict
 
StátuszRest in peace Nicky "The Kentucky Kid" Hayden
  Csoport: Moderátor
Csatlakozott: 04.10.09.
Hozzászólás: 15117
Csatolások: 6682
Azonosító: 44
Offline offline
Idézet (Boscorelli @ 2011.10.28. 23:00)

Én azt hittem, a fekete blöki szökött be, legalábbis, ezen a képen úgy látszik. smileeee.gif


A holnapi versen előtt felvezetőnek lenyomhatnának egy versenyt kutyákkal is. Az lenne a Blöki 1... rohog.gif _nevet.gif
2 felhasználónak tetszik: Gajcsi, Emily O.
2011. november 04. 10:15 #982
joe_r
joe_r
Tündérke™ Addict
 
StátuszRest in peace Nicky "The Kentucky Kid" Hayden
  Csoport: Moderátor
Csatlakozott: 04.10.09.
Hozzászólás: 15117
Csatolások: 6682
Azonosító: 44
Offline offline
Nos, így a futam után szűk egy héttel, és úgy általában az egész idény alatt is, valamint más tavaly a szezon második felében volt egy olyan érzésem, hogy kezd elgurulni a gyógyszer a felügyelőtestület tagjai között.

Először azt hittem, hogy én látom rosszul a dolgokat, hogy csak szerintem van túlbüntetve a Formula 1 mezőnye, de Mark Webber tegnapi nyilatkozata egy kicsit megnyugtatott.

Idézet

„Egész nap vitatkozhatnánk Lewis Hamilton és Felipe Massa balesetéről, de szerintem mindketten 50%-ban voltak hibásak."  „Egy elég gyors kanyarban ütköztek össze: ötödik sebességi fokozatban, körülbelül 220 km/ó-s sebességgel vesszük be, ezért nem fékezünk sokáig. Nagyon nehéz előzni azon a helyen, de Lewis jól gyorsított ki a 4-es kanyar után, és be tudott bújni Felipe mellé a belső ívre."

„Lewis megpróbálta az előzést, de Felipe ragaszkodott ahhoz, hogy a megszokott módon vegye be a kanyart. Ezért Lewis próbált meghátrálni, csak már nem tudott." 
„Igen, Felipe valóban hagyhatott volna több helyet Lewisnak, de szerintem ez nem ilyen egyértelmű. Mi, versenyzők mindig azt akarjuk, hogy a sportfelügyelők következetesek legyenek - és ők meg is próbálnak azok lenni."

„Ami a büntetéseket illeti, úgy tűnik, az F1 kezdi átvenni azt a hozzáállást, amit az utcai autók esetén tapasztalunk. Mintha egy incidens után mindig ki kellene deríteni, ki volt a hibás"

„Ha valaki egy hatalmas baklövést követ el, akkor rendben van, büntessék meg. Néha azonban jobb lenne annyit mondani, hogy megtörténik az ilyesmi - az F1-ben ezt versenybalesetnek hívjuk -, és nem foglalkozni többet az esettel"


Különösen a kiemelt rész zavar engem már jó ideje. Ez kérem egy versenysport, ennek megfelelő szintű kockázattal. De az már mindennek a teteje, hogy sima versenybalesetért box-utca áthajtásos büntetésre ítéljenek valakit. Ez egyszerűen nonszensz.
És itt most nem csak a hét végi Massa - Hamilton esetre gondolok, hanem amit egész évben műveltek a sportfelügyelők. Schumacher többször is kapott büntetést, Hamilton lassan számolhatatlan mennyiségű büntetést kapott, és láthatóan nagyjából Monte Carlo-ban fogyott el a cérna nála, amikor kritizálta a testületet. Méghozzá - bármennyire nem kedvenc versenyzőm - jogosan.

És erre csak rátesz egy lapáttal a Világtanács tegnapi genfi tanácskozásán, a 2012-es szabályok véglegesítése okán.

Idézet

„Az FIA Technikai Bizottsága mindenképpen szeretné eltörölni a kipufogógázok újrahasznosítását, míg az élcsapatok ezzel nem értenek egyet. Mivel ebben az esetben konszenzusra van szükség a szabálymódosításhoz, további megbeszélések várhatóak ez ügyben az Abu-Dhabi Nagydíj ideje alatt."

„Felvetődött a tanácskozáson, hogy a versenyhétvégén hibázó pilóták büntetőpontokat kapjanak, hasonlatosan a hazai közúti közlekedésben használtakhoz, és bizonyos ponthatár elérése esetén szankcionálnánk azt." 

„Ugyancsak javaslat született arra, hogy a nézők minél jobb kiszolgálása érdekében még jobban különböztessük meg a csapattársakat egymástól, például nagyobb rajtszámokkal, az autóra szerelt kamerák eltérő festésével. Mindkét esetben természetesen további egyeztetések várhatóak" 


A büntetőpontok javaslata minimum nevetséges. A pilóták megkülönböztetése is hasonlóan. Egy igazi rajongó, aki ellátogat egy versenyre, garantáltan felismeri kedvencét, a tv-s közvetítések alatt pedig az LG eleve törekszik arra, hogy minél informatívabb legyen, szóval nem értem a gondolatmenetet. A kamerák meg már eleve eltérő színre vannak festve, de ha mégsem, akkor a bukósisak csak elárulja, hogy kit látunk éppen.

És még egy megjegyzés: Az FIA egy kicsit túlzásba viszi a buzgólkodásával önmagát. Nekik éppen az lenne a legfontosabb feladatok, hogy egy könnyen értelmezhető, egységes szabályrendszert alkossanak, ami nem változik jobb esetben évente, de esetlegesen év közben futamról futamra. Valamint nem kellene mindent beáldozni a költségcsökkentés jelszavával, aki meg kíván jelenni ebben a versenysportban, az bizony kőkeményen számoljon azzal, hogy pénz nélkül nehéz.
3 felhasználónak tetszik: Boscorelli, NikiBlack, Gajcsi
2011. november 04. 19:31 #983
Boscorelli
Boscorelli
Lost but Won
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 08.08.01.
Hozzászólás: 5987
Csatolások: 136689
Azonosító: 67913
Offline offline
Webber megmondta a frankót, tetszik ez a hozzáállás. meghajolo.gif

Őszintén szólva, engem ezek az új szabályok eléggé zavarnak, főleg, amit meg is említettél, ez a büntetőpont, ez most újdonság volt, még nem hallottam róla. De badarságnak tartom.
Körülbelül mintha azt találnánk ki költségcsökkentés címén, hogy "mostantól fogva, amelyik pilóta összetöri a kocsiját, az köteles azt kifizetni". Tehát tényleg, ez a büntetőpont... blink.gif Nem térek vele nyugovóra, ki találja ki ezek a hülyeségeket?

Az állandó rajtszámozásról viszont hallottam, amit szintén hülyeségnek tartok. Amerikai mintára akarnák bevezetni, Jean Todt többször lenyilatkozta, hogy milyen jó az USA-ban, a Nascar-ban karrierje elején kap valaki egy rajtszámot, és azzal megy végig, ezáltal a nézők mindig megismerik. omg.gif
Ez csak azért hibás, mert nem így működik, habár tényleg állandó rajtszámok vannak ott, de a rajtszámok a csapatokhoz tartoznak, nem a versenyzőkhöz. Ha valaki átigazol, egy konkurens istállóhoz, új száma lesz. Jó példa erre Tony Stewart 2x bajnok, aki nem is tudom hány évig 20-as rajtszámmal ment, majd, saját csapatot alapított Haas-al, és most a 14-es autó az övé. Tudod mi az érdekes? A nézők megtanulták. Micsoda meglepetés. Persze, kellett venni néhány új relikviát, amin már az új száma van, de az ottani fanoknak ez nagyon komoly dolog, nem igen változtatnak kedvenc versenyzőt, sőt, akkor is kitartanak mellette, ha átigazol, vagy valami balhéba kerül. Igazából, emiatt nagyra is tartom az ottani szurkolókat, mert arrafelé tényleg számít valamit még az a szó, hogy autóversenyzés. Habár, bevezettek pár újdonságot, költségcsökkentés címén, de nem mondom, hogy rosszul sikerült, igazság szerint, sokkal egyszerűbbek a szabályok, mint az F1-ben. És nem írják át minden évben 43x.
Todt még azt elfelejtette hozzátenni, hogy az Indycar-ban is így mennek a dolgok, mármint ott is állandó a rajtszám.

Viszont, amiért engem felháborít, az idióta (már elnézést) ötlete, az nem más, mint, hogy a Forma 1-ben egészen egyszerűen nem ez a szokás. Emberemlékezet óta az 1-es rajtszám, a címvédőé. Pont azért, mert Ő a bajnoki cím védője, ezért Övé a legkisebb rajtszám, és az Ő nevével kezdődik az az évi rajtlista. Azt hiszem ennyit minden bajnok megérdemelt, aki valaha Forma 1-es bajnokságot nyert. A 2-es pedig a csapattársáé, és onnantól felfelé a tavalyi csapat vb sorrendje számított, csapaton belül pedig az a pilóta kapta a jobb számot, aki több pontot szerzett. Ez olyan egyszerű, eddig nagyon sokáig jó volt ez, most miért nem?
El sem tudom képzelni a Forma 1-et másképp, hogy a világbajnok mondjuk a 22-es rajtszámmal menjen. blink.gif

Abban is egyetértek joe, amit írtál, az LG valóban a lehető legjobb tájékoztatást próbálja adni TV képernyőn keresztül. Az már más kérdés, hogy ki van írva, hogy Schumacher, a képen is látszik, hogy piros sisakos versenyzőt láthatjuk, de Czollner Gyurkó határozattan állítja 10 percen át, hogy Nico Rosberg van a képernyőn. Erre nem lehet mit mondani, rajta az állandó rajtszámozás se segítene. Most, az Indiai Nagydíj időmérőjén pl. váltig meg volt róla győződve, hogy Vettel = Buemi. Tehát RedBull felirat van mindkét ruházaton, egy kutya. Képzelem mi lett volna vele, amikor még a Marlboro támogatta a McLaren-t és a Ferrari-t is. A két ruházat nagyon hasonló volt, egy lényeges különbséggel, az egyikre az volt írva, hogy: McLaren International, a másikra pedig Scuderia Ferrari Marlboro.
De az akkori fanok, akárcsak a mostaniak, megtudták különböztetni őket. Csak sajnos a mindenható urak, már lenézik a rajongókat, annyira, hogy ilyeneket találnak ki, kvázi azt sugallva, hogy "nehéz felismerni" a kedvenc versenyződet. Hát biztos így van, én amikor versenyt nézek többnyire a kedvenc pilótámra fókuszálok leginkább, hol tart, mennyit dolgozott le a hátrányából az előző körhöz képest, stb. És olyan még nem volt, hogy Hamiltont összekevertem volna Buttonal, Heikkivel vagy éppen Alonsoval.
Sőt, hát igaziból, mióta követem a Forma 1-et rendszeresen (1995-) azóta kb. 4 kedvenc pilótám volt, na most, mindegyikük rajtszámára emlékszek. Nem olyan nagy ügy láttam élőben a futamokat, ott ültem a TV előtt és egyszerűen emlékszem rá. Akkor most Todt azt akarja bemagyarázni nekem és a többi rajongónak, hogy egy évre nehéz megtanulni egy számot? Nem tudok vele egyetérteni.

Ami még zavaró (szerintem) azok a motorszabályok. Lassan már ott tartunk, hogy 1.6-os motorokat fognak használni. Meg egyébként ez is butaság, hogy x futamot ki kell bírnia, és egész évben 8-at (vagy mennyit) használhat el egy pilóta.. Hah, én még emlékszem arra, amikor minden pilótának (legalábbis a topcsapatoknál) volt tartalékautója. Ha az egyikkel történt valami, akkor még mindig átülhetett a másikba. Pl. a 98-as belga futamon ez jól is jött néhány pilótának biggrin.gif
Mennyivel másabb idők jártak akkoriban...

Ez a nem tankolunk a futam alatt szabály se tetszik. Ugyanakkora ökörség, mint a 2005-ös nem lehet kereket cserélni szabály. Az nagyon nem működött, ez se igazán működik, mert nehéz taktikázni, és borzasztó nehezek az autók a futam elején, de, ez van, ezt kell(?) szeretni...
2 felhasználónak tetszik: joe_r, LeahRyan
2011. november 04. 20:11 #984
joe_r
joe_r
Tündérke™ Addict
 
StátuszRest in peace Nicky "The Kentucky Kid" Hayden
  Csoport: Moderátor
Csatlakozott: 04.10.09.
Hozzászólás: 15117
Csatolások: 6682
Azonosító: 44
Offline offline
Webber alapvetően tökös legény, nem nagyon szokott finomkodni. Ez van amikor nagyon is jól jön.

Mondjuk ez a büntetőpontosdi, sőt az összes szankció, amivel rajthelyet veszíthet valaki, egy agyrém. Nehogy már a versenyző hibája legyen, hogy elromlik a motor, vagy a váltó. Ez olyan, mintha én köteles lennék fizetni a Suzuki-nak, ha el kell vinnem az autót szerelőhöz, mert kilyukadt a kipufogó dobom. Fizetek, csak nem a gyárnak, hanem a szerelőnek.

Akkor osztogassanak rajthelyes büntetést, ha valaki szándékosan okoz balesetet, vagy gyorsan hajt a box-utcában. Akkor rendben van, na de azért mégis csak van egy határ, amin túl már nevetséges a dolog.

Az állandó rajtszámozás a Nascar, és Indy sorozat esetében elég érdekes. Különösen a Nascar esetében, ahol ugyebár ovál, és triovál pályán mennek, és csak az Észak-Amerikai földrészen. Leszámítva az egy darab montreal-i versenyt, amikor is Kanadában mennek a Gilles Villeneuve pályán. Tehát, nem egy egész világra kiterjedő versenysorozatról beszélünk, hanem egy ~320 milliós ország egyik legnépszerűbb versenysorozatáról.

Egyébként is, a televíziózás igen dinamikusan fejlődik, ma már szinte nincs olyan, amiről ne tudna az ember, pár pillanat alatt. Kis túlzással csak olyan adatokat nem láthatsz a képernyőn, hogy mi az aktuális guminyomás, és hőmérséklet, motorhőmérséklet, kerékösszetartás, szárnyállás foka.
Szerintem van sok egyéb dolog, ami fontosabb lenne, mint ezzel bohóckodni. A jelenlegi rajtszámozás tökéletes, és itt valóban beszélhetünk arról, hogy valaki világbajnok, nem csak egy kontinens bajnoka.

Ami a kommentátorokat illeti, a probléma megoldódni látszik, már azoknak, akiket zavart, ugyanis jövőre már nem az TRL Klub közvetíti, hanem visszakerül az M1-re. Így gyakorlatilag garantált, hogy új kommentátorok lesznek. Akiket sajnálnék, ha eltűnnének, az Wéber Gábor, és Walter Csaba. Ugyanis ők tudják, hogy miről beszélnek. Azért egy Seat Leon Eurocup bajnoki cím, illetve számtalan GT3-as verseny egyik, és másik oldalon már jelent valamit.

A motorszabálynak egyetlen pozitívuma, hogy nagyon kevés a motor meghibásodás. Annyira a végletekig van már finomítva az egész, hogy az elképesztő. Ami pedig a tankolás/nem tankolás megoldását illeti, vannak érvek, és ellenérvek. Látható volt több alkalommal is, hogy nem működött a töltőberendezés, vagy ami többekkel is előfordult, hogy szépen elvitte az egészet magával az autó, közben a csőből csak folyt a benzin. Szóval előbb meg kellene oldani, hogy a töltőberendezések hibahatára 1% alatt legyen, és ne döntsön el egy versenyt, ha meghibásodik.
2011. november 11. 19:00 #985
- törölt felhasználó -    
Hát nem nagyon nézem de ha van rá kedvem és időm apukámmal..nyomatotm tongue.gif
2011. november 13. 14:27 #986
Boscorelli
Boscorelli
Lost but Won
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 08.08.01.
Hozzászólás: 5987
Csatolások: 136689
Azonosító: 67913
Offline offline
Hú ez fura volt. Kár Seb-ért, de Gyuszi megint okos volt. unsure.gif
Akkor innentől jó esély van a győzelemre, come on Lewis yahoo.gif
1 felhasználónak tetszik: Emily O.
2011. november 13. 17:12 #987
Tinababa
Tinababa
új tag
 
StátuszLewis Hamilton 4ever :$ <3
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.11.12.
Hozzászólás: 81
Csatolások: 1
Azonosító: 163736
Offline offline
Ez az!!! Lewis Hamilton nyert!! :$ :$ <3 <3 <3 a Vettel meg elmehet melegebb éghajlatra smileeee.gif)
3 felhasználónak tetszik: brigicyy, Liliii, Vivyy22
2011. november 13. 18:55 #988
- törölt felhasználó -    
Grat Lewis Hamiltonak! thumbsup.gif
2011. november 13. 19:32 #989
Emily O.
Emily O.
Osminator™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.11.20.
Hozzászólás: 2578
Csatolások: 676
Azonosító: 139156
Offline offline
Gratulálok Hamiltonnak! Igazán megérdemelte a győzelmet! Végig az élen volt kivéve az első két kanyart! Vettel kiesését csak magának köszönheti,mert tudta jól, hogy a rázókövek magassága eltérő,de azért sajnáltam picit persze! Alonsonak is gratulálok igazán ügyesen kapta el a rajtot és ha a BOXban nem tartja fel a HRTs biztos nyert volna,de a Ferrarival ez hatalmas eredmény! A legjobban viszont annak örültem a futam folyamán, hogy a két kedvencem végzett a legjobb helyeken! beer.gif
1 felhasználónak tetszik: Fanni00
2011. november 13. 19:35 #990
Eszter655
Eszter655
asylum
 
Státuszfilozofálok
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.08.29.
Hozzászólás: 6256
Csatolások: 679
Azonosító: 134102
Offline offline
Amikor Seb kiesett néztem egy nagyot.. ohmy.gif
De akkor is Ő a legjobb,mert már bajnok.heart.gif
2011. november 13. 19:39 #991
pixie1013
pixie1013
cheeky
 
StátuszEverything is OK in the end. If it's not OK, then it's not the end...
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.07.02.
Hozzászólás: 2570
Csatolások: 3842
Azonosító: 154469
Offline offline
gratula Alonsonak heart.gif végre jó helyen végzett smileeee.gif kár hogy ez a forgatókönyv nem tavaly volt, mert akkor világbajnok lett volna unsure.gif
4 felhasználónak tetszik: Emily O., Sally Sparrow, Fanni00, Vivyy22
2011. november 14. 15:24 #992
Gajcsi
Gajcsi
 
StátuszFinland <3
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 07.09.18.
Hozzászólás: 5271
Csatolások: 74226
Azonosító: 39575
Offline offline
Ha Czollner Gyulát átveszi az m1, én teljes mértékben át fogok térni az idegennyelvű közvetítésre. Ez a pali NEM való kommentátornak, de még mikrofon közelbe sem. Tegnap bemutatta (ismételten) pártatlanságát és azt is, hogy bármelyikünk innen a fórumról többet ért ehhez a sportághoz, mint ő. Könyörgöm, valaki szóljon neki, hogy lézetik Live Timing (hála ezt kommentátor társai szokták használni), Twitter és Facebook, ahol azonnali infók vannak, és nem kell azon filózni perceken keresztül, hogy előzőleg milyen gumin volt kint Webber. A hozzánemértése teljesen fel tud húzni. mad.gif
3 felhasználónak tetszik: Boscorelli, Fanni00, Emily O.
2011. november 14. 15:54 #993
Boscorelli
Boscorelli
Lost but Won
    Csoport: Kiemelt tag
Csatlakozott: 08.08.01.
Hozzászólás: 5987
Csatolások: 136689
Azonosító: 67913
Offline offline
Idézet (Gajcsi @ 2011.11.14. 15:24)
Ha Czollner Gyulát átveszi az m1... mad.gif

Egyetértek.
Engem is kikészített tegnap, de legfőképpen az zavart, amikor kiesett Sebastian (pedig nem vagyok Vettel rajongó), hogy azon problémázott, hogy Seb pár emberrel beszélgetett utána, és szerinte mindenki Őt "vigasztalta" . Természetes, hogy Vettel szomorú volt, sosem jó kiesni az első körben, pláne az első helyről, és a második kanyarban. Független attól, hogy hány versenyt nyertél már a szezonban, és, hogy Te vagy már a világbajnok.
Az is természetes, hogy Vettel nyerni akart, vagy legalábbis dobogón zárni, hiszen, ha itt is pódiumon állt volna, és két hét múlva Interlagosban is, akkor az 18 dobogós helyezés egy évben, amivel túlszárnyalta volna, még Michael Schumacher-t is, jól lehet, csak eggyel. (Schumi 2002-ben 17 dobogót szerzett, ugyanennyi futam volt akkor a naptárban... Emlékszem arra a szezonra, izgalmas volt. rohog.gif)

Mindenesetre, én úgy gondolom, Vettel igazán profi teljesítményt nyújtott, a világbajnoki címe ellenére is koncentrált maradt (jó példa erre az időmérő, ahol a semmiből előhúzott egy pole-t) és továbbra is nyerni akart, mint minden profi versenyző.
Gyula ezt sosem fogja megérteni...

Egyébként Ő ilyen, ha jól megy az épp aktuális kedvence, akkor az egekig magasztalja, ha nem, lehordja a sárga földig. Hamiltonról amiket már összehordott a futamokon... De bezzeg, amikor körbeelőzi a fél mezőnyt, akkor nagyon tudja dicsérgetni. dry.gif

Elnézést a kifejezésért, de egy inkompetens, dilettáns kommentátorról van szó, aki fogalmam sincs, hogy került oda, de kb. mindenkinek elege van belőle, akit csak én ismerek, vagy amit olvastam/láttam facebookon.
Ezek után is csak azt remélem, hogy az M1-en a Forma 1 kap egy (vagy két) igazán jó kommentátort. smileeee.gif
4 felhasználónak tetszik: Emily O., Gajcsi, joe_r, Karina197
2011. november 16. 18:11 #994
Liliii
Liliii
visszatérő vendég
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.11.02.
Hozzászólás: 341
Csatolások: 300
Azonosító: 137663
Offline offline
Örülök, hogy Lewis nyert.biggrin.gif Go McLaren. wub.gif
2011. november 26. 22:07 #995
joe_r
joe_r
Tündérke™ Addict
 
StátuszRest in peace Nicky "The Kentucky Kid" Hayden
  Csoport: Moderátor
Csatlakozott: 04.10.09.
Hozzászólás: 15117
Csatolások: 6682
Azonosító: 44
Offline offline
Ajánlom mindenkinek ennek a videónak a megtekintését. laugh.gif

Egyébként, így az időmérő után az jutott eszembe, hogy Jenson Button lassan lehetne tiszteletbeli magyar is. Tulajdonképpen nálunk aratta az első győzelmét, majd a 200. nagydíját is itt nyerte, és most ő a kalocsai legény... biggrin.gif
2 felhasználónak tetszik: Emily O., LeahRyan
2011. november 29. 13:06 #996
Gajcsi
Gajcsi
 
StátuszFinland <3
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 07.09.18.
Hozzászólás: 5271
Csatolások: 74226
Azonosító: 39575
Offline offline
HIVATALOS: KIMI RÄIKKÖNEN ALÁÍRT A LOTUS RENUALT CSAPATHOZ![/size]


A Lotus Renault GP Team hivatalosan is bejelentette, hogy leszerződtette Kimi Räikkönen-t.

2007 világbajnoka a következő esztendőben ismét a Formula-1-ben fog versenyezni.

További infó itt smileeee.gif

Jövőre 6 Világbajnok lesz az F1 mezőnyében. wink.gif Én már nagyon-nagyon várom, milyen eredményekkel tér vissza Kimster. w00t.gif
5 felhasználónak tetszik: Boscorelli, joe_r, LeahRyan, brigicyy, Karina197
2012. január 12. 16:17 #997
Gajcsi
Gajcsi
 
StátuszFinland <3
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 07.09.18.
Hozzászólás: 5271
Csatolások: 74226
Azonosító: 39575
Offline offline
Fellebbent a lepel az új F1-es stábról


Csütörtökön a közszolgálati televízió sajtótájékoztatóján, hivatalosan is bejelentették, hogy kikből fog összeállni a Magyar Televízió 2012-es Formula-1-es közvetítésének állandó stábja. Sokan szurkoltak azért, hogy Palik László visszatérjen és ismét ő legyen a Forma-1 magyar hangja, de akik ebben bíztak, most csalatkoznak.

A közvetítésért eddig felelős RTL Klub úgy döntött, hogy nem hosszabbítja meg szerződését a FOM (Formula One Management) és Bernie Ecclestone úrral, ezért a Magyar Televízió lecsaphatott a parlagon heverő lehetőségre és meg is tette. Ennek köszönhetően idén már HD minőségben is élvezhetik a készülékek előtt ülő nézők az izgalmakat, hiszen 2011-től nagy felbontású kamerákkal dolgozik az F1 stábja és a Magyar Televízió is HD-ben közvetít egy ideje.

A vezető kommentátor szerepét 2012-től Mezei Dániel tölti majd be, akinek szakértőként Wéber Gábor lesz majd segítségére, ő tehát továbbra is látható lesz az RTL után az m1-en is. A stúdióban az elemzések és vitás helyzetek eldöntésében Baumgartner Zsolt lesz érdekelt, aki Magyarország első és eddig egyetlen Forma-1-es pilótája.

Helyszíni tudósítóként továbbra is Szujó Zoltánt fog munkálkodni, de idén kap egy társat is Bende Adrienn személyében, akit a 2011-es Lotus Ladies Cup indulójaként ismerhettek meg motorsport rajongók és idén, mint helyszíni riporter kerül képernyőre. A rádiós közvetítésért Bene Emese felel majd.

Külön érdekes információ, hogy Bernie Ecclestone személyesen engedélyezte, hogy az idei évtől a csatorna helyszíni riportei jelen lehetnek a verseny előtt rajtrácson és már nem csak a Hungaroringen, hanem az összes helyszínen.

Forrás
2 felhasználónak tetszik: joe_r, LeahRyan
2012. január 12. 16:27 #998
Karina197
Karina197
impossible
 
Státuszegy szakasz lezárult.
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.11.07.
Hozzászólás: 7877
Csatolások: 12522
Azonosító: 138204
Offline offline
Idézet (Gajcsi @ 2011.11.29. 13:06)
HIVATALOS: KIMI RÄIKKÖNEN ALÁÍRT A LOTUS RENUALT CSAPATHOZ![/size]

A Lotus Renault GP Team hivatalosan is bejelentette, hogy leszerződtette Kimi Räikkönen-t.
2007 világbajnoka a következő esztendőben ismét a Formula-1-ben fog versenyezni.
További infó itt smileeee.gif 
Jövőre 6 Világbajnok lesz az F1 mezőnyében. wink.gif Én már nagyon-nagyon várom, milyen eredményekkel tér vissza Kimster. w00t.gif

IGEN IGEN IGEN IGEN!!! tudtam éééén, hogy nem bírja majd F1 nélkül acute.gif végre érdemes lesz megint néznem őket, idén nem nagyon érdekelt az egész. ó szerelmetes Kimi. wub2.gif
2012. január 12. 17:21 #999
joe_r
joe_r
Tündérke™ Addict
 
StátuszRest in peace Nicky "The Kentucky Kid" Hayden
  Csoport: Moderátor
Csatlakozott: 04.10.09.
Hozzászólás: 15117
Csatolások: 6682
Azonosító: 44
Offline offline
Idézet (Gajcsi @ 2012.01.12. 16:17)

Fellebbent a lepel az új F1-es stábról


Az egész hírből nekem csak egy valami szúrja nagyon a szemem. Baumgartner Zsolt mi a francot keres ott?
Nálam azért a minimum Walter Csaba lenne, illetve olyan hétvégéken, amikor nincs GP3 futam az F1 előtt, akkor Kis Pál Tomi simán beférne. Nekem, ők inkább szakértők.
1 felhasználónak tetszik: Gajcsi
2012. január 22. 10:57 #1000
tikikus
tikikus
új tag
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 12.01.15.
Hozzászólás: 6
Csatolások: 0
Azonosító: 167238
Offline offline
Visszatér Kimi Raikonnen! Hajrá Kimi! biggrin.gif
62 oldal 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!